20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #540 på: 09. Mai 2006, 14:52 »
Hitzfeld er genial! Men dessverre ikke vært nevnt med et ord av troverdige kilder, og derfor praktisk talt garantert uaktuell - dessverre kan man kanskje si.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 09. Mai 2006, 14:55 »
Jeg er enig med Joakim. Det ser ut som om Freddy har bestemt seg for Roeder, og jeg tror dette kommer til å bli gjennomført. Alle artikler rundt på nettet tyder på det hvertfall. Les feks denne her:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1212346,00.html

og her

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=17052801%26method=full%26siteid=50081%26headline=toon%2dwait%2don%2dglenn%2dverdict-name_page.html

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #542 på: 09. Mai 2006, 20:03 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
FA er så stae og opptatt av regelverk,så det går nok til helvete

FA har sagt at det er Managerne i england(PL) som bestemmer om Glenn Roader blir Newcastle Manager neste år, Roader trenger 2/3 av stemmene fra de andre Managerne i pl, dvs at han trenger 13 ja stemmer av managerene i pl.
Han får nok de 13 stemmene :wink:

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #543 på: 09. Mai 2006, 20:12 »
Hitzfeld sa selv at vis han skulle ta over newcastle så burde de  heller kansje kontakten i sommer. Vis jeg husker riktig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #544 på: 09. Mai 2006, 20:15 »
I så måte virker det som at Hitzfield gir Shepherd et aldri så lite hint. Jeg håper virkelig at Shepherd skjønner det hintet, og faktisk benytter seg av det også. Vi kan ikke vente i all evighet på en ny manager. Roeder burde IKKE bli fast manager. Med all respekt, han har gjort en overveldende god jobb i Newcastle, men allikevel føler jeg det på kroppen at han ikke er vår mann.

DanMan

• Gjest
« Svar #545 på: 10. Mai 2006, 08:30 »
Sitat fra: "playah"
Roader trenger 2/3 av stemmene fra de andre Managerne i pl, dvs at han trenger 13 ja stemmer av managerene i pl.
Han får nok de 13 stemmene :wink:

Roeder trenger 11 stemmer. Newcastle selv får selvsagt ikke stemme,og de nedrykkede/opprykkede lagene har heller ikke stemmerett. Med FFs kontaktnett skulle dette sannsynligvis la seg gjøre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 10. Mai 2006, 09:45 »
EXCLUSIVE: Roeder har fått klarsignal

Skrevet av Asbjørn, 10 Mai 06

Newcastle United har nå fått dispensasjon til å ansette Glenn Roeder som ny Newcastle manager om klubben skulle ønske det.

Freddie Shepherd hadde følgende å si til nufc.co.uk: ?Skulle vi ønske å ansette Glenn Roeder som vår nye manager, så er det fint at vi har fått støtte fra de andre klubbene. Jeg vil takke Premier League og klubbene for at de har forståelse for dette.?

?Vi har hatt en fanatstisk sesongavslutning, og nå kan spillere, trenere og supportere se fram imot en sesong med Europacup spill. Vi har også testimonal kampen til Alan Shearer å se fram imot torsdag kveld.?

?Det kommer til å bli holdt en pressekonferanse kommende mandag om hvem som blir den nye manageren for Newcastle United.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #547 på: 10. Mai 2006, 09:48 »
Som sagt, denne FF og hans kontaktnett er ikke så verst.  :wink:

Da tyder vel alt på Roeder? Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Klart, mannen har gjort en formidabel jobb, og er en herlig type. Likevel kan dette i praksis bety slutten på Luques Newcastle-karriere.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #548 på: 10. Mai 2006, 09:50 »
Samme F*** om Luque er i stallen eller ikke så lenge Newcastle vinner kamper da !!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 10. Mai 2006, 10:31 »
Selg Luque, tror ikke han er så lysten på en ny sesong i Newcastle uansett. Da blir mest sannsynlig Roeder som får jobben! Og man kan vel ikke akkurat si noe annet enn at han har gjort en svært god jobb hittil! håper han kan fortsette i den samme retningen videre!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 10. Mai 2006, 15:59 »
Sitat fra: "DanMan"
Som sagt, denne FF og hans kontaktnett er ikke så verst.  :wink:

Da tyder vel alt på Roeder? Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Klart, mannen har gjort en formidabel jobb, og er en herlig type. Likevel kan dette i praksis bety slutten på Luques Newcastle-karriere.

Spillere kommer og spillere går.
Sånn er det bare.
Vi får bare vente og se hva som skjer i forhold til Luque.
Uansett, så kommer jeg til å forvente at samtilige stiller seg 100% bak Roeder når han etter all sannsynlighet tildeles jobben på mandag. Uansett hvilke spillere som måtte gå ut og inn.
Det viktigste er at vi får en manager, og at vi vinner kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 10. Mai 2006, 17:33 »
Alan Shearer is reportedly set to be part of the new-look Newcastle management team which will be unveiled on Monday.

Glenn Roeder is expected to take charge at St James' Park after the Toon were given special dispensation to appoint their caretaker boss, who does not hold the required coaching qualifications to manage in the Premiership.

The Newcastle Chronicle claim that Shearer and Tommy Craig will also be handed first-team roles and that veteran midfielder Lee Clark will take over running United's reserves.

Toon fans will be delighted if Shearer, who is retiring this summer, is involved in some capacity at St James' Park next season.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

folesvert

• Gjest
« Svar #552 på: 11. Mai 2006, 12:23 »
Times Online sier mye av det samme ja ... http://www.timesonline.co.uk/article/0,,293-2174899,00.html

... samtidig sier de det begynner å bli bråttom med å skaffe nye spillere. Tiden går fort og ryktene florerer når det gjelder overganger. Godt å ha spillere på plass i god tid før sesongstart.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 12. Mai 2006, 17:21 »
Hvor stor sannsynlighet er det for at Roeder IKKE blir vår nye manager!? :)  Tror det er mange som tror de ser syner hvis det er O'neil som møter opp på St.James på mandag! hehe..

Lite sannsynlig, men hadde vært veeldig morsomt!:)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 12. Mai 2006, 17:24 »
Sitat fra: "kesse"
Hvor stor sannsynlighet er det for at Roeder IKKE blir vår nye manager!? :)  Tror det er mange som tror de ser syner hvis det er O'neil som møter opp på St.James på mandag! hehe..

Lite sannsynlig, men hadde vært veeldig morsomt!:)

O'Neil ville vært en høyst gledelig overraskelse på Mandag, dersom han ble ny manager. Men jeg setter pengene mine på en viss annen en, og han fortjener all den støtten han kan få fra fansen. Det er IKKE lov å henge med geipen når Roeder mest sannsynlig blir ny Newcastle manager på Mandag!