20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #75 på: 18. Des. 2007, 22:09 »
Sitter å ser på bortestatistikken til Derby nå. 1-24 i målsforskjell og 1 poeng. Fantastisk dårlig. De har en seier i år, og den er mot oss. Desverre. Regner med at hevnen blir søt på søndag. Forventer et målkalas og at vi holder tett bakover. 3 eller 4 - 0.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 19. Des. 2007, 10:17 »
Da legger vi Fulham-kampen bak oss og lader opp til Derby. Slik jeg forstår det går denne på canal+.

Bortekampen har vi allerede glemt, Newcastle har ikke tapt på 3 kamper og har endelig begynt å tette igjen bak. Derby har 1 seier denne sesongen selv om de har spilt til tider bra fotball. United-kampen kan jo nevnes selv om de raknet litt på slutten. Big-Sam sa at det er mye som skal rettes på, men vi har heng på uefa-cup plassene. Full pott i julestriden vil bety veldig mye for Newcastle. Da er jo det like greit å starte julestriden med å rævkjøre Derby  :)
At håpløse norske tabloider omtaler Manchester United som bare United er en ting, men når det kommer fra en Newcastle supporter er det virkelig til å grine av.

Du får grine da din pedant. Forresten er jeg en Newcastle-supporter.
« Siste redigering: 19. Des. 2007, 16:08 av laddy »
"The first 90 minutes are the most important"

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Des. 2007, 12:26 »
Dette skal jo bare väre 3 sikre poeng..Men jeg forventer mg ikke noen målkalas akkurat. Derby kommer til å legge seg bakpå og forsvare seg med 11 mann og leve på kontringer. D jg forventer er ett kraftig ballovertak og litt mer kreativt spill en de siste kampene, var litt bedre mot B`ham...Tror d blir 1-0 eller 2-0..

Blir nok samme lag som sist..men håper att Enrique og Emre kommer inn...

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Des. 2007, 23:25 »
Derby er rett og slett det desidert dårligste laget i Premier League, både på papiret og "in the real life". Hvis det blir noe annet en 3 poeng tror jeg alle Newcastle fans vil bli dypt skuffet og ikke minst rystet.

Håper å se dette laget fra start:

Shay
Beye     Roz        Cacapa        Enrique
               Barton   Emre         
Milner                              Zog
              Smith      Oba   

Jeg har mine tvil på at Big Sam går vekk fra 4-3-3 formasjonen som har sanket syv poeng på de tre siste kampene. Tviler også på at han vraker både Butt og Geremi. Hadde vært artig å se Steven tilbake, men syntes at Roz og Cacapa fungerte relativt greit mot Fulham. Men som sagt så håper jeg å se dette laget fra start, men Sam er sjef!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Des. 2007, 23:28 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Des. 2007, 23:42 »
Det vil med andre ord si at Allardyce har et meget pent luksusproblem. Med Faye, Taylor, Cacapa og Rozehnal klare, er det virkelig kamp om plassene. Carr og Beye er også fit for fight, det samme gjelder Zoggy og Enrique...

Hva tror folk om denne:

------------------GIVEN------------------
-------------------------------------------
BEYE---TAYLOR---CACAPA---ENRIQUE
-----EMRE-------FAYE-----BARTON-----
-----MARTINS--SMITH--N'ZOGBIA-----

Da får Milner en fortjent hvil, samtidig som at Rozehnal også får slite litt benk.

Hva syns dere? Jeg hadde hoppet i taket hvis dette hadde blitt laguttaket, noe jeg er temmelig sikker på at det ikke blir...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19. Des. 2007, 23:46 »
I følge den artikkelen jeg postet virker det ikke særlig sannsynlig at Faye spiller:

"Damien Duff, Abdoulaye Faye and Shola Ameobi also played but Steven Taylor is the only one who is likely to come back into the team for the Derby game.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 19. Des. 2007, 23:49 »
Er egentlig enig laget ditt Eivind hvis vi bytter ut Faye med Butt (han er vår beste deffensive midt, dessverre). Tipper dog at Allardyce velger det samme laget som Fulham.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Des. 2007, 12:52 »
Jeg ser at kampen ikke sendes på three lions. Vet noen om den sendes i det hele tatt?
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 20. Des. 2007, 12:55 »
SØNDAG 23/12 14.55   Canal+ sport ekstra.
Newcastle - Derby | Premier League
Direkte fra St James' Park. Kommentator ENGELSK.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 20. Des. 2007, 12:55 »
Det vil med andre ord si at Allardyce har et meget pent luksusproblem. Med Faye, Taylor, Cacapa og Rozehnal klare, er det virkelig kamp om plassene. Carr og Beye er også fit for fight, det samme gjelder Zoggy og Enrique...

Hva tror folk om denne:

Da får Milner en fortjent hvil, samtidig som at Rozehnal også får slite litt benk.

Hva syns dere? Jeg hadde hoppet i taket hvis dette hadde blitt laguttaket, noe jeg er temmelig sikker på at det ikke blir...

Hadde vært en drøm. Vi blir kvitt udugelighetene Butt og Geremi. Jeg må innrømme at jeg faktisk hadde glemt at Faye kunne spille DM. Ville vært 1000 ganger bedre enn Butt. Aaahhh, det blir med drømmen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 20. Des. 2007, 12:59 »
Stltter det laget er der jeg også! Vil heller ha Milner der fremme egentlig, men siden det er Derby så kan han få hvile. Men er Faye god som DM? Vet han spilte det litt i Istres, men har aldri sett i den rollen?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 20. Des. 2007, 13:27 »
Han kom jo inn der i debuten uten å vise seg frem noe særlig. Men han rydder jo mye opp i forsvaret så kan jo være han passer bra inn som deffensiv midt. Kan godt være han er bedre enn Butt og Geremi.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 20. Des. 2007, 18:14 »
Jeg ser at kampen ikke sendes på three lions. Vet noen om den sendes i det hele tatt?
Sunday, 23. December           
12.30:    NEC Nijmegen v Feyenoord    Eredivisie    
13.00:    Manchester United v Everton    Premier League    
15.00:    Inter v Milan    Serie A    
15.00:   Newcastle v Derby    Premier League    
15.00:    Juventus v Siena    Serie A    
16.00:    Aberdeen v Rangers    SPL    
17.10:    Blackburn v Chelsea    Premier League    
19.00:    Barcelona v Real Madrid    La Liga    
21.00:    St. Etienne v PSG    Ligue 1    

Dette er selvfølgelig hentet fra Three Lions' nettsider.
http://www.threelions.no/livefotball.shtml

Selvfølgelig vises kampen på Three Lions.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 20. Des. 2007, 20:39 »

Hva tror folk om denne:

Hadde vært bra det ja, men ville byttet Cacapa med Beye og brukt Geremi på back! Og eventuelt Milner for N'zog og N'zog på back! Men liker midtbanen!!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff