20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #615 på: 18. Mai 2006, 19:30 »
må hvertfall unngå og tape på hjemme.

vi kommer aldri til og slå alle bunnlagene på bortebane. er så mye som spiller inn. men vi må bare ha en stabil form som mot slutten av sesongen, ett tap kommer i ny og ne alltid . bare vi ikke  taper som i år hjemme mot blackburn, får uavgjort mot west ham , fulham,charlton og mbrough. der tapte vi feks 11 poeng på kamper som vi skal vinne!
lt;3 Newcastle <3

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 18. Mai 2006, 19:37 »
Du sier noe der Doffi.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #617 på: 19. Mai 2006, 15:29 »
Ingen lag skal komme til St. James å forvente en lett kamp. Hjemme forventer jeg minimalt med poengtap, bortelaget skal krige for en uavgjort! Med Toon Army i ryggen burde det være mulig :)

Men det er ikke nok. Skal vi hevde oss må vi så klart heve oss på bortebane også!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 19. Mai 2006, 18:52 »
men som jeg sa, de kampene vi dreit oss ut på hjemme, hvor vi mista 11 poeng mot lag vi lett skal slå, så hadde vi hatt 58+11=69 poeng og det hadde gitt 4plass 2 poeng foran arsenal. selv med tap på hjemme mot pool og manu.

går egentlig ikke an og si sånn i og med at andre lag også har driti seg ut, men allikevel der ser vi hvor lite som skal til for CL!

vi har altfor mange unndøvendige poengtap . får vi retta opp i det ekke CL noe stress!
lt;3 Newcastle <3

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Kanskje på tide...
« Svar #619 på: 06. Juni 2006, 08:49 »
Kanskje på tide å fjerne bildet (og teksten) av Ottmar Hitzfeldt på hjemmesiden newutd.com? -Synes Roeder må få arbeidsro i starten før man begynner å hyle om ny manager  :wink:
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #620 på: 06. Juni 2006, 14:51 »
Er det Hitzfeld da? Har alltid trodd at det var Tony Blair jeg !  :lol: synes det var litt merkelig... men men han er jo Newcastle-fan tenkte jeg...  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 06. Juni 2006, 15:07 »
Jeg har også alltid trodd det var Tony Blair! :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 07. Juni 2006, 16:11 »
Innser nå at det kjedeligste med Roeder som ny manager er at nå er det ikke mer å diskutere her. Slutt på alle spenningene og forventningene knyttet til den nye manageren. Men det har jo sine fordeler å ha en ny manager på plass også.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 07. Juni 2006, 17:40 »
Vi er klar over at det på forsiden fremdeles henvises til diskusjon om hvem som skal bli ny manager. Hele forsiden er under rekonstruksjon, og vil være klar til sesongstart. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, men ser helst at de i stedet kommer på forumseksjonen som er dedikert til det formålet (Tilbakemeldinger/info). På den måten slipper vi å få opp utdebatterte giganttråder som denne tilbake på debattforsiden.

Denne tråden blir nå låst.