20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305889 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8265 på: 24. Aug. 2011, 18:51 »
Det blir bare for dumt. Vi mister to KLASSESPILLERE på kort tid enten du liker det eller ei. Klassespillere er dyre i drift ja ofte - men Enrique spaserer selvfølgelig inn på en stor majoritet av lagene i PL.

Er fortsatt uenig..Enrique er ennå ikke en klassespiller..Baines, Evra, Cole er klassespillere..

Enrique er definitivt ikke noe dårligere enn Baines. Har fått voldsomt skryt etter sine første kamper i LFC.

Du tuller nå Frode? Har du sett statistikken til Baines?.I fjor hadde Baines 11 assits og fem mål....Til sammenligning har vel Enrique i løpet av hele sin karriere i NUFC fem assits og ett mål..

Enrique spiller nå på et bedre defensivt lag, og de har faktisk møtt akkurat den samme motstanden som oss..Og jeg synes verken Arsenal eller Sunderland klarte å sette inn noe nevneverdig press på Raylor..Forøvrig slapp Enrique å møte kantspilleren Gervinhio,

Det blir håpløst å diskutere med deg når du fantaserer sånn.
Baines tar det som er av dødballer, cornere, frispark, osv sammen med Arteta. Han har en god venstrefot. Derfor har han også så mange assists. Enrique er flere hakk bedre defensivt.

Du er den eneste jeg vet om som ikke mener at et salg av Enrique, som etter min mening er den 3. eller 4. beste venstrebacken i PL, vil svekke NUFC. Jeg mener det vil svekke NUFC betydelig, men vi kan minske skaden ved å punge ut for Pieters eller Cissokho eller noen i den klassen. Kommer derimot Bridge vil vi slite voldsomt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8266 på: 24. Aug. 2011, 18:54 »
Man vet hva man har, men ikke hva man får.

Vi får se hvor kanon alle disse nysigneringene blir. Kan bli både himmel og helvete.
Nettopp. Det kan overraske eller så går det rett vest. Angrepsspillet vårt synst jeg er skremmende dårlig.

Det kan selvsagt gå den gale veien, men jeg er mer positiv enn dere.. En grunn til at angrepsspillet er dårlig kan jo være nettopp at midtbanen ikke er godt nok balansert...Hvor ofte ser der Barton legge inn kortsiden av motstanderens 16? Eller hvor ofte har vi sett Barton i løp slik som Gosling utførte på overtid mot Sland? Det er nettopp slike spilletyper vi trenger: spillere som springer på pasningene til Cabaye og Tiote..Er enig i at Barton er en vinnerskalle av dimensjoner..Men jeg er mener at midtbanen vår er god nok..Skal vi fremover må vi tørre å gi de unge sjansen..

For meg står og faller transfervidnuet på at vi får inn en god spiss og en venstreback..Skjer ikke det, blir også jeg forbanna..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8267 på: 24. Aug. 2011, 18:54 »
Tar ikke Baines straffer også eller tar jeg feil?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8268 på: 24. Aug. 2011, 18:58 »
Øhh..Håpløst, da har du åpenbart ikke sett baines spille..Han kommer mye oftere til gode innleggsposisjoner enn Enrique..Han står ikke bare bak dødballene, men han serverer også...Og han er mer konstruktiv ballfordelingen fremover..Enrique får skylapper når han nærmer seg motstanderens boks. Vi vet ikke hvilke vei karrieren til enrique vil ta..han er ennå ustabil..De andre backene har levert på øverste nivå i mange sesonger....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8269 på: 24. Aug. 2011, 19:02 »
Vil også si Baines er bedre enn Enrique. Men for Newcastle er Enrique en klasse spiller.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8270 på: 24. Aug. 2011, 19:02 »
Saha er vel også foran i rekken tror jeg? Vet ikke helt hvor mange straffer Baines har tatt, men husker han satte ett mot Wigan (?) for et par år siden. Han fikk vel ta den siden Arteta sannsynligvis var skadet og Saha var byttet ut mener jeg å huske. Jeg ble iallefall glad da jeg hadde Baines på laget mitt.  ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8271 på: 24. Aug. 2011, 19:10 »
Saha er vel også foran i rekken tror jeg?

Baines hadde 3 straffescoringer forrige sesong.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8272 på: 24. Aug. 2011, 19:15 »
Baines er heilt rå. I mine auger beste venstrebacken i PL, ved sidan av Evra.

A. Cole står med 89 landskamper for England, Baines med 5. Sier seg selv.
Baines er god offensivt og har en veldig god venstrefot, men defensivt sliter han. Langt unna de beste defensivt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8273 på: 24. Aug. 2011, 19:24 »
vær så snill å legg inn none nye rykter snart:P vil ikke ha oppgulp!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8274 på: 24. Aug. 2011, 19:29 »
C.Cole snart klar

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8275 på: 24. Aug. 2011, 19:29 »
Nå kan vi vel prøve oss på Onuha eller har han signert en annen plass.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8276 på: 24. Aug. 2011, 19:32 »
Kan også ta med at Baines kun hadde 2 mål og 15 assists på sine 90 første PL kamper for Everton. Det er mer normale stats til back å være selv om det også er bra. Han er allikevel foran Cole og Evra om man kun baserer seg på slike statistikker.

Men Evra og A. Cole er jo overlegne kontra Baines på det defensive arbeidet. I likhet med Enrique er de raske og sterke i kroppen og vanskelige å komme forbi. Enrique er hakket bak disse på det defensive på grunn av små tullefeil han gjør innimellom. Dette kommer han til å vokse av seg i LFC der spillerne er bedre og gir han flere muligheter når han har ball.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8277 på: 24. Aug. 2011, 19:33 »
Fluffy: Stemmer det  :P
ahh synd. Lei av denne piningen. Håper det strømmer inn rykter imorgen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8278 på: 24. Aug. 2011, 19:40 »
Fluffy: Stemmer det  :P
ahh synd. Lei av denne piningen. Håper det strømmer inn rykter imorgen.
Stemmer som i at me kan prøve oss på han nå  ;)
oioi. Den største gledelige nyheten idag mtp overganger. Sier sitt. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8279 på: 24. Aug. 2011, 19:43 »
Kan også ta med at Baines kun hadde 2 mål og 15 assists på sine 90 første PL kamper for Everton. Det er mer normale stats til back å være selv om det også er bra. Han er allikevel foran Cole og Evra om man kun baserer seg på slike statistikker.

Men Evra og A. Cole er jo overlegne kontra Baines på det defensive arbeidet. I likhet med Enrique er de raske og sterke i kroppen og vanskelige å komme forbi. Enrique er hakket bak disse på det defensive på grunn av små tullefeil han gjør innimellom. Dette kommer han til å vokse av seg i LFC der spillerne er bedre og gir han flere muligheter når han har ball.

Tiltredes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida