20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robert igang med sutringen
« Svar #15 på: 26. Okt. 2005, 13:32 »
Fordi Robert sjeldent spilte bra, og ikke takla å bli satt ut av en kamp. Og fordi han er en idiot, en for dårlig spiller for Newcastle, og fordi han hadde en skammelig innsats og innstilling. Og fordi han opptrådde idiotisk overfor klubben, manageren og medspillere i media.
Skal vi sitte lenge å tro at vi er i Robsons prime time. Det begynner å bli ei stund siden, og Robert har dratt til en klubb med dårligere spillere, fordi han ikke er god nok for oss lengre. Robert er middelmådig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Okt. 2005, 16:01 »
Nå er du langt, langt, langt ute på jordet, Kristoffer. Robert er mer enn god nok for Newcastle. Problemet er at manageren ikke klarer å samarbeide med Robert, og Robert ikke kan samarbeide med vedkommende som er vår manager nå. Robert er en spiller med ekstraordinære ferdigheter. Og han er derfor også en spiller som kan levere det mest ekstraordinære når du minst venter det. Robert havnet i Portsmouth pga at han har levert svake prestasjoner de siste sesongene, og fordi de store klubbene har spillere som er mer disiplinert enn Robert. Nå sier jeg ikke at Robert var udisiplinert. Og Robert var faktisk en veldig stor bidragsyter i fjorårets sesong.

Robert er fortsatt en meget god spiller. Og jeg håper han kan returnere, med et litt mer moderert syn på sin egen betydning for laget. Jeg tviler sterkt på at det noen gang skjer. Jeg anser Robert for å være tapt. Og jeg synes det er svært, svært syn. Jeg skal ta forbehold om at jeg bare har fulgt Robert-saken fra utsiden, og derfor ikke kan si for mye om hva som virkelig skjedde. Hadde jeg visst det Souness vet, så kanskje jeg hadde hatt en annen mening. Men jeg vet ikke hva som faktisk skjedde, og derfor velger jeg å tro at det kunne vært mulig å løse situasjonen på en annen måte.

Uansett. Robert er en meget, meget god fotballspiller. La der ikke være tvil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Okt. 2005, 16:04 »
Det er de fleste som spiller i Premier League. Men han er fortsatt ikke god nok for en klubb som har som mål å spille i Europa hvert år, og han ble derfor solgt til en klubb som har som mål å holde seg i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Okt. 2005, 23:36 »
Robert er en av de aller beste venstrevingene i PL. Og han er absolutt god nok for et lag som har til hensikt å kvalifisere seg for den gjeveste europacupen hvert eneste år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Okt. 2005, 20:34 »
Robert er ikke lengre blant de beste vingene i PL. Var det for endel år tilbake siden, men det er lenge siden han sist var blant PLs beste venstrevinger. Ingen tilfeldighet at ingen som helst topplag viste interesse. Om du ikke regner Tolouse og Portsmouth som elitelag med mål om å spille i CL da?

Noreng

• Gjest
« Svar #20 på: 28. Okt. 2005, 21:38 »
Faktisk enig med Kristoffer, Robert er på vei ned i sitt dårligste punkt i karrieren!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Okt. 2005, 12:44 »
N`Zogbia har vært bedre på venstrekanten i år enn det Robert var de to siste sesongene for Newcastle, og ihvertfall bedre enn det han har vært i Pompey drakta.

Alan Oliver:

Attitude is still totally wrong

Wasn't it a case of deja vu when Laurent Robert was substituted by Pompey boss Alain Perrin in the televised game with Charlton Athletic last Saturday night?

The slow walk off. The pet lip in evidence.

Yes, some things never change.

Robert was back in the North East against Sunderland at the Stadium of Light today, still looking for his first goal from open play since March 2004.

Yet in an ideal world I would love Robert and Craig Bellamy to be still playing for Newcastle United.

It will never happen of course.

And the reasons? Robert and Bellamy themselves.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Okt. 2005, 14:20 »
Den er grei den, de har begge vist holdninger som ikke er spesielt sunne. Men jeg har en litt høyere toleransegrense enn andre, pga et fotballtalent utenom det vanlige.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robert igang med sutringen
« Svar #23 på: 29. Okt. 2005, 16:05 »
Robert har forlatt kampen mot Sunderland da han fant ut at han ikke er i startoppstillingen. Portsmouth har nå fire inbyttere igjen, herlig spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Okt. 2005, 17:12 »
Sko solgt an.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Okt. 2005, 19:51 »
Helt enig Asbjørn. N'Zogbia er bedre enn det Robert har vært de siste to sesongen for oss. I dag skjedde det som måtte komme.
Laurent Robert er en spiller over the hill og atpåtil en trasig og patetisk person. Jeg er takknemlig for at Graeme Souness ble kvitt hemskoen.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #26 på: 30. Okt. 2005, 01:04 »
Robert er en matchvinner type, det er ikke Zoggy ennå. Robert kan som han gjorde mot Liverpool, avgjøre en kamp ut av intet. Derfor vil jeg se Robert tilbake i Newcastle trøya, ville likt se han spille spiss også, tatt ut shearer som begynner å bli litt "tung" i skoa.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Okt. 2005, 09:39 »
Sitat fra: "BegBie"
Robert er en matchvinner type, det er ikke Zoggy ennå. Robert kan som han gjorde mot Liverpool, avgjøre en kamp ut av intet. Derfor vil jeg se Robert tilbake i Newcastle trøya, ville likt se han spille spiss også, tatt ut shearer som begynner å bli litt "tung" i skoa.

Så hvem skal vinne hodeduellene? Med Luque, Owen, Robert, Parker, Solano og Emre på banen kan jeg ikke se hvem som skal vinne hodeduellene.

Skal vi gi faen i å legge inn fra kanten? Trenger vi egentlig kantspillere?

Robert er over the top. Når han ikke klarer å spille fast på pompey engang så fatter ikke jeg hva vi skal med han. Greit at han klarer å ta frispark og cornere men det er det eneste han klarer om dagen. Han har heller ikke den samme farten i beina som han hadde for et par år siden.

Når det gjelder Zog så har han vel flere mål og assist enn Robert denne sesongen.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #28 på: 30. Okt. 2005, 10:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "BegBie"

Så hvem skal vinne hodeduellene? Med Luque, Owen, Robert, Parker, Solano og Emre på banen kan jeg ikke se hvem som skal vinne hodeduellene.

Skal vi gi faen i å legge inn fra kanten? Trenger vi egentlig kantspillere?

Robert er over the top. Når han ikke klarer å spille fast på pompey engang så fatter ikke jeg hva vi skal med han. Greit at han klarer å ta frispark og cornere men det er det eneste han klarer om dagen. Han har heller ikke den samme farten i beina som han hadde for et par år siden.

Når det gjelder Zog så har han vel flere mål og assist enn Robert denne sesongen.

Så det du sier er at shearer er den eneste som vinner hodeduellene  :lol:
Visst shearer er den eneste som kan heade ballen i laget vårt så er det bare å gi opp å legge inn fra kanten uansett.

Robert er god nok for portsmouth, han er faktisk god nok for newcastle når luque er skada, jeg ville heller hatt robert på topp en shearer. Bruk shearer i ligacupen eller fa cupen mot dårlige lag der, så vil vi få det beste ut av han. Robert er en dyktig spiller som har mista litt av farten han hadde, men han har fortsatt øye for mål, og trur han kunne gjort det bra som spiss igjen.

Zoggy har flere assist og mål en robert denne sesongen, så sier jeg bare sjekk lagene de spiller i. Så sier jeg at Robert har en skuddfot som kan avgjøre kamper, det har desverre ikke zoggy, er en sjelden og bra skuddfot som vi har hatt mye nytte for.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Okt. 2005, 11:35 »
Ja la oss kjøpe 4 midtbanespillere med god skuddfot så vil nok problemet løse seg. :shock:

Jeg sier ikke at det er kun Shearer som kan heade ballen i mål. Vi har også Ameobi, men skal vi bruke Robert og Ameobi på topp betyr vel det at du vil benke Owen? Robert kan jo ikke benkes, for da forsvinner han fra stadioen fortere enn lynet!

Når det gjelder skuddfoten til Zogbia, så er ikke den så aller verst. Dette så vi mot Fulham. Skal tenåringen få utvikle seg, er det viktigere å bruke ham enn en grinete 30 åring!! Etter min mening har vi nok spillere med gode skuddbein i Emre, Luque og Solano.