20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #165 på: 12. Sep. 2006, 20:56 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "kesse"
De som ikke dømmer mannen nord og ned er de som mente at Roeder var den rette for jobben...

Kan du bevise at jeg mener Roeder var rett mann for jobben da han ble ansatt?

Jeg har ikke gjort annet enn å gjøre det beste ut av situasjonen og støtte en manager som trenger all den støtten han kan få, ettersom vår inkompetente styreformann mente han hørte på fansen ved å ansette Roeder, som overhodet ikke var ønsket av fansen.

Jeg har aldri sagt at Roeder var den perfekte manager for klubben. Han har aldri vært mitt førstevalg. Men jeg aksepterer det faktum at han har fått jobben. Og på bakgrunn av de resultatene han ga oss i vår, så er jeg inntil videre trygg på at han vil gjøre en ok jobb. Og jeg støtter ham fullt ut.
Selv om jeg er kritisk til en del valg han har gjort.

Nei, jeg har ikke bevis, og gidder heller ikke prøve å lete det fram da jeg aldri har "siktet" noe direkte mot deg. Men det er ikke til å stikke under en stol at noen var kritiske før ansettelsen, og det er vel rimelig å tro at de som var kritiske ikke er mindre kritiske i dag.

Jeg var ikke blant de mest kritiske, men jeg var langt fra fornøyd. Til og med når alle kilder meldte om at han var klar for jobben håpet jeg at det var O'Neil som skulle bli presentert påfølgende mandag!

Hvorfor støttet du ikke Souness når han var manger? Han var aldri ditt førstevalg, men du burde vel akseptert det faktum at han hadde fått jobben? Han kunne jo også vise til gode resultater de 10-12 første kampene. Hva er det som gjør Roeder så spesiell?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #166 på: 12. Sep. 2006, 21:04 »

Hva er det som gjør Roeder så spesiell?

Avslutning på fjorårs-sesongen..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #167 på: 12. Sep. 2006, 21:05 »
Og hva gjorde Souness når han tok over for Robson??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #168 på: 12. Sep. 2006, 21:07 »
Kjørte skuta til helvete.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #169 på: 12. Sep. 2006, 21:09 »
Sitat fra: "Joakim"
De som ikke dømmer mannen nord og ned er de som mente at Roeder var den rette for jobben...

Kan du bevise at jeg mener Roeder var rett mann for jobben da han ble ansatt?

Jeg har ikke gjort annet enn å gjøre det beste ut av situasjonen og støtte en manager som trenger all den støtten han kan få, ettersom vår inkompetente styreformann mente han hørte på fansen ved å ansette Roeder, som overhodet ikke var ønsket av fansen.

Jeg har aldri sagt at Roeder var den perfekte manager for klubben. Han har aldri vært mitt førstevalg. Men jeg aksepterer det faktum at han har fått jobben. Og på bakgrunn av de resultatene han ga oss i vår, så er jeg inntil videre trygg på at han vil gjøre en ok jobb. Og jeg støtter ham fullt ut.
Selv om jeg er kritisk til en del valg han har gjort.

Nei, jeg har ikke bevis, og gidder heller ikke prøve å lete det fram da jeg aldri har "siktet" noe direkte mot deg. Men det er ikke til å stikke under en stol at noen var kritiske før ansettelsen, og det er vel rimelig å tro at de som var kritiske ikke er mindre kritiske i dag.

Jeg var ikke blant de mest kritiske, men jeg var langt fra fornøyd. Til og med når alle kilder meldte om at han var klar for jobben håpet jeg at det var O'Neil som skulle bli presentert påfølgende mandag!

Hvorfor støttet du ikke Souness når han var manger? Han var aldri ditt førstevalg, men du burde vel akseptert det faktum at han hadde fått jobben? Han kunne jo også vise til gode resultater de 10-12 første kampene. Hva er det som gjør Roeder så spesiell?

Enig, jeg skjønner ikke hvorfor Joakim klager over at vi er så negative her inne, når han var en av de som var mest negativ her inne ifjor sommer.

Ellers kan jeg si at jeg var ekstremt kritisk til ansettelsen av Roeder, og jeg kan ikke si at jeg er noe mindre kritisk nå. Jeg skal innrømme at han fikk meg inn i en positiv bane ettersom tiden gikk i sommer. Han snakket i store ord, og jeg innrømmer at jeg bet på. Nå er Roeder bare en patetisk figur i mine øyne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #170 på: 12. Sep. 2006, 21:11 »
Sitat fra: "EivindI"
Kjørte skuta til helvete.

Flott svar, flott svar.

For alt vi vet så kan Roeder gjøre det nå, så du bør hoste opp noe bedre enn det der.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #171 på: 12. Sep. 2006, 21:12 »

Skjønner ikke at det er så spesielt. Roeder oppnådde faktisk en dårligere seiersrekke enn det Souness hadde.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #172 på: 12. Sep. 2006, 21:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Skjønner ikke at det er så spesielt. Roeder oppnådde faktisk en dårligere seiersrekke enn det Souness hadde.

Var det jeg ville frem til...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #173 på: 12. Sep. 2006, 21:17 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Var det jeg ville frem til...

Alle managere som har tatt over Newcastle etter Keegan har gjort det meget bra etter at de har blitt ansatt. Kenny Dalglish var vel den som har gjort det best.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #174 på: 12. Sep. 2006, 21:20 »
Avslutningen til Roeder gjør at han blir likt.

Det som derimot gjør Souness mislikt, er at han er en tyv, kjeltring og en som kommer på kant med alle de gode spillerne vi så gjerne skulle hatt nå!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #175 på: 12. Sep. 2006, 21:23 »
Avslutningen til Roeder gjør at han blir likt.

Det som derimot gjør Souness mislikt, er at han er en tyv, kjeltring og en som kommer på kant med alle de gode spillerne vi så gjerne skulle hatt nå!

Hvem er alle de gode?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #176 på: 12. Sep. 2006, 21:31 »
Craig Bellamy. Ser han herjer med Psv nå,, HAn hadde vi virkelig trengt!

Fanden, husker ikke fler  :lol:

Men kopiert ut fra wikipedia: He then fell out with a number of players including Welsh international Craig Bellamy who left the club to join his former employers after being farmed out on loan to Celtic.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #177 på: 12. Sep. 2006, 21:34 »
Craig Bellamy. Ser han herjer med Psv nå,, HAn hadde vi virkelig trengt!

Fanden, husker ikke fler  :lol:

Men kopiert ut fra wikipedia: He then fell out with a number of players including Welsh international Craig Bellamy who left the club to join his former employers after being farmed out on loan to Celtic.

Med andre ord er ikke £10 millioners mannen god nok? Aldri i verden om Roeder hadde kjørt med to dvergsprintere på topp.

Han kom også i krangel med kråka Robert, som ikke engang fikk plass på pompey og Benfica. Nå vet jeg ikke hvor han er, men han var ikke akkurat ettertraktet i sommer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #178 på: 12. Sep. 2006, 21:37 »
Hadde jo ikke trengt Martins, da.. Robert var virkelig en av mine yndlinger, litt lik Ginola? Du kan ikke si du sutret HVER eneste gang han dunka inn 30-meters frispark?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #179 på: 12. Sep. 2006, 21:38 »
Irriterer meg at Kuyt endte opp i Liverpool. Han har virkelig sett pigg ut i scouser drakta!! :?