20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #105 på: 08. Sep. 2006, 12:48 »
Hahahahaha,endelig har Roeder åpnet kjeften angående Milner. Jeg blir KVALM.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~894247,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #106 på: 08. Sep. 2006, 13:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Alan Oliver er kjøpt og betalt av Fat Fred. Den var god. Sikkert derfor Alan Oliver stort sett slenger dritt om klubben.

Du vet vel det at de er gode kamarater og Oliver jevnlig er på besøk på kontoret til fat fred. Det er jo en grunn til at Oliver som regel er den sikreste kilden til informasjon om Newcastle, forutenom den offisielle siden. Du fikk vel kanskje og med deg  at Fat fred personlig viste Alan Oliver rundt i de nye garderobene. Syns denne drittkastingen din om Roeder har gått litt for langt. Roeder sitter ikke på pengesekken og tror nok at dette "salget" av Milner var noe Roeder måtte ofre som en "last resort". Pengene strakk rett og slett ikke til. Det er nok og den samme grunnen til at vi ikke kjøpte Bridge.

Alle husker vel at Fat Fred gav beskjed om at stallen måtte slankes før vi kjøpte nye spillere. Roeder gjør så godt han kan, men vi har ikke pengene som lagene som år på år er med i Cl!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #107 på: 08. Sep. 2006, 13:17 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "Asbjørn"

Alan Oliver er kjøpt og betalt av Fat Fred. Den var god. Sikkert derfor Alan Oliver stort sett slenger dritt om klubben.

Du vet vel det at de er gode kamarater og Oliver jevnlig er på besøk på kontoret til fat fred. Det er jo en grunn til at Oliver som regel er den sikreste kilden til informasjon om Newcastle, forutenom den offisielle siden. Du fikk vel kanskje og med deg  at Fat fred personlig viste Alan Oliver rundt i de nye garderobene. Syns denne drittkastingen din om Roeder har gått litt for langt. Roeder sitter ikke på pengesekken og tror nok at dette "salget" av Milner var noe Roeder måtte ofre som en "last resort". Pengene strakk rett og slett ikke til. Det er nok og den samme grunnen til at vi ikke kjøpte Bridge.

Alle husker vel at Fat Fred gav beskjed om at stallen måtte slankes før vi kjøpte nye spillere. Roeder gjør så godt han kan, men vi har ikke pengene som lagene som år på år er med i Cl!

Oliver og Fat Fred er neppe gode kompiser. Det er to personer som kun gjør jobben sin. Ikke noe annet. David Dein bør ikke være gode kompiser med "Arsenal journalister" selvom han viser de rundt på nye Emirates Stadium.

Alan Oliver er langt i fra noen sikker kilde når det gjelder Newcastle. Det beviste han denne sommeren. Han bommet stort sett på alt, og blir gang på gang latterligjort av nufc.com og newcastle-onlie for sine rykter.

Dette er et forum hvor det er lov til å si sin mening. Det er en gjeng med klovner som styrer Newcastle skuta, og det er noe jeg må få lov til å mene. Du skal også selvfølgelig få lov til å forgude Roeder og hans handlinger, uten at jeg skal bry meg med det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #108 på: 08. Sep. 2006, 13:23 »
Er ikke snakk om å forgude. Men man trenger da ikke være like gjennomsyret negativ så deg da. Du trekker frem negative ting om Roeder mer eller mindre fra det blå, og legger det frem på en negativ måte gang på gang. Det syns jeg blir for dumt.

Jeg syns vi skal støtte Roeder så lenge resultatene tilsier det og det har de gjort til nå, så fremt fra i 2 kamper, tenker da på tapet mot Villa og tapet mot Charlton.

Roeder har gjort en bra jobb og fordi Newcastle, nødvendigvis ikke bare Roeder slik du har en tendens til å fremstille det som, har gjort en dårlig gjerning mot Milner mot slutten av overgangsvinduet trenger man ikke avskrive Roeder og vende på hver uttalelse han har til det negative.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #109 på: 08. Sep. 2006, 13:26 »
Er ikke snakk om å forgude. Men man trenger da ikke være like gjennomsyret negativ så deg da. Du trekker frem negative ting om Roeder mer eller mindre fra det blå, og legger det frem på en negativ måte gang på gang. Det syns jeg blir for dumt. .

Du mener altså at jeg skal legge fram de negative tingene som Roeder gjør på en positiv måte. Dessverre klarer jeg ikke å se noe positivt i f.eks Milner saken.

Jeg syns vi skal støtte Roeder så lenge resultatene tilsier det og det har de gjort til nå, så fremt fra i 2 kamper, tenker da på tapet mot Villa og tapet mot Charlton.

Roeder har gjort en bra jobb og fordi Newcastle, nødvendigvis ikke bare Roeder slik du har en tendens til å fremstille det som, har gjort en dårlig gjerning mot Milner mot slutten av overgangsvinduet trenger man ikke avskrive Roeder og vende på hver uttalelse han har til det negative.

Man trenger ikke vende på noen uttalelser for at det skal bli negativt. Det klarer han fint selv.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #110 på: 08. Sep. 2006, 13:32 »
Får håpe humøret ditt stiger etter en seier mot Fulham. Har selv lest en komisk uttalse av Roeder i dag;

"Antoine Sibierski joined us last week, he is a player I saw at Lens when I was at West Ham.

"He is a highly talented, technical player and our supporters will enjoy his skills. I'm sure he will play a part in us winning games this season.

"I hadn't met him until a couple of days ago, but he seems to be a very good man to be around.

Men det kan jo faktisk være det er vi som tar feil av Sibi!

La oss håpe på det beste og ønske Roeder lykke til med den begrensede stallen vi har!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #111 på: 08. Sep. 2006, 13:34 »
Det tok 8 dager før Roeder åpnet kjeften, og han prøver å smiske med supporterene før morgendagens kamp.

Ser for meg en kraftig pipekonsert etter 45 min, om ikke laget leverer fra første spark på ballen.

But Roeder said today: "There is no doom and gloom among me or my players. The players have been brilliant in training this week and I hope we see this against Fulham tomorrow.
"As far as the transfer deadline is concerned it has come and gone and we have to look forward. Looking at the situation as a whole, how many managers in the Premiership came put their hands on their hearts and say they got what they wanted?
"Now the rest of the season is about the players we have here at Newcastle United. Not ones we may or may not have signed.
"And let me say straightaway I think we have a great squad of players who will not lay down and die without a fight. We have the best supporters in the land, and we're Newcastle United.
"We know it won't ever be easy for us, but we will go out their and roll our sleeves up for Newcastle United.
"The players know that if they don't give every ounce they have in their bodies for this football club they will have problems with me.
"They know that I'm decent enough person to work for, but they also saw the other side of me at Aston Villa when they left the ground with ringing in their ears.
"That defeat at Aston Villa was the first in our last 13 games, and because of the international break we have had to wait a long time to put things right.
"And obviously the last game is the one which sticks in the minds of supporters and we want a first class performance tomorrow."
Martins made his debut at Villa Park, and Roeder is expecting more from him tomorrow now he has settled into the club.
He said: "Oba didn't get the service he wanted at Villa Park and I'm looking for this to be different tomorrow. I have to say I've been very impressed with him in training this week with his ability and his work in and around the penalty area.
"He is a highly motivated player and he really does have a sensible attitude."
Sibierski and Rossi will have to settle for a place on the bench tomorrow, while Bernard will sit the game out as he works his way to full fitness.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #112 på: 08. Sep. 2006, 13:37 »
Får håpe humøret ditt stiger etter en seier mot Fulham. Har selv lest en komisk uttalse av Roeder i dag;

"Antoine Sibierski joined us last week, he is a player I saw at Lens when I was at West Ham.

"He is a highly talented, technical player and our supporters will enjoy his skills. I'm sure he will play a part in us winning games this season.

"I hadn't met him until a couple of days ago, but he seems to be a very good man to be around.

Men det kan jo faktisk være det er vi som tar feil av Sibi!

La oss håpe på det beste og ønske Roeder lykke til med den begrensede stallen vi har!

Jeg tviler på at titusener av Man City supportere tar feil. Er en grunn til at Stuart Pearce omtrent ga han bort, selv om han var  under kontrakt. Jeg har sett Sibierski mange ganger, og jeg har vel blitt imponert en gang. Ingenting hadde vært bedre enn at jeg tok feil angående denne franskmannen, men jeg tviler sterkt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #113 på: 09. Sep. 2006, 11:37 »
Herregud da. Vi trengte fart på topp, og då vart Martins eit kjempe kjøp. Trur mange hadde vært misfornøyd vist vi hadde starta Kuyt og Ameobi som spisspar dinna sesongen! Hadde vært ein rein kopi av Shearer-Ameobi partnershipet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #114 på: 09. Sep. 2006, 11:40 »
Det er mange sjeler på dette forumet som bare vinkler en vei. Alt er enkelt. Det de venter på er at Roeder skal gå ut i media å beklage seg på grunn av sjefen sin. Ingen profensjonelle underledere gjør det. Men i følge en del på forumet for tiden er å både å styre, trene og kjøpe spillere til Newcastle verdens enkleste ting. Spesielt Kuyt som hele tiden ville til Liverpool!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #115 på: 09. Sep. 2006, 11:50 »
Det er mange sjeler på dette forumet som bare vinkler en vei. Alt er enkelt. Det de venter på er at Roeder skal gå ut i media å beklage seg på grunn av sjefen sin. Ingen profensjonelle underledere gjør det. Men i følge en del på forumet for tiden er å både å styre, trene og kjøpe spillere til Newcastle verdens enkleste ting. Spesielt Kuyt som hele tiden ville til Liverpool!

Kuyt uttalte i 20 mai at det ville vært en drøm å spille for Newcastle. I ettertid har Roeder uttalt at interessen aldri var stor nok til at de la inn bud. Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor Roeder skal gå ut å beklage seg på grunn av sjefen sin, når han har nok med seg selv og sine tåpelige uttalelser/handlinger.

Det tok 8 dager får han åpnet kjeften angående Milner. Når han i tillegg sier at det er slike ting som skjer. Blir jeg bare enda mer provosert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #116 på: 09. Sep. 2006, 11:53 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Kjempe fornøyd med martins!! det skrev jeg også, men hva med å selge luque og kjøpt kuyt? Mange ting som måtte stemme, vet det, men bare sier roeders ubeslutsomhet gjorde at vi så mange gode spillere glippe...
Hva med Gravesen, Campell, Huth og Woodgate som alle ville til toon?? bare for å nevne noen.. Har ikke bare å gjøre med alt som skjedde i regi sheperd, men med å love oss gull og grønne skoger... Mye uproffesjonelt ute og går!

Både Huth, Woodgate og Campbell følte seg langt mer velkommen andre steder. Hvor har det blitt av gjestfriheten som Newcastle allitd har vært så kjent for. Owen valgte Newcastle for at han følte seg langt mer velkommen her, enn det han gjorde i Liverpool som også er hans favorittklubb. Emre og Parker sa også det samme. Et år senere er det stikk motsatt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #117 på: 09. Sep. 2006, 13:17 »
Huth var nok ønsket veldig velkommen av Roeder, men han så vel kanskje at fansen var mer usikker. Eller så kan det vel ha noe med å gjøre at Boro hadde fulgt ham over lengre tid og at han følte seg forpliktet overfor dem.

Woodgate og Campbell var ikke Roeder fullt så interessert i.
Woodgate var han bare halvveis interessert i og Campbell var han ikke interessert i overhodet. Det kan man selvsagt sette spørsmålstegn ved. Det er svært få av oss som er glad for det. Men enkelte av oss velger en annen tilnærming til problemstillingen. Jeg stoler på at Roeder vet bedre enn meg selv, og at han sikkert hadde en god grunn til å ikke være så hypp på de to. Ikke at jeg vet grunnen til det. Men jeg gidder ikke sitte her og hakke på Roeder bare pga at han har andre prioriteringer enn det jeg måtte ønske. Det får stå for hans regning. Jeg gjør opp status når sesongen er over jeg. Sesongen har knapt startet ennå.

Jeg vil bruke tiden til å fokusere på sportslige resultater fremfor hvilke spillere vi kunne ha fått inn om Roeder hadde tenkt som oss. Det som har skjedd har skjedd, og vi får ikke gjort noe med det uansett. Det som er viktig nå er at vi står bak Roeder og laget i starten på sesongen, og ikke skriker "ulv, ulv" hver eneste gang ting ikke går helt som ønskelig.
Det som skjer ute på banen er det viktigste, og vi kan jo håpe på at Bramble blir mer stabil, og at Taylor til slutt gjør Moore til reserve.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #118 på: 09. Sep. 2006, 13:22 »
Slik som det endte så er det vel mye som tyder på at Kuyt heller ville til Liverpool enn til Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #119 på: 09. Sep. 2006, 13:24 »
Ja, det er nok det.
Hadde vi prøvd oss i fjor, kanskje vi hadde hatt suksess. Men det er bare ren gjetning. Og så lenge Liverpool var med i racet, så ville nok de endt som vinnere uansett, tror jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon