20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #525 på: 07. Mai 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Men var det ikke snakk om at Claudio Ranieri faktisk ville ha jobben for en stund siden?Han gjorde jo en fantastisk jobb med Chelsea

Det er mange som passer bedre til å være manager for Newcastle enn Clownio Ranieri. Håper på en løsning snarest. Big Sam vil nok til en større klubb enn Bolton W., og O'Neill er nok ikke helt ute av bildet. Ingen krise om Roeder tar over heller.

Så lenge man holder seg unna folk som Bryan Robson og Steve Bruce...
Carr har altfor få landskamper for England!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 07. Mai 2006, 14:20 »
Håper ikke på Big Sam. Er det noe Geordier ikke liker er det defensiv fotball... Men han er en svært dyktig manager.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #527 på: 07. Mai 2006, 17:16 »
Sitat fra: "Rolfern"
Sitat fra: "Tommy Sten"
Men var det ikke snakk om at Claudio Ranieri faktisk ville ha jobben for en stund siden?Han gjorde jo en fantastisk jobb med Chelsea

Det er mange som passer bedre til å være manager for Newcastle enn Clownio Ranieri.

Jeg tror faktisk at Ranieri kunne ha gjort en god jobb for oss.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #528 på: 07. Mai 2006, 19:14 »
http://newutd.com/forum/viewtopic.php?t=98
Sitat fra: "Rolfern for litt over 1 år siden"

Ja hva har han fått til som manager:

- Nedrykk med Atletico Madrid i 1999, til tross for spillere som Juninho og Hasselbaink. Nå skal det til Ranieri sitt forsvar nevnest at Atletico ikke var verdens letteste klubb å være manager i på 90-tallet med tanke på en styreformann som har sparket 30 managere i løpet av to tiår.

- Ingen suksess i Napoli, til tross for blant annet en mann som Zola.

- Totalt 4 år i Chelsea. Hva gjorde han der da?Jo, 2.plass i både liga og FA-cupen er hans beste resultat der. Til tross for at han ikke fikk skikkelig med penger før hans siste sesong, så er det ingen stor prestasjon å bli nummer 6 og nummer 4 med det spillermaterialet Chelsea hadde.(Terry, Lamps, Gudjohnsen, Hasselbaink, Zenden, Grønkjær, Desailly, Gallas osv)Ja, og så tape for Viking da!

- Valencia i år. Tok over regjerende serimester og UEFA-cup vinner. Med 5 kamper igjen er det over 20 poeng opp til førsteplassen. Røk ut i gruppespillet i CL, og røk ut for et rumensk lag i UEFA-cupen. Spillermaterialet var det ingenting å sette fingeren på. Fikk sparken for en tid tilbake.

Legger til at Valencia og Chelsea som kjent har gått mye bedre etter at Clownio forsvant fra klubbene.
Carr har altfor få landskamper for England!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #529 på: 08. Mai 2006, 12:23 »
2 plass i PL og semifinale i Champions League er uansett bra,men det er kanskje bare meg som mener det :?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
« Svar #530 på: 08. Mai 2006, 13:35 »
Ønsker folk fortsatt "Big" Sam? Makan til nisse! "Buhu, jeg får ikke jobben som manager for England". "Roeder er ikke kvalifisert til å lede Newcastle, men det er jeg". Fy flate så strålende det var at Roeder trakk det lengste strået mot en slik møkkamann. Beklager om dette tolkes som usaklig, men jeg har aldri vært Sams største fan, for å si det sånn.

Fotballfilosofien til Sam har jeg sagt mitt om før, og er selvsagt det aller viktigste. Defensiv fotball er bortkastet tid. Og spillerkjøpene er jo helt borti natta. I alle fall ikke særlig langsiktige av seg. Kudos til Sam for å ha lyktes med små ressurser, men jeg ønsker han alldeles ikke velkommen til Newcastle, og jeg tror uansett han heldigvis har gravd sin egen grav når det gjelder den muligheten (jfr. uttalelsene om Roeder).

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #531 på: 08. Mai 2006, 14:32 »
Mike Newell may leave Luton Town in 2 weeks time to be named Newcastle manager prior to the World Cup. He will sign as Newcastle manager his Luton Town right back Kevin Foley as well as a good striker.
Newell has also attracted interest from Middlesbrough and Charlton! There is a 20% chance he will stay at Championship level with Luton Town.

http://www.football-rumours.com/dodgy.htm

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 08. Mai 2006, 18:45 »
Sitat fra: "Kalifen"
Mike Newell may leave Luton Town in 2 weeks time to be named Newcastle manager prior to the World Cup. He will sign as Newcastle manager his Luton Town right back Kevin Foley as well as a good striker.
Newell has also attracted interest from Middlesbrough and Charlton! There is a 20% chance he will stay at Championship level with Luton Town.

http://www.football-rumours.com/dodgy.htm

Haha
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #533 på: 08. Mai 2006, 20:54 »
Koeman?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115772

Hadde vært sikkelig rått!:D Jeg har faktisk mer lyst på Koeman enn Roeder

Koeman har god erfaring i CL, og er en god taktisk manager. Kanskje han også kan bringe noen stjerner fra Benfica, da snakker vi spillere som han som Liverpool skulle kjøpe og mange av de andre på Benfica som skal til VM med Portugal!:D

DanMan

• Gjest
« Svar #534 på: 09. Mai 2006, 10:53 »
Nå går det jo frem av artikkelen at Koeman drar til PSV, og han sier selv det var veldig viktig å returnere til Nederland. Da kan vi altså bare glemme han.  :wink:

Dessuten har vel selv Fat Fred nå sagt at jobben er Roeders dersom Newcastle får viljen sin?

folesvert

• Gjest
« Svar #535 på: 09. Mai 2006, 11:53 »
... da er nok Koeman ute av bildet ja. Det var synd - han var en av mine favoritter. Men nå synes jeg Shepard må komme med et navn snart. Er det ikke akkurat en måned til VM blåses igang idag? Få ræva i gir Freddy!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 09. Mai 2006, 13:00 »
Sitat fra: "folesvert"
... da er nok Koeman ute av bildet ja. Det var synd - han var en av mine favoritter. Men nå synes jeg Shepard må komme med et navn snart. Er det ikke akkurat en måned til VM blåses igang idag? Få ræva i gir Freddy!

Han har fått ræva i gir.
Han har spurt FA om dispensasjon til å ansette Roeder som manager.
Dette har Roeder selv bekreftet, såvidt meg bekjent.
Hvis bare FA tenker seg litt om, så skal det ikke være noe problem å få ansatt Roeder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 09. Mai 2006, 13:37 »
FA er så stae og opptatt av regelverk,så det går nok til helvete
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 09. Mai 2006, 13:52 »
Roeder har meldt seg på kurset og får nok ikke jobben som manager.. Men ser postivt på dette med Koeman, er ikke Hiddink ledig nå? Eller var det han som tok over Russland?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #539 på: 09. Mai 2006, 13:54 »
Hiddink er ikke ledig nei...Ottmar Hittzfeld da kanskje?