20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Robert igang med sutringen
« Svar #45 på: 01. Nov. 2005, 20:12 »
Sitat fra: "DanMan"

Derbykampen mot Sunderland, stillingen er 2-2 og vi får frispark på noenogtjue meter. Du kan banne hardt i kjerka på at Robert hadde tatt det dersom han hadde spilt, og du kan komme med flere ord som ikke er nevnt i Bibelen på at han hadde fyrt den 10 meter over. Han hadde ett og annet lykketreff, men fader: Dødballene hans er trolig de mest oppskrytte i PLs historie!! foretrekker heller ett og annet mål, og heller evnen til å legge inn til andre, enn å score fantastisk på ett og blåse 100 ufarlig pokkerivold over mål.

Roberts frispark oppskrytt?
Rolfmao!!!
Gå å kjøp sesongevideon 2 år tebake, han har vel sånn 10 frisparkmål. Ikkje direkte stygge heller.

Det er viktig å skilje mellom Robert no og Robert for ei stund sida.
Robert har hatt ein negativ karriereretning og er ikkje så god som han var før. Men pokker dei som meinar Robert ikkje har vert ein av Pls beste vinger. Dei aner lite og ingenting.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Nov. 2005, 20:24 »
For to sesonger siden scoret Robert 6 mål, mens han scoret 5 mål for 3 år siden så 10 frisparkmål på en sesong har han nok aldri hatt i Newcastle trøya.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Nov. 2005, 20:26 »
Igjen er mann inne på Robert og form. Slik Robert var store deler av fjorårssesongen og året før der var han i perioder meget god på dødballer, men i store deler håpløs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Nov. 2005, 20:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
For to sesonger siden scoret Robert 6 mål, mens han scoret 5 mål for 3 år siden så 10 frisparkmål på en sesong har han nok aldri hatt i Newcastle trøya.

Så han scora 21 mål i fjor ?

Uansett han har scora 32 mål for oss og veldig mange av dei er klassemål.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Nov. 2005, 20:38 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Asbjørn"

Så han scora 21 mål i fjor ?

Uansett han har scora 32 mål for oss og veldig mange av dei er klassemål.

Nå har han vært Newcastle spiller i 4 sesonger og ikke tre. Han scoret 8 PL mål i sin debut sesong. Hans klart beste i Newcastle drakta.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #50 på: 02. Nov. 2005, 09:22 »
Rolfmao!!!
Gå å kjøp sesongevideon 2 år tebake, han har vel sånn 10 frisparkmål. Ikkje direkte stygge heller.

Robert har hatt ein negativ karriereretning og er ikkje så god som han var før. Men pokker dei som meinar Robert ikkje har vert ein av Pls beste vinger. Dei aner lite og ingenting.

Jeg brukte betegnelsen DØDBALLER, og det inkluderer hjørnespark. Der har han også et og annet treff (som for meg virker som lykketreff), mens han i sine langvarige downperioder knapt greier å løfte kula. Men innsikt nok til å forstå dette og la noen andre forsøke er vel heelt uaktuelt for denne blæra. Jeg sa også at frisparkmålene hans selvsagt er fra øverste hylle, men det er rett og slett ikke verdt ørten elendige! Og jeg argumenterer for hvorfor han aldri igjen bør ikle seg Newcastle-trøye, og da hjelper det niks og nada hvor god han HAR vært, det er jo nåtidens Robert vi evt. ville fått tilbake, ikke en Robert på 26-27 i storform. På sitt ypperste er han nok en av de aller beste, men hans udugelighet defensivt, mangel på respekt overfor alle unntatt seg selv, og stoore formsvingninger gjør at jeg rett og slett ikke greier å se at han er så vanvittig høyt oppe på en liste over venstrevinger de siste 10 årene i PL engang. Så beklager, jeg aner nok lite og ingenting.

FVM og Kris: Mange takk!  :D Det MÅTTE bare ut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robert igang med sutringen
« Svar #51 på: 02. Nov. 2005, 14:15 »
Michael Martin of the Newcastle fanzine true faith on how the mood of United fans has improved and gives his support to Toon supremo Freddy Shepherd on the rejection of Robert.

Graeme Souness should be congratulated on these results as well. He has been under intense pressure and had rotten luck.

Our manager had every right to be jumping all over the touch-line when we put Sunderland to the sword in what was a High Noon(ish) for him.

But, as at West Brom on Sunday, Souness was low key in the aftermath of a most welcome win.

The manager knows we have achieved very little yet.

We are a quarter through the season and there are bigger challenges to be overcome. He still has it all to do.

He knows we have to keep winning football matches.

No way back now for Robert

Laurent Robert - Everyone Knows His Name!

By all accounts, Laurent Robert had something of a strop on Saturday at Sunderland.

Named as a sub, our former French midfielder declared himself injured.

While his team did not appear to miss him, I think we got an insight into the kind of problems an unquestionably talented footballer presented to Sir Bobby Robson and Graeme Souness. Truth be told following his abysmal performances for us in the UEFA Cup semi-final with Marseille the season before last, he should never have played for us again and stuck around too long.

Freddy Shepherd is absolutely spot on to make it emphatically clear to everyone there is no way he is wanted at NUFC.

I found it comical in the extreme that his agent contacted the club to fly a kite for him coming back to Gallowgate.

What a staggering lack of self awareness.

Its long been a thing of mine to wonder what goes on in the heads of lads lucky enough to have been blessed with a wonderful talent to play football and like Robert to light up a football stadium with a moment of genius.

I just cannot understand why, massively rewarded as they are, they just cannot devote all of their energies to preparing for football matches and give everything to the club employing them.

Like many others who make a fortune from football I just wonder in 10-15 years' time when they are reflecting on their careers gone by what they make of the complete and utter pains in the proverbial they made of themselves.

We're well shot of him and his type.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #52 på: 02. Nov. 2005, 16:29 »
Laurent Robert er/var en fantastisk fotballspiller, Asbjørn. Innse det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Nov. 2005, 16:34 »
Roberts dødballer var vanligvis av høy klasse. Det gjelder både frispark og cornere, for ikke å glemme straffespark. Robert har en utrolig presis venstrefot, og han visste ofte nøyaktig hvor ballen måtte gå for at Shearer skulle nå den. Det fungerte ganske ofte. Men ja, i perioder hvor Robert har vært ute av form, så har også en del av dødballene vært litt slappe, men han hadde likevel evnen til å levere millimeterpresise innlegg, cornere og frispark selv i en formsvak periode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Nov. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Jeg tror også Asbjørn vet at Robert i sin første sesong for oss var en meget god venstreving. Men den gang da. Lee Sharpe var også en god spiller en gang.
Robert er nå en middelmådig spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Nov. 2005, 17:21 »
Robert har nok den beste venstrefoten i England. Synd at han er en medgagsspiller. For i medgang er han enromt god, men vi har faktisk fått inn en venstrekant i Luque som er enda bedre. Dog er han også en medgangsspiller som er aller best når det går bra med laget, mens han ikke er den som kan løfte laget når det sliter.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
« Svar #56 på: 03. Nov. 2005, 15:22 »
Solano og Emre har også evnen til å legge millimeterpresise dødballer, og da ser jeg overhodet ingen grunn til å ønske Robert tilbake, sånn er det bare. De har til og med komplementerende foretrukne føtter, og det kommer nok mange presise dødballer fra vår side i tiden som kommer (tre dødballer som ga oss mål mot Sunderland, f.eks.).

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Nov. 2005, 16:28 »

Selv om jeg ikke er Asbjørn syns jeg "fantastisk" er å ta i.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Nov. 2005, 16:35 »

Han var bra den første sesongen, og nokså bra den andre sesongen. Deretter har det gått raskt nedover. Han har også blitt mer og mer barnslig hvor eldre han har blitt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Nov. 2005, 17:44 »
Sitat fra: "DanMan"
Rolfmao!!!

Jeg brukte betegnelsen DØDBALLER, og det inkluderer hjørnespark. Der har han også et og annet treff (som for meg virker som lykketreff), mens han i sine langvarige downperioder knapt greier å løfte kula. Men innsikt nok til å forstå dette og la noen andre forsøke er vel heelt uaktuelt for denne blæra. Jeg sa også at frisparkmålene hans selvsagt er fra øverste hylle, men det er rett og slett ikke verdt ørten elendige!

Robert er slett ikkje fårlig på cornere. Han er vel den som har flest corner assisiter. Og hans utrolige frisparkmål er vert nokon ballar på tribunen.

Kan godt ver Robert ikkje klarar å løfte ballen lengre. Men eg snakkar om Robert på Newcastle før det blei for mykje tull. Og då var han sykt god. Han kommer ikkje tilbake til Newcastle jekla liten sjangs for det. Men me skal ikkje ha så jævla dårlig syn på han. Måla hans er så sinnsyk bra underholdning.