20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« på: 17. Des. 2007, 15:56 »
Da legger vi Fulham-kampen bak oss og lader opp til Derby. Slik jeg forstår det går denne på canal+.

Bortekampen har vi allerede glemt, Newcastle har ikke tapt på 3 kamper og har endelig begynt å tette igjen bak. Derby har 1 seier denne sesongen selv om de har spilt til tider bra fotball. United-kampen kan jo nevnes selv om de raknet litt på slutten. Big-Sam sa at det er mye som skal rettes på, men vi har heng på uefa-cup plassene. Full pott i julestriden vil bety veldig mye for Newcastle. Da er jo det like greit å starte julestriden med å rævkjøre Derby  :)
"The first 90 minutes are the most important"

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #1 på: 17. Des. 2007, 16:08 »
Full pott i julestriden kan bli vanskelig, med tanke på Chelsea borte.

Men denne MÅ vi vinne. Alt annet enn tre poeng hjemme mot Derby er FLAUT.

Håper denne:

xxxxxxxxxxxxxxxGIVENxxxxxxxxxxxxxxx
BEYExxxxxCACAPAxxxFAYExxxxxENRIQUE
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxBARTONxxxxEMRExxxxxZOGBIAxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxMILNERxxxSMITHxxxxMARTINSxxxxx

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Des. 2007, 16:26 »
aah faen fikk ikke med meg chelsea.... Alltid mulig å få et poeng mot chelsea. Men utenom den bør vi klare full pott. Da medregnet kampen mot City.

Håper på

given
Beye-Cacapa-Faye-Enrique
zog-emre-butt-milner
smith-viduka

Så ræva som Geremi og Martins var mot fulham gir dem automatisk en benkeplasss etter min mening. Butt er også viktig på midtbanen ellers blir den alt for offensiv. Bør iallefall putter 3 mål!

Noen som har info om når Taylor, Duff og Owen er tilbake?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Des. 2007, 16:28 »
For noe vas. Barton-Emre må spille. Herre jemini, er det fortsatt folk som ikke ser dette?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Des. 2007, 16:39 »
For noe vas. Barton-Emre må spille. Herre jemini, er det fortsatt folk som ikke ser dette?

Klarer ikke du å godta at noen har andre meninger enn deg selv??

Jeg håper på denne:

Given
Beye   Faye        Cacapa    Enrique

Butt
         Barton      Emre

Martins                     Milner
                  Smith         

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Des. 2007, 16:41 »
Helt enig, vi må kjøre Barton - Emre på midten. Butt holder bare ikke!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Des. 2007, 16:42 »

Hvorfor det? Barton har jo ikke akkurat spilt megabra... Uansett så setter ikke Big-sam ut Butt. Dessuten er jo det rene kamikaze-fotballen med Emre-Barton som har null def. tankegang. Newcastle må spille kynisk med den stallen de har nå. Så NEI, ikke noe vas..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Des. 2007, 16:48 »
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så forbanna innlysende at Butt er en udugelig fjott, totalt blottet for talent.
I mine øyne er han vår beste defensive midtbanespiller. En meget god ballvinner, god posisjoneringsevne, og ikke helt blottet for evnen til å levere fra seg ballen til riktig adresse. At han ikke er noe teknisk vidunder, har jeg heller aldri forventet av ham. Og selv om jeg kunne tenkt meg en Vieira eller Makelele som DM, så har vi ingen slike spillere, og jeg mener vi ikke kan spille med Barton-Emre sentralt i en firermidtbane.

Jeg godtar forsåvidt at enkelte mener noe annet, selv om jeg overhodet ikke forstår deres (fravær av) argumenter. Men hvorfor kan ikke de som hater Butt og alt den mannen står for, respektere at jeg og andre med meg har en annen oppfatning?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Des. 2007, 16:48 »
Om det er for Barton Butt eller Geremi whatever. Emre må spille. Koss er det mulig og unngå og spille med den eineste som har litt kreativitet i kroppen.Ein  Må skape sjansger for og vinne kamper, kan ikkje ha like flax som mot Fulham til vanlig. Fatter ikkje tankegangen med ein mitbane blottet for kreativitet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Des. 2007, 16:49 »
Er det en gang vi kan teste ut Barton - Emre sammen sentralt, så er det i denne kampen...i en 4-4-2 formasjon.

Håper på dette laget:

----------------Given
Beye - Cacapa - Taylor- Enrique
Milner - Barton - Emre - N'zogbia
---------Smith - Martins

Vi skal vinne greit her...tipper vi vinnner 3-0
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Des. 2007, 16:49 »

Fyfaen nå er jeg lei av å høre deg snakke om at Barton-Emre må spille. Du trenger ikke si at du mener det, vi har forstått det.
an sparker ikke Bobby Robson??

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Des. 2007, 16:51 »
TA ut martins?? Rava mot fulham har vell noe me at han får ballen 2/3 ganger? Me andre ord en spiss trenger midtbanespillere som kan gi han gode baller og jobbe på.. Noe har ALDRI får av Butt geremi og barton..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Des. 2007, 17:04 »
TA ut martins?? Rava mot fulham har vell noe me at han får ballen 2/3 ganger? Me andre ord en spiss trenger midtbanespillere som kan gi han gode baller og jobbe på.. Noe har ALDRI får av Butt geremi og barton..

Greit nok at midtbanen får mye pes for å være lite offensivt men det er da spissene sin jobb å være spillbar. Greit nok at han er den som har puttet mest for newcastle men synes han timer løpene sine for dårlig. Veldig skjelden spillbar de siste kampene. Ble jo totalt avkledd mot Liverpool for eksempel.

Men de kampene jeg har sett martins live så løper han veldig mye men det ser liksom så kjipt ut når han ikke får utfordret og brukt farten sin i det hele tatt. Om han er i dårlig form eller ikke vites ikke, men synes vi bør prøve feite-mark istedenfor.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Des. 2007, 17:09 »
Da spør jeg: hvorfor er det så forbanna innlysende at vi må spille med en defensiv midtbanespiller? Hvorfor kan vi ikke spille med to MS. Hva er problemet med det? En flat firer på midten er det vel ingenting i veien med? Emre og Barton jobber og spiller rundt hverandre, jeg skjønner ikke hva som er galt her. Når motstanderen heter Derby County så har vi i alle fall ikke behov for en DM. GOD!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Des. 2007, 17:11 »

Greit nok at midtbanen får mye pes for å være lite offensivt men det er da spissene sin jobb å være spillbar. Greit nok at han er den som har puttet mest for newcastle men synes han timer løpene sine for dårlig. Veldig skjelden spillbar de siste kampene. Ble jo totalt avkledd mot Liverpool for eksempel.

Men de kampene jeg har sett martins live så løper han veldig mye men det ser liksom så kjipt ut når han ikke får utfordret og brukt farten sin i det hele tatt. Om han er i dårlig form eller ikke vites ikke, men synes vi bør prøve feite-mark istedenfor.

For det første! Bevegelse er ikke så utrolig vesentlig når oppspillene er 60m pasninger, da blir det hodedueller og stopperne til Fulham er gode i lufta... For det andre ¨så er Martins beveglig, men vi har jo nesten ikke ballen offensivt hvor vi kan "lete" etter spissene med den siste pasningen og Geremi, Butt har iike kvalitet til å åpne et forsvar heller...Men Fulham var også veldig kompakte og gjorde det vanskelig for oss.

Avkledd mot Liverpool..? Du  verden for et argument..Du forventet at han skulle drible hele Liverpool laget 7 ganger og score 4 mål?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM