Kontakt oss

Oppdatert: 08. December 2011

Det skjer ofte feil enten fra vår, Postens eller medlemmenes side når det gjelder riktig adresse, og det er derfor veldig viktig at alle som ikke har fått medlemspakker eller andre ordre tar kontakt med oss snarest.

Vårt mål er at alle supportere skal være fornøyd med vårt produkt, men vi kan bare rette opp feil dersom brukerne selv gjør oss oppmerksomme på det. Noen ganger er det vi som sender feil, mens det ved andre anledninger er Posten som ikke finner frem og sender pakken i retur. Flytting og ukomplette adresser kan også føre til at pakkene ikke kommer frem.

Utsending av medlemspakker skal bare ta opptil maks to uker, mens draktleveringer tar mellom 5 og 12 dager. Hvis du venter lengre enn dette bør du kontakte oss slik at vi kan sjekke opp saken og finne ut hva som har skjedd.

Vi setter for øvrig stor pris på både ris og ros, og alle forslag til forbedringer tas med i betraktningen når vi planlegger medlemstilbudet for neste sesong. Send oss en melding via dette skjemaet dersom du har noe å dele med oss.

You must be logged in to post a comment Login