20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #45 på: 18. Des. 2007, 00:57 »
selge martins ? haha , smart du, har scoret 7 mål på 13 fra start denne sesongen , ennå han blir plassert på høyre kanten.

Det er alltid noe ekstra som henger i luiften når martins er på banen. vi er mye mer farlige med han på banen enten du liker det eller ikke.

lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 18. Des. 2007, 01:04 »
Martins har vært desidert farligst i de kampene hvor han faktisk ha vært spiss, som mot Bolton feks. De andre målene er kommet på dødballer eller straffer.. Jeg sier ikke at Martins er en dårlig spiller eller noe, jeg digger han! Men han passer på ingen måte inn i det systemet som Big Sam heller mot. Vi trenger en mer komplett spiss for å få utnyttet ett 4-3-3 system til det fulle, en som Anelka eller Drogba er det optimale ( ja, jeg vet vi aldri får spillere som Drogba, kun et eksempel).

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 18. Des. 2007, 01:07 »
sant nok det , men hvis martins skal benkes for viduka. hvem i hælvete har fart igjen på laget da?

da har vi nzogbia som har over gjennomsnittet av fart bare.

derfor liker jeg ikke at vi spiller 4*3*3 heller . fordi våre beste spillere blir plassert ute av posisojon eller satt på benken.
(martins, owen, emre, nzogbia...)

nei akkurat viduka er ingen drogba eller eto og kan ikke være alene spiss.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 18. Des. 2007, 01:11 »
Tja, vi har jo Milner også. Men det er en annen ting, slik vi spiller nå er ikke fart vårt beste våpen. Vi truer aldri bakrommet, Martins får jo sjelden eller aldri en god ball å jobbe med, det gjorde ikke Owen når han var frisk heller. De eneste sjansene vi får kommer fra innlegg fra venstresiden, og da er det en fordel å ha en hodesterk Viduka på banen. Men jeg mener Martins bør spille uansett, hvertfall så lenge Owen er skadet.

Men det jeg i utgangspunktet mente var at hvis Big Sam faktisk planlegger å spille 4-3-3 fast, så kan han like gjerne selge Martins og Owen å kjøpe en spiss som faktisk utfyller "spydspiss" rollen bedre.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 18. Des. 2007, 03:04 »
da begynner jeg å grine. selger han emre , martins og owen, så kjøper han sikkert noen over 30 år.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Des. 2007, 07:28 »
Det er alltid noe ekstra som henger i luiften når martins er på banen. vi er mye mer farlige med han på banen enten du liker det eller ikke.

Enig..Martins gir oss en dimensjon ingen andre av våre spillere har nivå eller ferdigheter til å matche...Og selv om Martins har spilt ute til høyre så har han stor frihet til å gå innover i banen, men uten tvil mener jeg han burde være spilleren som ligger i midten og skal terrorisere forsvaret med sin fart og gjennombruddskraft! Martins har scoret bra med mål i år, det er det ingen andre av spissene våre som har gjort..

Er mange her inne som har hengt seg opp i spilleforståelsen til Martins, vil bare si at dere har ikke peiling på hva dere prater om....blitt en klisje her inne, som alle Martins-haterne støtter seg til..At Martins sliter litt ute på krittet skulle faen meg bare mangle, han er pokker meg spiss!!

Smith scorer ikke mål, og Viduka er UNfit for tiden, så å benke Martins nå vil være en skandale..Heller Ameobi enn Viduka slik situasjonen er nå...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Des. 2007, 08:41 »
da begynner jeg å grine. selger han emre , martins og owen, så kjøper han sikkert noen over 30 år.

DET hadde vært trist! :o 3 verdensklasse spillere ...

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 18. Des. 2007, 10:22 »
Noen som har info om denne sendes på canal+? Ser at den står som den eneste kampen som går på tv fra PL hos Skysports
"The first 90 minutes are the most important"

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Des. 2007, 10:40 »
ja derbykampen sendes live på canal+..

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Des. 2007, 10:45 »
Denne kampen forventer jeg 3 poeng i!

Håper på denne lagoppstillingen:

-------------Given----------
Beye---Faye---Cacapa--Enrique
Milner----Emre--Barton--N'Zogbia
------Martins---Smith------

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 18. Des. 2007, 11:17 »
Noen som har info om denne sendes på canal+? Ser at den står som den eneste kampen som går på tv fra PL hos Skysports

På denne linken finner du kampoppsettet til C+:

http://www.canalplus.no/page.asp?guid=A60D42FF-B00F-4440-A84F-A5E9B92CDEF8&category=71B2ABE2-F560-4B29-A2CD-BD27D8CE771C&showall=1

Ser at kampen kommenteres på engelsk: FRELSE!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Des. 2007, 11:36 »

Enig..Martins gir oss en dimensjon ingen andre av våre spillere har nivå eller ferdigheter til å matche...Og selv om Martins har spilt ute til høyre så har han stor frihet til å gå innover i banen, men uten tvil mener jeg han burde være spilleren som ligger i midten og skal terrorisere forsvaret med sin fart og gjennombruddskraft! Martins har scoret bra med mål i år, det er det ingen andre av spissene våre som har gjort..

Er mange her inne som har hengt seg opp i spilleforståelsen til Martins, vil bare si at dere har ikke peiling på hva dere prater om....blitt en klisje her inne, som alle Martins-haterne støtter seg til..At Martins sliter litt ute på krittet skulle faen meg bare mangle, han er pokker meg spiss!!

Smith scorer ikke mål, og Viduka er UNfit for tiden, så å benke Martins nå vil være en skandale..Heller Ameobi enn Viduka slik situasjonen er nå...

Nå synes jeg du overdriver VELDIG!

Det er ingen her som hater Martins, men det er mange som faktisk klarer å se hva svakhetene hans er. Ja, Martins er som regel et uromoment mot et hvert forsvar, han har også evnen til å kunne gjøre ting på egenhånd. Vi husker jo feks målet mot Tottenham i fjor!

Men det er ikke til å stikke under en stol at Martins kanskje største svakhet er spilleforståelse! Og det er med å svekke angrepet vårt ved flere anledninger.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 18. Des. 2007, 11:56 »
Syns det er rart at noen mener Viduka er unfit, av samme grunn som Martins ikke får noe å jobbe med. Viduka får heller ikke noe å jobbe med!

Og selvom dere elsker eller hater Martins (noe jeg tror det er svært få som gjør), så må dere innrømme at Martins suger så sinnsykt når han ikke har dagen...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Des. 2007, 12:23 »
Er ingen som hater Martins her inne, tror de fleste ser at han er en spiller med et voldsomt potensial. Det vi reagerer på er at enkelte slakter Butt uansett hva han gjør mens når Martins spiller dårlig så er det noen andre sin skyld.
Jeg tror vi vinner greit i helga, satser på dette laget:

Given
Beye-Cacapa-Taylor/Roz-N`Zogbia
Barton-Butt-Emre
Martins-Smith-Milner

Taylor starter selvsagt hvis han rekker kampen.
an sparker ikke Bobby Robson??

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 18. Des. 2007, 12:29 »
Er ingen som hater Martins her inne, tror de fleste ser at han er en spiller med et voldsomt potensial. Det vi reagerer på er at enkelte slakter Butt uansett hva han gjør mens når Martins spiller dårlig så er det noen andre sin skyld.

Bra skrevet!!

Har hatt så mye å gjøre med eksamen i det siste så har ikke fått fulgt med. Så er det noen som vet når Duff, Owen og Taylor er tilbake?
"The first 90 minutes are the most important"