20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robert igang med sutringen
« Svar #75 på: 09. Nov. 2005, 10:53 »
Enda en bot for grinepetter? Fortsetter han slik vil han snart bli en gratis spiller for Pompey.

Winger Laurent Robert could be heading for more disciplinary action at Portsmouth after his latest outspoken comments about the club.

The Frenchman was last week fined after refusing to be a substitute at Sunderland, although the matter was later put down to there being confusion over his injury situation.

He played the last half-hour of the defeat to Wigan on Saturday but went public yesterday with his complaints about his team-mates, Portsmouth's style of play, the fact nobody passes to him and that even the best players in Europe would struggle in the side.

A Portsmouth spokeswoman said: "We are quite disappointed really - especially after the way we supported him over what happened at Sunderland.

"But no doubt we will settle it our own way. We will deal with it internally."

The 30-year-old Robert is on a long-term loan from Newcastle but has hinted he believes there is a campaign to force him out of Fratton Park, even though chairman Milan Mandaric pleaded with fans to forgive him. He was booed by supporters on Saturday, although they were soon behind him after he made a superb cross which Dario Silva almost headed home.

However, Robert was anonymous for the rest of the game but said: "I played for 30 minutes and no one would pass the ball to me. I don't know why.

"We played only the long ball. I don't know why. The manager told us to play football, not long ball."

Portsmouth have just 10 points from 12 matches this season and their next four fixtures are Liverpool (away), Chelsea (home), Manchester United (away) and Tottenham (away).

However, Mandaric is confident the team can pull themselves out of the slump.

"We are still 15th in the table and we have a team that will definitely stay in the Premiership but these are frustrating times," he said.

"The situation seems to be getting to me a bit. We are trying our best but things are not going as I want.

"Alain has the knowledge and works hard but now we have to start winning, especially at home."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
Robert igang med sutringen
« Svar #76 på: 09. Nov. 2005, 14:56 »
Sitat fra: "Benson"
Seier bare at det ville vert vanskelig for dem og. Står ingenting om samanlikning. Om du tolker det sånn så ok.

Må få understreket indirekte. Og meget mulig det bare er meg som tolker det han sier på denne måten.  :lol:

Vet bare at han ikke akkurat er av den beskjedne typen, og at han derfor like godt kunne ment det jeg har tolket ham til å ha sagt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Nov. 2005, 11:53 »
Mark Lawrenson Interview: John Cross
ALAIN PERRIN was a dead man walking as soon as he signed French midfielder Laurent Robert (below), who is possibly the worst player you could hope to have beside you in a relegation scrap.

Robert is not great in the dressing room, scores the odd spectacular free-kick and, as we saw at Sunderland, pulls out of games when he does not fancy just keeping the bench warm.

Sadly, with players like that around you, you never stand a chance. Also, of course, they sold Yakubu and never replaced him. It is only a matter of time before Perrin gets replaced as well.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Nov. 2005, 11:58 »
Sykt det der.Nektet å sitte på benken.For en dust.
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Nov. 2005, 13:04 »
Sitat fra: "mackemmania"
Sykt det der.Nektet å sitte på benken.For en dust.

Jeg er faktisk 100% enig med deg :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Nov. 2005, 13:19 »
Robert kan være bra han,men for en innstilling!Hører hjemme i Fenerbache eller noe liknende.
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Ingen bombe
« Svar #81 på: 19. Nov. 2005, 23:18 »
Burde den munnen vært teipet igjen kanskje?
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 20. Nov. 2005, 02:06 »
Enkelte bryr seg mye mer om at Robert prater uten stans, og at kjeften hans aldri er lukket. Enkelte bryr seg mer om at Robert ikke er den beste inspiratoren, at han ikke er den beste team-spilleren, og at han har stjernenykker. Mens andre bryr seg mer om hva han faktisk kan prestere på fotballbanen. Som de vanvittige frisparkene. Bare det er verdt å ha Robert på banen for.
Det ser Perrin. Det så Robson. Det er det enkelte her, som i likhet med Souness, ikke ser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Nov. 2005, 02:07 »
Enkelte nekter å innes at Robert after all ikke er god nok for et lag som skal havne på øverste halvdel av PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
« Svar #84 på: 21. Nov. 2005, 08:34 »
Sitat fra: "Joakim"
Det ser Perrin. Det så Robson. Det er det enkelte her, som i likhet med Souness, ikke ser.

Tror vel heller det er Souey som ser noe de andre ikke ser: At det hjelper fint lite å være semi-god når du er så til de grader egoist, negativ osv. som Robert er.
Og hyll Souness for det!  :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Nov. 2005, 14:06 »
Er dåke ikkje ferdige med dette endå.

Robert VAR utroligt fantastisk god som lukta mål lang vei.
Robert er IKKJE den samme no. For mykje dritt ut or kjeften hans og moraldrepande holdningar har gjort sit til at den mannen ikkje er noko å ha lengre. ikkje er han så god lengre heller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 02. Jan. 2006, 21:21 »
Heller ikke Redknapp finner plass til Robert på bunnlaget Pompey. Hehehehehehehe.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 02. Jan. 2006, 21:45 »
Robert kan jo komme tilbake nå da kanskje? :lol:

hehe

-kaster stein i glasshus
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #88 på: 02. Jan. 2006, 22:00 »
Robert er (var) en fantastisk fotballspiller. Kanskje den spilleren jeg savner mest. Han var jo en av mine utvilsome favorittspillere. Men han var også litt dumstridig.

DanMan

• Gjest
« Svar #89 på: 03. Jan. 2006, 14:47 »
Harry Redknapp will have been particularly infuriated by the substitute's decision to waste a late free kick at Blackburn Rovers on Monday night with a shot that ended up in the crowd, when Pompey had piled players forward in a desperate bid for an equaliser.

Sky Sports

:lol: Gamle grinepetter slik JEG husker han!

Jada, han har et og annet sinnssvakt deilig frisparkmål, men DU VERDEN så mange han har misbrukt på det aller groveste for å få til det! For alle som ikke limes i mål, går 30 meter over. Og i slike situasjoner som nevnt over er det faen meg mistenkelig at et menneske mange anser for å være/har vært god i fotball, ikke evner å se en bedre løsning enn å kjøre enmannstog.