20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #30 på: 17. Des. 2007, 19:36 »
Og med Milner ved siden tror jeg han får det. Milner kommer til mange innlegg og Viduka er nok både den lureste og mest dyktige av spissene våre til å være i boksen. Med Martins som en joker på den andre siden tror jeg vi kan være farligere enn med Smith som har skuffet ørlittegrann de siste par kampene.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Des. 2007, 19:41 »
Mitt forslag:

------------------Given---------------------
Beye------Cacapa---Faye--------Enrique
----------------------------------------------
Milner-----Emre------Barton----N`Zogbia
----------------------------------------------
------------Viduka----Martins/Smith------

Usikker på siste spissplassen. Ingen utmerker seg spesielt. Martins sliter med selvtilliten og Smith scorer aldri.

Tips:

5-0
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Des. 2007, 19:52 »
Jeg kunne tenkt meg å prøvd Viduka eller Smith som spiss, med to rene vinger ved siden av seg. Martins har scoret mål, men ellers ikke imponert nevneverdig i det siste. Han sliter også med kombinasjonsspillet, og timer løpene sine svært dårlig, spesielt som ving. Han løper altfor tidlig inn i boksen, han spiller støtte når han skal utfordre med ball, og han står stille når han skal løpe. Kunne tenkt meg å sett en slik oppstilling mot Wigan, uten at jeg gjør regning med at det skjer:

Given
Beye - Rozenhal - Cacapa - Enrique
Barton - Butt - Emre
Milner - Viduka - Zog

Når det gjelder Butt og Viduka så bryr folk seg veldig mye om det de gjør for Newcastle. Og det er nettopp derfor jeg mener vi trenger han på midtbanen. Han gir alltid 110%, han er en glimrende ballvinner, og han blir ikke så fort stresset. Selv om han må spille mye støtte, og ikke er en kreativ midtbanespiller, så er det ikke bruken av Butt som er årsaken til at spissene ikke får flere baller å jobbe med. Det er Geremi som er the weakest link i mine øyne, men alle fokuserer på Butt, at det er han som er problemet. Butt brukes som en DM, Geremi er en DM som brukes som indreløper. Det er Geremi som burde bli erstattet med Emre. Det er Geremi som ikke gjør jobben sin.

Butt har stort sett vært brukbart god i de aller aller fleste hjemmekampene denne sesongen. Arsenal-kampen var intet unntak, selv om han fikk flengende kritikk på dette forumet etter den kampen. Vi må se på helheten i det spillerne foretar seg. Vi kan ikke utelukkende fokusere på svakhetene, og med det konkludere at spillerne er udugelige, og long since past it.

Fredriks oppsummering av Viduka er meget god og helt korrekt. Og med vinger som Zog og Milner ved siden av seg, og Emre og Barton på midtbanen bør det være muligheter for at han skal kunne blomstre mot et meget svakt Derby.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Des. 2007, 21:52 »
              Given
Beye - Cacapa - Rozehnal - Enrique
                Butt
       Barton       Emre
Milner                     Zog
            Viduka

Benk: Harper, Faye, Geremi, Smith, Martins ( Benken till ett midtenlag i PL... ;))

Kanskje en litt kontroversiel oppstilling, men utifra det vi såg mot Fulham, så er dette det laget eg vil se. Satser på att Zog og Milner klarer å holde seg brett offensivt, ellers kan det fort ebbe ut i 4-5-1, og da BLIR det poling mot Viduka...

2-0 Zog, Viduka

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 17. Des. 2007, 21:57 »
Eneste jeg ønsker i denne kampen er at vi skal gå ut knalloffensivt og kjøre over Derby fra første minutt!

Vil se dette laget fra start:

---------------Given-------------

Beye--Cacapa--Faye--Enrique

----Barton----Emre----Zog-----

Martins------Smith-------Milner

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Des. 2007, 22:53 »
Given
Beye-Cacapa-Faye-Enrique
Barton-Butt-Emre
Milner-Viduka-Zog/Owen

Denne kampen skal vinnes. Punktum. Vanskelig å velge angrep og formasjon. Dersom Owen skulle være fit vil jeg gjerne se han sammen med Smith eller i en skjev 4-3-3, skulle han ikke det vil jeg gjerne se Viduka med Zog og Milner på vingene som kan fore han med legg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Des. 2007, 23:12 »
Jeg tror Sam fortsetter med det laget han har brukt de siste kampene. Etter den begredelige forsteomgangen mot Fulham og det enda mer fryktelige tapet mot Derby før i år har vi mye å revansjere. Gutta må gå ut med 110% innsats og vilje som mot Arsenal og samtidig spille god fotball. Hvis vi tør mot Derby vil vi garantert ta med oss 3 poeng inn mot den gode julematen før det bør bli 3 nye mot Wigan på Boxing Day. Noe annet enn 6 poeng i disse to kampene vil nok skuffet de fleste.

Howay!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Des. 2007, 23:19 »
Vi MÅ som sagt ha tre poeng i denne. Borte mot Wigan er det tilgivelig, dog ikke ønskelig, med ett poeng.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Des. 2007, 23:23 »
Kjør Smith og Viduka på topp. Martins har vært svakere enn svakest i de siste kampene. Virker totalt uinteressert, og om ikke formen blir bedre bør han selges snarest til sommeren. Dette hadde vært en fin kamp for Enrique til å få tilbake selvtilliten.

Håper på 4-4-2 og dette laget: Given, Beye, Taylor, Cacapa, Enrique, Zog, Barton, Emre, Milner, Viduka, Smith
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Des. 2007, 23:25 »
Asbjørn hadde vært en jævla hard manager :P
Men ja, Martins har ikke imponert meg whatsoever, og jeg ser heller at Zog og Milner spiller fremme i angrepstrio dersom det blir 4-3-3 sammen med Smithy eller Viduka, eller at Smith og Viduka spiller sammen på topp i 4-4-2. Gjerne Owen dersom han mot formodning skulle være klar igjen! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Des. 2007, 23:28 »
Jeg skulle gjerne sett en N'Zogbia foran i en 4-3-3, hvor han utfordret og brukte farten sin. Han må få tilbake den gode følelsen fremover på banen, for da har vi virkelig et angrepsvåpen!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Des. 2007, 23:54 »
Skal vi begynne å selge dei som ikkje har prestert topp, så må vi jammen selge eit halvt lag!
Om dykk likar det eller ikkje, Martins er vår toppskårar, tillegg har han nokon assist. Det blir å skyte seg sjølv i foten å selge Martins og satse på Owen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Des. 2007, 00:03 »
Selvsagt. Det var et sykt forslag. Sats på begge, og la Martins lære endel fotball av godeste Owen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Des. 2007, 00:33 »
Hvis vi skal fortsette å spille slik vi gjør i dag så er vi best tjent ved å selge både Owen og Martins, de passer absolutt ikke inn i et slikt system. Men jeg ser for meg at Big Sam vil gjøre om litt på laget og formasjonen når vi får tilbake Duff og Owen fra skade.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Des. 2007, 00:35 »
Selvsagt. Det var et sykt forslag. Sats på begge, og la Martins lære endel fotball av godeste Owen.

Sant det. Martins har noko å lære av Owen når det gjeld dei taktiske vurderingane/løp. Sats på dei begge. Martins har såpass stort potensiale at eg føle det blir feil å selge han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!