20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #60 på: 18. Des. 2007, 13:20 »
Ja jeg synes faktisk Viduka er unfit.....jeg tenker ikke bare på fotballformen spesielt, men han burde ta av noen kilo..han virker rett og slett ikke pigg, han er ikke på hugget..Han er tidelen for sen litt for ofte..Men for alt jeg vet kan det hende at han er Steffen Iversen typen som må spille en to-tre kamper før matchfitnessen er på topp, han har jo slitt med skader..På toppen av det, så er det kanskje ikke så ille å gi Shola en sjanse til heller.. Gi han en plass på benken de to neste kampene hvertfall..Så kan Viduka spille en kamp eller to bak "lukkede dører" for å få formen inntakt igjen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Des. 2007, 13:26 »
Viduka har hatt gode innhopp de siste kampene og bør selvsagt aldri vrakes til fordel for Ameobi. Ameobi bør finne seg ny klubb, han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Des. 2007, 13:42 »
Viduka har hatt gode innhopp de siste kampene og bør selvsagt aldri vrakes til fordel for Ameobi. Ameobi bør finne seg ny klubb, han.

Helt enig. Håper jeg slipper å se Ameobi fra start av flere ganger.
an sparker ikke Bobby Robson??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Des. 2007, 14:08 »
Taylor er tilbake til Derby, KANSKJE Owen også, men det er lite trolig. Han blir nok spart til kampen mot Wigan. Duff kan være å finne på benken mot Derby. Han er skadefri - men ikke matchfit.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 18. Des. 2007, 18:03 »
given
beye-roz-taylor-enrique

milner-emre-geremi-nzogbia

smith-martins

Benk Harper, cacapa, barton, duff UNT viduka
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Des. 2007, 18:07 »
Cacapa på benken, Doffi? Hvorfor det? Og hvorfor lar du Geremi spille, fremfor en Butt som tidvis har prestert i år?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Des. 2007, 18:11 »
Fordi jeg mener geremi har en bedre pasnings fot en butt og at butt har hatt en jævli down periode nå.
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Des. 2007, 18:13 »
Ja, Geremi har virkelig fått utnyttet sin fantastiske pasningsfot denne sesongen!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Des. 2007, 18:18 »
og det har butt ? :P for og si det sånn synes jeg begge to overhodet ikke er gode nok for newcastle. Men nå er det sånn at big sam aldri kommer til og kjøre emre og barton sammen. Så da må vi ha en av dem på banen og jeg velger geremi. Siden han har bedre pasnings fot og er kaptein(på trynet btw)

Men tviler på at big sam vraker barton. Tror han liker butt, barton og smith høyest av alle. Typiske spillere han liker.
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Des. 2007, 18:21 »
Nei, men å bruke pasningsfoten som argument er jo håpløst! Det vet jeg at du er enig i! ;) Jeg mener at BUtt har en helt annen innstilling enn Geremi. Butt jobber, takler og står opp for laget, noe jeg ikke synes Geremi gjør på samme måte. Noe han faktisk burde, siden han vimser rundt ute på der med kapteinsbindet rundt armen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Des. 2007, 18:28 »
Men tror vi kan konkludere med at vi trenger en solid defensiv midtbane spiller snarest :P
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Des. 2007, 18:48 »
Det er vi 100% enige om, Doffi! :D

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Des. 2007, 21:51 »
Da legger vi Fulham-kampen bak oss og lader opp til Derby. Slik jeg forstår det går denne på canal+.

Bortekampen har vi allerede glemt, Newcastle har ikke tapt på 3 kamper og har endelig begynt å tette igjen bak. Derby har 1 seier denne sesongen selv om de har spilt til tider bra fotball. United-kampen kan jo nevnes selv om de raknet litt på slutten. Big-Sam sa at det er mye som skal rettes på, men vi har heng på uefa-cup plassene. Full pott i julestriden vil bety veldig mye for Newcastle. Da er jo det like greit å starte julestriden med å rævkjøre Derby  :)
At håpløse norske tabloider omtaler Manchester United som bare United er en ting, men når det kommer fra en Newcastle supporter er det virkelig til å grine av.
Walking in a Keegan wonderland!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 18. Des. 2007, 21:58 »
Da legger vi Fulham-kampen bak oss og lader opp til Derby. Slik jeg forstår det går denne på canal+.

Bortekampen har vi allerede glemt, Newcastle har ikke tapt på 3 kamper og har endelig begynt å tette igjen bak. Derby har 1 seier denne sesongen selv om de har spilt til tider bra fotball. United-kampen kan jo nevnes selv om de raknet litt på slutten. Big-Sam sa at det er mye som skal rettes på, men vi har heng på uefa-cup plassene. Full pott i julestriden vil bety veldig mye for Newcastle. Da er jo det like greit å starte julestriden med å rævkjøre Derby  :)
At håpløse norske tabloider omtaler Manchester United som bare United er en ting, men når det kommer fra en Newcastle supporter er det virkelig til å grine av.

Du får grine i vei da vettu! Ferdig? Kanskje du har noe konstruktivt å komme med nå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Des. 2007, 22:02 »
Fælt så man hakker på hverandre her inne :P
Butt var da igjen ganske god mot Fulham, mens jeg syns Geremi igjen fadet vannvittig iløpet av kampen. Det er veldig frustrerende.
Håper dersom vi spiller 4-3-3 at Barton og Emre spiller på hver sin side av Butt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida