20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #135 på: 10. Sep. 2006, 13:48 »
Sitat fra: "Benson"
Roeder får sparken før januar. Kan umulig ta mange poenga med det forsvaret han har fixa seg.

Synes det er litt utrolig at du var faktisk en av de som ikke ville ha inn Woodgate til Newcastle og nå sier du at forsvaret er elendig.

Woodgate burde definitivt gått til Newcastle.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #136 på: 10. Sep. 2006, 13:58 »
Sorry Glenn - You Got It Wrong!

Glenn Roeder can point the blame wherever he wants ... but you DON'T play the long-ball game to two strikers who want the ball to feet!

It was like watching the old days when we had a forward-line of midgets - Mirandinha, Stephenson, Robertson and Hendrie - and a "route one" mentality.

It got us relegated that particular season, despite the fact we had some great players. So Roeder ... learn for this!

The Toon manager handed £10million striker Obafemi Martins a home debut, but had his side pumping high balls into the penalty area to a player who needs the ball on the deck. Considering the gaffa says he has done his homework and knew exactly what he was signing ... why not set your stall out and give the fella the balls he wants - and needs!

http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=297465
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #137 på: 10. Sep. 2006, 14:37 »
Vær så snill da, folikens.
Jeg har full forståelse for at dere er skuffet og forbanna og deprimerte og den ene med det andre. Jeg har full forståelse for det. Men la oss nå trekke pusten og tenke litt logisk.

Martins må tydeligvis ha vist et fitness-nivå som ikke var forenelig med 90 minutter mot Fulham. Vi har en ung og forhåpentligvis sulten Rossi på benken (som er helt riktig plassert på benken. Vi trenger da faen ikke fire midtbanespillere på benken), som vi hiver innpå for å se om han kan gjøre ting bedre enn Martins. Nå aner ikke jeg hvordan noen av de to gjorde det. nå aner jeg lite om hvordan vi faktisk spilte, da jeg dessverre likevel ikke fikk sett kampen. Men rapportene om at vi pøser lange, høye baller inn i feltet til en Alan Shearer som ikke finnes overrasker meg ikke. Det har bekyrmet meg helt siden jeg så treningskampen mot Villareal. Vi har ikke maktet å legge om måten vi spiller på etter at Shearer la opp. Jeg vet ikke om det er Roeders feil eller om det er spillerne som er så vante med at Shearer står der inne, at de glemmer at vår spydspiss nå er en liten kar som trives best langs bakken. Det er ikke noe nytt, men jeg håper at det vil endre seg utover i sesongen. At det bare dreier seg om en tilvenningssak.

At UEFA-cupen ikke er noe kjære mor er ikke noe nytt. Det skal vi vite, og hvis vi ikke er forberedt på det, så skjønner jeg ikke helt hva vi har tenkt på i sommer.

Vi skal ikke rope på Roeders hode allerede etter tre seriekamper. At vi er slow starters vet vi alle. Og det har tydeligvis ikke forandret seg. I år er det selvsagt svært bekymringsfullt å starte sesongen så dårlig som vi har gjort, med tanke på at vi om ikke altfor lenge møter Liverpool.
Men vi har fremdeles tid til å rette opp det som er galt.
Og jeg ser fremdeles ingen grunn til at vi ikke skal bli topp 6.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
Glenn Roeder
« Svar #138 på: 10. Sep. 2006, 14:55 »
Helt enig med joakim, her må vi ta ting litt rolig.
Når skal klubben (og supporterne) lære seg at det ikke bare er å sparke manageren så snart vi taper to kamper på rad :?:  :!:  :?:

Jeg mener at vi skal beholde Roeder ut sesongen UANSETT hvordan det går denne sesongen, ja faktisk mener jeg vi skal la han sitte ut kontrakten sin selv om vi skulle rykke ned (VI RYKKER IKKE NED!).

Dette mener jeg ene og alene av den grunn at jeg ønsker at vi endelig skal prøve med KONTINUITET i denne jævla klubben, noe som har vært totalt fraværende i alle de snart 20 årene jeg har fulgt denne klubben. Jeg mener at kontinuitet er eneste veien vi kan løfte oss dit vi skal og bør være. Pengesekken er ikke utømmelig.
Grunnen til den uheldige situasjonen rundt Milner er verdens klareste eksempel på akkurat det.

Klubben har prioritert å kjøpe/hente offensive spillere i sommer- antageligvis ville vi fått inn noen flere spillere om Roeder hadde klart å bli kvitt Luque, samt at salget av Boumsong hadde kommet tidligere.

Jeg skjønner at dere er utålmodige, men vi må ikke la følelsene dra oss helt ut på gale veier.. Vi vil komme STERKT tilbake, bare vent å se  :D

Jeg tipper at vi får inn Wayne Bridge i januar.. Hadde såpeoperaen rundt Cole blitt avklart tidligere hadde han nok vært i klubben idag. I tillegg ville antageligvis ikke Woody, Huth og Campbell til oss - eller lønnsnivået var høyere enn hva klubben var villig til å tilby, noe jeg synes er helt greit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #139 på: 10. Sep. 2006, 15:08 »
Alle rapporter tilsier at Woodgate og Campbell ville til oss. Men det kan være at vi synes lønnsnivået ble vel høyt på de to, med tanke på at vi allerede hadde en del spillere med høy lønn som ikke presterte.

Dessuten vet vi at Woodgate er veldig skadeplaget, og det tror jeg var hovedgrunnen til at Roeder ikke så på ham som interessant nok. Hvorvidt Roeder mente det samme om Campbell eller om det var økonomiske årsaker vet ikke jeg.

Wayne Bridge hadde vært newcastlespiller i dag dersom situasjonen rundt Cole hadde vært avklart tidligere. De rapportene jeg har lest tyder på at klubben hadde fått beskjed av Chelsea om at Bridge var viktig for dem så lenge Ashley Cole-sagaen ikke var avklart. Det tror jeg også på. Jeg nekter å tro at en mann som Mourinho ville slippe en så god venstreback som Bridge før han hadde Cole på plass.

Og jeg er helt, helt enig i at vi må begynne å tenke kontinuitet.
Det hjelper oss uansett ingenting å sparke Roeder midt i sesongen. Det er ingen klassemanagere ledig på markedet uansett da.
Og Martin O'Neill har jo allerede bevist at han ikke var spesielt interessert i å være manager for oss.

Og så lenge vi har den styreformannen vi har, så må vi håpe og tro at vi får orden på det sportslige, og at vi kan begynne å se litt lysere på tilværelsen.
Det viser jo også det faktum at han har blitt brukt mye i starten av sesongen for Chelsea.
Jeg tror vi vil prøve oss igjen på Bridge i januar, og at han kommer.
I januar vil nok hovedfokuset til Roeder være defensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #140 på: 10. Sep. 2006, 16:45 »
Vi kommer til å miste Milner i Januar, det er jeg helt sikker på. Måten han er blitt behandlet på er helt absurd. At Sibierski og Rossi kommer før Milner er for meg en gåte. Milner kunne like gjerne kommet inn å spilt spiss hvis vi hadde trengt det. Og hva skal vi med BÅDE Sibi og Rossi på benken !? Det er to spisser. Det er må vel være bedre med Milner som kan spille overalt og Rossi feks...  Jeg skjønner faktisk ikke tankegangen til Roeder. Men som Asbjørn sier virker det som om han skal ha med alle "sine" spillere uansett. At Sibierski i det hele tatt blir vurdert som en av våre 16 beste sier det meste....

Angående Woody og Cambell så er dette megablemmer. Uansett grunn så kan vi angre i dag, de som ikke ser det har et alvorlig problem med å innse fakta.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #141 på: 10. Sep. 2006, 17:48 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Roeder får sparken før januar. Kan umulig ta mange poenga med det forsvaret han har fixa seg.

Synes det er litt utrolig at du var faktisk en av de som ikke ville ha inn Woodgate til Newcastle og nå sier du at forsvaret er elendig.

Woodgate burde definitivt gått til Newcastle.

Hmm Sjønner ikkje heilt ka du meiner med det.
Greit eg ikkje har vert positv til eit kjøp av woodgate pga skadeproblema.( Det er dessuten ei stund sidan no den gang var det snakk om og svi av masse pund i oveganhsum noke eg heller synes me burde brukt på einspiller som ikkje har den skadehistorikken. Men når me kunne fått han gratis er det noke anna... Dessuten har eg klaga på forsvaret i over eit år no. Og har vert veldig frustrert over frosvaret våras. Ser på Taylor som den eianste brukandes. Og delvis Carr. Såg på Baumsong som potensiell god nok om han hadde fått sjølvtillita tilbake. Grunnen til eg er så forbanna på Roeder er fordi eg har gått og venta på at forsvaret sko blitt forsterka. Trodde det var ganske åpenbart at me trenger fleire forsvarspillere både ein høgre/venstre i tillegg til Carr/Baba og ein klasse/sjef mitstopper. Det ser eg på som heilt nødvendig om me skal kjempa i toppen av PL. Så eg forventa me i da minsta sko forsterka forsvaret. Men så er det førsta me kjøper Duff. God spiller men me har plenty med Mitbanespillere. Så eg blei litt lei av at me nok ein gang bruker penga på mitbanen. Så kommer Martins fair nok me trenger og spiss. Men no må ialfall Forsvarspillerne komme!! men nei me selger Baumsong og den einaste me henter er BERNARD :shock: Greit nok han var konge men han har jo ikkje akkurat hatt suksess siden den gang. Så at me kommer til og tape masssssee poeng på grunn av forsvaret våras er 100%sikkert. Jekla surt og vite dette 2-3 kamper inn i sesongen. Når skal me få eit solid forsvar ??? når ??
Og så toppe det seg med lovandene om toppspillere. Siberski og Rossi? Bernard? hmm med 11 slike kvalitetspillere er eg rimelig sikker på me vil rykka ner! og så da dette med Milner. Nei eg har fått meir enn nok av Roeder. Eg har bestemt meg. Eg vil ha han vekk. Men skal ikkje skrive så mykje piss kver veke men utroligt at han ikkje ser det sjøl.!! Utroligt
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #142 på: 10. Sep. 2006, 18:47 »
Svar til Gonzales (og Benson):
Mye mulig det er meg du husker Gonzales. Jeg var i utgangspunktet negativ til å hente Woodgate. Dette var på den tiden det fortsatt var sommer og overgangsmarked. Jeg mente at å kjøpe Woodgate ikke ville være ideelt fordi han er altfor mye skadet. Og ja jeg er svært klar over hvor mye han vil tilføre laget når han faktisk spiller. Men like mye vil han bli savnet da han IKKE spiller. Og faktum er at vi har hatt et nølende og vaklende forsvar lenge. Tror ikke det hadde blitt noe bedre av at det kom en som ble fullstendig sjef i 15-20 kamper og styrte de 15-20 kampene med jernhånd får så å være skadet resten at sessongen. Frykter det bare kunne gjort vodt verre i forsvaret vårt om du skjønner hva jeg mener. Men slik det etterhvert utartet seg burde vi kanskje gått for Woodgate på lån mot slutten alikevel. Ikke vet jeg. Og dersom det skal vise seg da sessongen er slutt at Woodgate har holdt seg skadefri og blitt en nøkkelspiller skal jeg innrømme at jeg tok feil av Woodgate. Men det er ennå en tidlig i en lang sessong, og jeg vil ikke trekke noen konklusjoner for tidlig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #143 på: 10. Sep. 2006, 19:19 »
Jeg skjønner hvordan du tenker Chickeman, men jeg er 100% uenig!;)

Alle som har fulgt med Newcastle de siste årene vet at det er i forsvar vi ALDRI blir gode. Det er kun EN mann, som virkelig har hatt en jernhånd bak i forsvaret vårt og EN mann kunne gjøre at vi faktisk ble habil bakover. Så da tenker jeg. Det må da pokkerima være bedre å ha en SÅ god spiller som hever laget med 3 hakk 15-20 kamper i året enn og ikke ha det i det hele tatt? I stedet spiller vi med et vaklende forsvar vi 36kamper.

Det er hvertfall min mening!;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #144 på: 10. Sep. 2006, 19:20 »
Dessuten har eg klaga på forsvaret i over eit år no. Og har vert veldig frustrert over frosvaret våras. Ser på Taylor som den eianste brukandes. Og delvis Carr. Såg på Baumsong som potensiell god nok om han hadde fått sjølvtillita tilbake.

Drister meg til å synes at du er litt streng her Benson, Taylor den einaste brukandes? Moore holder mål etter min mening iallfall.

Ellers er jeg enig med Joakim og vår skandinaviske skjære som etterlyser kontinuitet. Jeg tror Roeder klarer å ta oss til en plassering på øvre halvdel av sessongen i år. Og kanskje enda høyere opp enn akkurat det og. Kanskje må vi da gi apperatet vårt tid til å bygge på det laget og den troppen vi har nå til neste år. Da ser jeg for meg at det kan bli meget bra.

Keeper plassen trenger vi ikke gjøre noe med, Given har skrevet under for 5 år, og om Harper skulle finne seg en annen klubb har vi alltids Krul i bakhånd. På midtbanen har vi også for øyeblikket bra dekning. Her avhenger det av at man klarer å ta vare på de vi har. Men i lys av handlingene de siste dagen på overgangsmarkedet kan det bli en utfordring med tanke på Milner. Vi må også gjøre vårt beste for at de andre føler at de får spille nok til at de blir. Skulle N'Zogbia plutselig finne det best i å forlate oss, da er jeg redd de som styrer på St.James mister min støtte umiddelbart.
I angrep begynner det også å se litt bedre ut etterhvert. Frem til jul får vi gjøre det beste ut av at vi har Rossi, etter jul får vi gjøre det beste ut av situasjonen slik den er da. Kanskje kan vi beholde Rossi lenger, kanskje tilogmed permanent? Eller kanskje henter vi en ny spiss i Januar? Aller helst det siste. Da koker det hele ned til forsvaret igjen. Med noen forsterkninger i Januar, noe som er nærmest avgjørende og deretter en bra vår sessong og en respektabel plassering i ligaen kan ting se lysere ut. Kanskje kan vi forbedre økonomien i klubben betraktelig også. Det vil igjen føre til at man igjen kan forsterke over sommeren og tenker vi langsiktig kan det etterhvert se meget lyst ut. Det er riktignok litt vanskelig å se for seg nå.

Et stikkord for at dette skal kunne lykkes er selvfølgelig at vi har de riktige personene i de riktige posisjonene før vi kan tenke langsiktig. Men det er altfor tidlig å bedømme på nåværende tidspunkt. Roeder og co har kanskje ikke fått den ideelle starten på sin første sessong og har kanskje stikket ut en vanskelig sti å gå. Men å kreve Roeder sitt hode på et fat allerede nå er etter min mening en konklusjon som er trukket altfor fort.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #145 på: 10. Sep. 2006, 19:51 »
Sitat fra: "chickenman"
Dessuten har eg klaga på forsvaret i over eit år no. Og har vert veldig frustrert over frosvaret våras. Ser på Taylor som den eianste brukandes. Og delvis Carr. Såg på Baumsong som potensiell god nok om han hadde fått sjølvtillita tilbake.

Drister meg til å synes at du er litt streng her Benson, Taylor den einaste brukandes? Moore holder mål etter min mening iallfall.

Kva ambisjonar har me ?

Moore er brukandes som backup eller som Stoppernr 2 Ikkje som stoppersjef slik han er no.
Taylor-Moore er bare ikkje godt nok. ( Mi meining )
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #146 på: 10. Sep. 2006, 20:07 »

Ellers er jeg enig med Joakim og vår skandinaviske skjære som etterlyser kontinuitet. Jeg tror Roeder klarer å ta oss til en plassering på øvre halvdel av sessongen i år. Og kanskje enda høyere opp enn akkurat det og. Kanskje må vi da gi apperatet vårt tid til å bygge på det laget og den troppen vi har nå til neste år. Da ser jeg for meg at det kan bli meget bra.

Hva tror du vil skje hvis Newcastle havner på en 10 plass denne sesongen? Svaret er Roeder er sparket for lenge siden... Fatty har sagt ved flere anledninger at MINIMUM er 6 plass. Det kommer ikke til å skje så jeg er redd Roeder er ferdig før sesongen er begynnt, såfremt at Sheperd gjør alvor av sine uttalelser. Dette er ikke noe jeg ønsker, men noe jeg vet med 95% sikkerhet at vil skje..

Jeg er enig i at Newcastle trenger kontuinitet på alle plan for at vi noen gang skal komme tilbake dit vi var på 90 tallet. Men det skjer neppe nå heller. Ser for meg at det er lettere for Fatty å sparke Roeder enn det hadde vært å sparke O'neil, så hvis resultatene uteblir ved juletider så ser jeg ikke bort fra at vi får en reprise av fjorårssesongen...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #147 på: 10. Sep. 2006, 20:29 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg skjønner hvordan du tenker Chickeman, men jeg er 100% uenig!;)

Alle som har fulgt med Newcastle de siste årene vet at det er i forsvar vi ALDRI blir gode. Det er kun EN mann, som virkelig har hatt en jernhånd bak i forsvaret vårt og EN mann kunne gjøre at vi faktisk ble habil bakover. Så da tenker jeg. Det må da pokkerima være bedre å ha en SÅ god spiller som hever laget med 3 hakk 15-20 kamper i året enn og ikke ha det i det hele tatt? I stedet spiller vi med et vaklende forsvar vi 36kamper.

Det er hvertfall min mening!;)

Du kesse du kesse, huff. Hva skal vi gjøre med deg? Når skal du skjønne det, det finnes to type folk. De som er enige med meg, og de som tar feil!

Neida ;)

Fra spøk til alvor. Så lenge du påpeker hvorfor du er uenig med meg kan jeg godt leve med det. Så lenge vi kan holde oss saklige og dele meninger gjennom diskusjoner her på forumet er det det beste, etter min mening.

Jeg skjønner at jeg godt kan ta feil her, men at du skjønner hvordan jeg tenker betyr iallfall at du antagelig ser den faren jeg prøver å være obs på med Woodgate.
Vi trenger gode nok spillere der bak, og vi trenger kontinuitet. Slik vi kjenner Woodgate fra tidligere oppfyller han bare ett av disse to kravene. Og derfor kan jeg skjønne at man er småskeptisk til å hente tilbake Woodgate.

Han vil helt klart være en viktig forsterkning de kampene han er tilgjengelig. Han vil kunne skape trygghet hos medspillerne sine og bare det er gull verdt. Med en sterk leder kan både Bramble og Taylor bli mye bedre gjennom at de blir mer sikre på seg selv. Woodgate vil nok også kommandere de andre rundt slik at han blir den sjefen som trengs for å forme et solid forsvar.
Men så blir han skadet. Og skader har Woodgate slitt MYE med. Da står Bramble og taylor igjen der og lurer på hvor Woodgate er. De lurer på hvem som skal skrike og kommandere de hit og dit til å gjøre de riktige tingene og være på riktig sted til riktig tid. De lurer på hvem som skal peke og gestikulere og dirigere der bak.
Woodgate er helt klart en klassespiller. Problemet er bare at han er for mye skadet. Iallfall VAR. Det gjenstår å se om det har bedret seg denne sessongen. Og det er godt mulig det har bedret seg, og i såfall tar jeg feil, men jeg vil se det før jeg stoler på det. Da er spørsmålet jeg stiller meg: er Woodgate mer verd da han KAN spille en prisen vi betlaler for å savne ham da han altfor ofte er skadet? Og derfor har jeg vert skeptisk til Woodgate.

Om de finnes like gode stoppere som vil spille mere og samtidig være på Woodgates nivå hele tiden skal jeg ikke si for sikkert. Men om vi hadde fått en som er bare NESTEN like god men kan spille enda mere ville jeg iallfall vurdert det alternativet. Aller helst burde vi hatt inn 3 klassestoppere. Da hadde vi vert bedre skolert, og ville ikke vært så sårbare når skadene setter inn.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #148 på: 10. Sep. 2006, 20:40 »
Sitat fra: "kesse"

Ellers er jeg enig med Joakim og vår skandinaviske skjære som etterlyser kontinuitet. Jeg tror Roeder klarer å ta oss til en plassering på øvre halvdel av sessongen i år. Og kanskje enda høyere opp enn akkurat det og.  ;) Kanskje må vi da gi apperatet vårt tid til å bygge på det laget og den troppen vi har nå til neste år. Da ser jeg for meg at det kan bli meget bra.

Hva tror du vil skje hvis Newcastle havner på en 10 plass denne sesongen? Svaret er Roeder er sparket for lenge siden... Fatty har sagt ved flere anledninger at MINIMUM er 6 plass. Det kommer ikke til å skje så jeg er redd Roeder er ferdig før sesongen er begynnt, såfremt at Sheperd gjør alvor av sine uttalelser. Dette er ikke noe jeg ønsker, men noe jeg vet med 95% sikkerhet at vil skje..

Jeg er enig i at Newcastle trenger kontuinitet på alle plan for at vi noen gang skal komme tilbake dit vi var på 90 tallet. Men det skjer neppe nå heller. Ser for meg at det er lettere for Fatty å sparke Roeder enn det hadde vært å sparke O'neil, så hvis resultatene uteblir ved juletider så ser jeg ikke bort fra at vi får en reprise av fjorårssesongen...

Du har nok rett i det du skriver. Feiten på toppen vil nok ikke vente med å sparke Roeder dersom han ikke lever opp til forventningene. Og jeg er enig i at Roeder gjennom flere valg og prioriteringer i sommer har gjort det vanskelig for seg å leve opp til forventningene.

Så det du frykter skal skje, kan meget vel komme til å skje. Og vi er enige om at kontinuitet er mangelvare i Newcastle. Men kontunitet med feil mann ved roret er selvfølgelig ikke løsningen. Så spørs det om Roeder KAN være rett mann dersom han ikke lever opp til Fat Freds forventninger denne  sessongen. I likhet med deg tror jeg ikke Fat Fred ser det som svært sannsynlig.

PS: du svarte på et av mine tidligere innlegg mens jeg svarte på ett av dine, noe som drøyet fordi jeg også delvis følger Real Madrid kampen på en stream her. Skuffende av meg, jeg vet. Beklager selvfølgelig slik sløvhet... :? ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #149 på: 10. Sep. 2006, 20:44 »
Hehe, jeg ser poenget ditt. Og hadde det ikke vært for de 3-4 sesongene vi har opplevd nå hadde jeg vært helt enig. For det er vanvittig irriterende og uroskapende å ha spillere som ofte er skadet med som glir rett inn på laget når de er skadefrie. Man får som du sier ingen kontuinitet i laget. Men etter å ha sett Bramble og Taylor, Bramble og Boum osv osv hele fjorårssesogen, og sesongen før den igjen. Så er jeg sikker på EN ting, kontuinitet eller ikke, den tryggheten du snakker om kommer aldri til eksistere i Newcastle sitt bakreledd så lenge vi henter ikke inn en som kan skape den. Og siden Woody har bevist at han er mannen til å gjøre det, så håpet jeg at han skulle få det ærefulle oppdraget av å gjøre det igjen. Men den gang ei.!

Hadde vi fått inn en annen som kunne gjøre 80% av den jobben Woddy gjorde men til gjengjeld holdt seg skadefri, så hadde det vært bedre. Det er jeg enig i.. Men hvor skal man finne slike spillere som er gratis?! :wink:  Det gjør man kun i drømmeland. Derfor var Woody en perfekt løsning, mener nå jeg da...