20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robert igang med sutringen
« på: 21. Okt. 2005, 12:17 »
The Frenchman was visibly upset when he was substituted during the 1-1 draw with Middlesbrough last.

"Naturally I was frustrated when I was substituted," Robert told the Daily Star.

"But I am sure that if we beat Charlton on Saturday then everyone will be happy again." he targeted.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

• Gjest
« Svar #1 på: 21. Okt. 2005, 15:40 »
Han er så ille når han setter igang sutringen. Han må tåle å bli byttet ut i ny og ne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Okt. 2005, 16:11 »
Jaja. Hvetebrødsdagene er kommet, er det ikke det man kaller det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Okt. 2005, 23:16 »
Hvorfor gidder vi bry oss om at Robert er litt snurt for at han ble byttet ut for Portsmouth. Jeg forstår godt at Robert tror han er uerstattelig for Portsmouth. Når hans beste medspiller heter Lomano LuaLua og er Newcastles vrakgods (intet vondt ment, Lua. Men Robson og Shepherd ser nok på deg som et uforløst talent). Hvorvidt det er riktig eller galt av Robert å tro det gidder jeg ikke legge meg borti. Han er nok uansett ferdig i Newcastle, selv om han fortsatt formelt er vår eiendom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Okt. 2005, 16:25 »
Sutringa til Robert er ikke til å holde ut når han setter igang og er på sitt verste. Men at en spiller er frustrert for å bli byttet ut er riktig! Da er det en grunn til at han blir byttet ut, at han ikke presterer godt nok og det skal han være frustrert over! Fighter instinkt! Hva sutringen hans angår, den er for ille når han er på sitt verste, men nå er det iallfall ikke Newcastles problem  :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 24. Okt. 2005, 19:12 »
savner robert jeg :cry:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Okt. 2005, 19:13 »
Kan ikke akkurat si at jeg savner Robert noe særlig!! Han skal passe seg nå som fugleinfluensaen herjer. Angriper visstnok "hønsehjerner" har jeg lest!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Okt. 2005, 19:16 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Kan ikke akkurat si at jeg savner Robert noe særlig!! Han skal passe seg nå som fugleinfluensaen herjer. Angriper visstnok "hønsehjerner" har jeg lest!!

:lol:
Den derre lo jeg godt av :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 24. Okt. 2005, 19:22 »
jeg gjorde ikke, men det er av personlige årsaker.

men den var sikkert morsom for andre :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Okt. 2005, 21:26 »

:lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Okt. 2005, 21:27 »
Robert og Bellamy som spillere savner jeg, men når man tenker på hva de førte med seg utover det savner jeg de ikke!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Okt. 2005, 00:13 »
Hva skulle han ha sagt?

Mener dere at han skulle takket manageren?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 25. Okt. 2005, 11:20 »

Storveis!  :lol:

At Robert syter er intet nytt, men å si det er en positiv egenskap som viser fighterinnstinkt mener jeg er feil å si! Det er snarere tvert i mot en mangel på respekt for laget, manageren, spillere, fans, the works. Det er absolutt bare barnehagefakter, som Robert aldri har grodd fra.

Ja, man skal være misfornøyd over å bli byttet ut DERSOM du har spilt bra, ikke er skadet/i faresonen for kort eller fordi byttet ikke skyldes taktiske endringer, men man skal IKKE syte om det i media eller forlate banen på en måte som lyser mangel på respekt.

Robert klaget som kjent over at Souey ikke pratet med ham om hvorfor han ble byttet av. Litt snedig at hans landsmann Perrin kjører samme stil. Kanskje det ikke er manageren som er problemet, men spillerens innstilling?

Daniel - retorisk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Okt. 2005, 18:24 »
Robert er jo mesteren i å legge all skyld for sin tidvis skammelige innsats på banen over på alt og alle andre. Bra vi ikke har ham lengre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Okt. 2005, 13:18 »
Jeg er ikke helt enig.

Robert er ikke så flink til å gå i seg selv og være selvkritisk. Men hallo da, hva forventer vi? Mannen har alltid vært sånn. Jeg liker individualister og store egoister også jeg. Så lenge de klarer å tilpasse seg et kollektiv til en viss grad, og det synes jeg Robert har klart brukbart bra. Han kunne jo ha vært en eneste stor idiot som holdt og holdt og holdt på ballen og ødela all rytme i angrepsspillet. Skjedde noen gang det? Nei!

Robert har alltid vært ekstremt god til å gjøre lagkamerater gode. Samtidig har han også selv vært livsfarlig fremover på banen. At han slår seg vrang når vi får Souness som manager har jeg full forståelse for. Jeg vet at Robert har vært en liten idiot et par ganger under Robson også, men det var mindre episoder.

Laurent Robert er en fantastisk fotballspiller og jeg mener en klubb som Newcastle ikke har råd til å hive slike ut uten en god grunn. Den grunnen skal være at de har gjort ubotelig skade mot klubbens ry og de andre spillerne i klubben. Jeg er ikke så sikker på om jeg vil si at Robert har gjort det.

For all del, han skal ikke spille når han ikke er i form og ikke presterer. Der er jeg enig. Men når vi trenger det lille ekstra, så må det være rom for å bruke en spiller som har det lille ekstra, selv om han ikke er i toppform. Og da tenker jeg på en viss kvartfinalekamp i UEFA-cupen, som sikkert ingen husker.

At Robert er det Thomas karakteriserer som "hønsehjerne", er jo intet nytt. Håper for min gode hønsehjernevenns del at han ikke blir smittet av influensa.

Souness sa han håpte at spillerne skulle komme å banke på kontordøra hans og forlange å få spille. Hvorfor fjernet han Robert da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon