20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Robert igang med sutringen
« Svar #60 på: 04. Nov. 2005, 11:31 »
Sier ikke han er verdens dårligste dødballtaker, by all means, men det finnes i dag vesentlig flere som kan levere like bra eller bedre, og ikke minst mer stabile dødballer. Og jeg mener vi har et par av de i dagens tropp, og det, sammen med det faktum at Robert er en usympatisk sytpeis, gjør at jeg aldri vil se han i Newcastletrøye igjen.

Hadde vært fint om du hostet opp noen form for dokumentasjon på at han "vel er den som har flest cornerassister", for den påstanden tror jeg er nokså tynn, selv om jeg er veldig klar over at han HAR hatt, og fortsatt har endel assists.

Personlig står jeg på at de få, fantomscoringene hans ikke på langt nær er nok for å rettferdiggjøre hans misbruk av muligheter. Og vi har mange som bidrar med underholdning på dagens lag, har vi ikke?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Nov. 2005, 12:41 »
Stiller meg helt bak den siste posten din DanMan.. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Nov. 2005, 14:15 »
Robert var ingen gud nei, men jeg vil påstå at Newcastle aldri har hatt noen bedre dødballservitør enn Robert.
Solano er fullt på høyden, men ikke bedre. Emre er tidvis fullt på høyde, men ikke bedre. Zog er langt dårligere.
Og når det gjelder alt det andre Robert gjorde på banen, så mener jeg han hadde mye større verdi for laget enn sin forgjenger David Ginola. Ginola hadde et langt større fintereportoar, men var mye mer superstjerne enn Robert. Robert er kanksje den aller aller beste franskmannen som noen gang har satt sine ben på Tyneside. Og han er en av de aller beste utlendingene klubben har hatt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Nov. 2005, 21:35 »
Stiller meg bak den siste posten din Joakim. :wink:
sjølv om eg ikkje har sett så mange kamper med Ginola.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 05. Nov. 2005, 00:14 »
Jeg ser på Solano og sålangt Emre som stabilt mye bedre dødballtakere enn Robert. Jeg er ganske sikker på at Solano aldri kommer opp i den bomprosenten Robert har på dauballer. Greit at Robert i form er genial, men ordinære Robert er tidvis horribel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robert igang med sutringen
« Svar #65 på: 05. Nov. 2005, 13:21 »
Nov 5 2005

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

When I wrote about Laurent Robert in this column last Saturday I had no idea that the controversial French winger was up to his antics that afternoon at Sunderland.

But he was - and now I hope this is my last word on the French international.

For Freddy Shepherd has made it clear that there is no way Robert is coming back to St James' Park.

In fact, as he cannot play in the return with Portsmouth on February 4, we will probably never see Robert on Tyneside again.

Of course, I had my problems with him when he came into the Press room and physically attacked me.

But this does not mean I did not appreciate his wonderful skills.

In fact, I have to wonder if Robert himself realises that he was blessed with some wonderful talent.

But it would appear that what Robert has not been blessed with is common sense.

That's why he has continuously insulted other people's intelligence.

He has fallen out badly with every manager he has played for, but never seems to think he himself is at fault.

I don't doubt that there will be more Laurent Robert stories.

But frankly - who cares?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 05. Nov. 2005, 13:48 »
Mhm, jeg skal innrømme at jeg lo litt for meg selv av den artikkelen  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Nov. 2005, 14:30 »
Jeg ler ikke. Jeg synes det er synd at ikke Robert kunne stikke fingeren i jorda og innse realitetene. Jeg synes det er svært synd at Robert neppe visste hvor begavet han faktisk var. Jeg synes det er synd at en så begavet fotballspiller skal være så forbanna trangsynt. For jeg elsker Robert av den enkle grunn at han var en fantastisk fotballspiller. Og jeg orker ikke bruke tid og krefter på å hate ham fordi han var det enkelte vil kalle stokk dum.

Kan ikke noen skyndte seg å banke fornuft inn i Robert, så får vi nyte godt av mesteren igjen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 06. Nov. 2005, 11:45 »
Jeg synes vi har mange bedre ihvertfall en god del mer stabile skyttere enn Robert. N`Zog, Shearer, Luque, Emre, Solano. Jeg hata Robert fra første dag han kom til klubben, siden han tok fra Solano frisparkene, og når jeg hadde begynt å likt han ødela han alt og dro til Portsmouth...

Forøvrig ble han benket mot Wigan og det så ikke ut som han var særlig fornøyd.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Nov. 2005, 06:54 »
Robert gir seg ikke hehehehehehehehe

MOODY Laurent Robert last night launched a scathing attack on his Portsmouth team-mates and roared ?Why don?t you pass to me??

The French winger reckons he was frozen out after going on as sub for the last half-hour of Saturday?s 2-0 defeat by Wigan.

He believes people at Fratton Park are already turning against him just nine games after moving to the South Coast club on a year loan from Newcastle.

And Robert reckons Alain Perrin?s side are in such a state that even Arsenal superstar Thierry Henry could not get them going.

Robert rapped: ?I played for 30 minutes without the ball. That makes it difficult for me to cross or to shoot. I was only able to make one free-kick.

?It?s difficult for me. I don?t know why they won't pass to me. Everybody was very smart and I don?t like that.

?You have 11 players on the pitch ? and they have to play together. Not only one player.

?If you put Thierry Henry or Trezeguet into this team, it would be difficult for them as well.

?We have a week to prepare for the game. The manager speaks and does a good job, everybody has the ball in training. But in a game it?s different.

?You have some people in the club who speak too much and I don?t like that.

?If you have a problem, talk to me face to face, then speak on the TV after that. I have seen five people on TV recently saying that Laurent Robert is not a good player. I don?t like that.

?I have come here to prove that I am a good player. Against Wigan I think some players thought it would be an easy game but it?s not easy every week.

?We need to work hard every week and play together. As well as trying to be strong we need to play with confidence ? then we will win.?

Robert, 30, was given a lifeline by Pompey after he was dumped by Newcastle boss Graeme Souness following a series of bust-ups.

But he infuriated Perrin by refusing to sit on the bench for Portsmouth?s clash at Sunderland last month, claiming he was injured.

The Frenchman copped a £50,000 fine for his Stadium of Light sulk and was forced into a grovelling public apology.

This latest attack will aggravate boss Perrin and Pompey chairman Milan Mandaric even more.

Robert admits his antics at Sunderland were out of order ? but insists he did not join the club just to sit on the bench.

He added: ?That?s the problem now. I have come here to play every week."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #70 på: 08. Nov. 2005, 11:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"
?You have some people in the club who speak too much and I don?t like that."

Hehehehe, snakk om å drite i eget reir!  :lol:
Få prater vel mer enn en misfornøyd Robert? Og alle vet hvor raskt han blir misfornøyd..

Forøvrig får vi et flott eksempel på et enormt ego og fabelaktig lite selvinnsikt når han sammenligner seg selv og sin verdi med Thierry Henry og David Trezeguet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Nov. 2005, 11:16 »
No samanliknar han seg ikkje akkurat direkte med Henry eller Trezeguet da.

kva skjer om Portsmouth ikkje vil ha han lenger?

kan dei kanselera lånet?

DanMan

• Gjest
« Svar #72 på: 08. Nov. 2005, 11:27 »
Indirekte gjør han jo faktisk det. Sier at de ville hatt like store problemer som seg selv dersom de hadde vært i hans rolle i Pompey.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Nov. 2005, 12:34 »
Sitat fra: "Benson"
No samanliknar han seg ikkje akkurat direkte med Henry eller Trezeguet da.

kva skjer om Portsmouth ikkje vil ha han lenger?

kan dei kanselera lånet?

De kan kanselere lånet, men de må betale lønn til Robert ut året. Newcastle henter han heldigvis ikke tilbake. Gutten blir mindre og mindre voksen for vært år som går. Han har tilgode å ikke krangle med en manager han har spilt for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Nov. 2005, 13:04 »
Sitat fra: "DanMan"
Indirekte gjør han jo faktisk det. Sier at de ville hatt like store problemer som seg selv dersom de hadde vært i hans rolle i Pompey.

Nei les nå ka så står dar.

"If you put Thierry Henry or Trezeguet into this team, it would be difficult for them as well."

it would be difficlult for them as well.

Seier bare at det ville vert vanskelig for dem og. Står ingenting om samanlikning. Om du tolker det sånn så ok.