20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #510 på: 28. April 2006, 19:50 »
... fram og tilbake er like langt, sier de! Nå sier Nettavisen at Scolari har takket nei til jobben som landslagssjef. Han ville ikke utsette seg for et slikt mediekjør. Skjønner godt det.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article623342.ece

Da falt hypotesen om at O'Neill fort kan bli vår mann.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 29. April 2006, 22:44 »
Alan Curbishley slutter som manager i Charlton ved sesongslutt. Han kan bli ny engelsk landslagssjef eller manager i Newcastle.

Curbishley har vært 15 år i Charlton. Han er blant dem som har vært i jobbintervjuer om den ledige jobben som engelsk landslagssjef.

- Min avskjedd har ikke noe å gjøre med andre tilbud. Jeg tror ikke jeg var aktuell for jobben som ny landslagssjef, sa Curbishley.

Formann Richard Murray informerte lørdag tilhengerne om at Curbishley forsvinner ved sesongslutt. Det gjorde han før avspark i kampen mot Blackburn.

- Jeg har hatt 15 fantastiske år i denne klubben, men det er på tide med en forandring for både meg og klubben. Jeg trenger forandring og en pause, sa Curbishley videre.

Thomas Myhre får dermed ny sjef på The Valley. Nordmannen må på ny overbevise en manager om at han skal være førstevalg.

Lørdag var Myhre for øvrig tilbake på benken, mens Stephan Andersen voktet målet i Charltons 0-2-tap.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #512 på: 29. April 2006, 22:45 »
Han blir manager i England, så kan vi ta Martin:D

folesvert

• Gjest
« Svar #513 på: 01. Mai 2006, 16:01 »
Men idag (mandag) skriver Nettavisen at McLaren nok bli landslagssjef ... så da blir det vel O'Neill da?

.. vet da faen ... det blir hvem det blir og vi får vite det når vi får vite det; nå synes jeg Shepard må gi oss et navn. Dette er slitsomt.

folesvert

• Gjest
« Svar #514 på: 01. Mai 2006, 16:01 »
Men idag (mandag) skriver Nettavisen at McLaren nok bli landslagssjef ... så da blir det vel O'Neill da?

.. vet da faen ... det blir hvem det blir og vi får vite det når vi får vite det; nå synes jeg Shepard må gi oss et navn. Dette er slitsomt.

folesvert

• Gjest
« Svar #515 på: 01. Mai 2006, 16:02 »
... skjer noe rart her (innlegget kom to ganger og linken forsvant). Data er ikke min steke side

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article624474.ece

Noreng

• Gjest
« Svar #516 på: 01. Mai 2006, 17:01 »
Chief executive Brian Barwick and his colleagues have come under fire in recent days following Luiz Felipe Scolari's decision to withdraw from the race for the England job.

However, Shepherd, who is preparing to appoint the fifth manager of his reign, knows exactly how difficult the process can be.

"I have every sympathy with Brian Barwick and the FA because I know just how hard it is to pick a new manager," he told the Newcastle Evening Chronicle.

"It's not easy to get the right guy and quite rightly so, every football fan, whether they support England or Newcastle, has an opinion.

"These days, it's a lot easier for the fans to express their opinions and that makes it all the more difficult for the people in charge."
-----------------------------------------------------------------------

Tydelig at FF ikke har kontroll:S

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1195962,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 04. Mai 2006, 11:12 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/4969816.stm

Blir kanskje Roeder til slutt?? Kan virke sånn nå hvertfall!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 05. Mai 2006, 09:31 »
Han kan fortsatt bli det hvis de andre Premier League klubbene sier at det er "greit".

Men for min del så håper jeg vi får en annen manager. Når Souness ble sparket var alle enige om at den neste manageren MÅTTE være en med et stort navn, gode meritter, en som kan lokke til seg store spillere. Hvorfor skal vi nok engang "gamble" på en manager slik som vi gjorde med Souness??

Jeg er helt klar over at Roeder har gjort en svært god jobb. Men jeg tror det er veldig mange andre som kunne gjort det tilsvarende.. Ble vi plutselig bedre pga Roeder, eller var det fordi Souness forsvant? Jeg tror det siste...

Fred sa at det var kun en håndfull med managere som kunne håndtere en av verdens mest ettertraktede jobber. Han sa også at han hadde store navn som nærmest ba på knærne om å få være i Newcastle. Hvorfor kan vi ikke hente en av de?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 05. Mai 2006, 10:16 »
Selvsagt sier Sheperd det..Han er jo ikke akkurat godt likt blant fansen,så han legger vel på litt. Men var det ikke snakk om at Claudio Ranieri faktisk ville ha jobben for en stund siden?Han gjorde jo en fantastisk jobb med Chelsea
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 05. Mai 2006, 10:35 »
Han var linket for en stund siden. Og hvis jeg ikke husker helt feil så bekreftet han sin interesse også.. Han er en god manager, ingen tvil om det.

folesvert

• Gjest
« Svar #521 på: 05. Mai 2006, 14:13 »
... og nå har Boro kastet seg inn i kampen om O'Neill!

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=17930

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 05. Mai 2006, 14:42 »
Dette høres sikkert helt idiotisk ut, men jeg håper/tror egentlig at Tony Craig(!) blir ny manager, med Glenn Roeder som reservelagstrener.

Ikke at han skal være manager i praksis, men han har de rette papirene, så Roeder får jobben til Craig, men så ''bytter'' de bare jobber, sånn at Tommy Craig fortsetter med reservelaget og bare er manager på papiret og det samme bare omvendt med Roeder. Sånn at Roeder EGENTLIG er manager
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

DanMan

• Gjest
« Svar #523 på: 05. Mai 2006, 14:53 »
Det har jo vært luftet som en mulighet, men det er heller tvilsomt om det blir tillatt. Gjengen som styrer PL skulle visstnok kreve en høring der det skal overbevises om at den som er oppført som manager faktisk er det.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 05. Mai 2006, 15:45 »
tror nok det kunne blitt godkjent, for så lenge manageren er der under kampen, så kan hjelpetrerene skrike til/instruere spillerne så mye de bare vil og Glenn Roeder kan ta alle avgjørelser, bare at Tommy Craig skriver under på det. Tror nok FA hadde godtatt at Newcastle annsatte Craig. Så kunne Roeder tatt over når han har tatt det kurset.

Forresten sa FA i dag at eneste mulighet for at Roeder kan bli ansatt som manager er hvis alle de andre PL-klubbene støtter Newcastle i denne saken.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.