20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« på: 01. Sep. 2006, 10:57 »
Nå er det f**n i meg på tide at du står fram å kommer med en forklaring. Nå har du gjemt deg bak sofaen siden søndag, og det eneste du har kommet med er lovord om Sur Alex. Man kan si mye rart om Souness, men dine klovnestreker tar kaka. Vi krever en forklaring, og det kjapt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #1 på: 01. Sep. 2006, 11:00 »
Alex og Roeder er gode venner de. Det er vel slik venner behandler hverandre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #2 på: 01. Sep. 2006, 11:02 »
Sitat fra: "Åsmund"
Alex og Roeder er gode venner de. Det er vel slik venner behandler hverandre.

Med andre ord er ikke vi Roeders venner. Hadde det ikke vært for oss fotballsupportere hadde han jobbet med å bytte olje på Englands mange isbiler. Når ikke vi blir behandlet med respekt, så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal respektere klovnen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #3 på: 01. Sep. 2006, 11:09 »
Tror nok heller vi kan takke en viss Souness og en Fat Fred for måten ting har skjedd på transfermarkedet og hvorfor ting skjer som det skjer!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #4 på: 01. Sep. 2006, 11:13 »
Sitat fra: "Åsmund"
Tror nok heller vi kan takke en viss Souness og en Fat Fred for måten ting har skjedd på transfermarkedet og hvorfor ting skjer som det skjer!

Den kjøper jeg ikke. Isåfall burde Roeder holdt kjeft med sine lovord om 3 nye kjøp som skulle holde Duff nivå. Han er tydeligvis god til å snakke, men når man ser hvordan Milner blir behandlet skjønner man fort hvor nivå ligger.

Her er Roeders fantastiske kjøp i West Ham.

Sebastien Schemmel Metz £ 465000 03-07-2001
David James Aston Villa £ 3500000 11-07-2001
Laurent Courtois Toulouse Free 07-08-2001
Don Hutchison Sunderland £ 5000000 30-08-2001
Tomas Repka Fiorentina £ 5500000 14-09-2001
Sven Andersson Helsingborgs Free 25-11-2001
Vladimir Labant Sparta Prague £ 900000 11-01-2002
David Forde Barry Town £ 75000 01-02-2002
Youssef Sofiane Auxerre Free 26-06-2002
Rai Van Der Gouw Man Utd Free 28-06-2002
Gary Breen Coventry Free 29-07-2002
Lee Bowyer Leeds £ 100000 08-01-2003
Les Ferdinand Tottenham Nominal 20-01-2003
David Noble Arsenal Signed 31-01-2003
Rufus Brevett Fulham Signed 31-01-2003

Nese for gode kjøp han Roeder!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #5 på: 01. Sep. 2006, 11:22 »
Er enig at han bevegte seg litt langt ut der. Men det var veldig tydelig at det var pengene til fat Fred det skortet på siden de plutselig måtte selge Milner for å finansiere Viduka. Så jeg tror det har hendt det som har hendt utallige ganger før at Fat Fred har presset gjennom viljen sin i transfer markedet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #6 på: 01. Sep. 2006, 12:29 »
Det er mulig det har skortet på midler ja, men hvorfor brenne av 2/3 av budsjettet på Martins?Det er for meg helt uforståelig...

Duff-kjøpet er et meget godt kjøp med tanke på hans reelle verdi og er en spiller som gjennom flere sesonger har bevist at han er en av de desidert beste vingene i Premier League.

Martins til £ 10M og dermed 2/3 av det totale innkjøpsutlegget er galskap. Særlig med tanke på at det er usikkert hvordan Martins kan takle Premier League.

Ellers er det merkelig at Roeder selger Boumsong uten å erstatte han. Boumsong var til tross for en katastrofal dårlig fjorårssesong en av de desidert beste stopperene Newcastle har hatt på år og dag. Det mangler vel bare at han blomstrer opp igjen i Juventus.

Man får regne med at man kvitter seg med litt daukjøtt i stallen i januar og får inn kvalitet(Bridge spiller annenfiolin i Chelsea), men det er for sent for å nå en topp.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Glenn Roeder
« Svar #7 på: 01. Sep. 2006, 12:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå er det f**n i meg på tide at du står fram å kommer med en forklaring. Nå har du gjemt deg bak sofaen siden søndag, og det eneste du har kommet med er lovord om Sur Alex. Man kan si mye rart om Souness, men dine klovnestreker tar kaka. Vi krever en forklaring, og det kjapt.

He he, kan hende de tok vekk liiiitt mye under svulstoperasjonen :wink:
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #8 på: 01. Sep. 2006, 13:03 »
Sitat fra: "Rolfern"
Det er mulig det har skortet på midler ja, men hvorfor brenne av 2/3 av budsjettet på Martins?Det er for meg helt uforståelig...

Duff-kjøpet er et meget godt kjøp med tanke på hans reelle verdi og er en spiller som gjennom flere sesonger har bevist at han er en av de desidert beste vingene i Premier League.

Martins til £ 10M og dermed 2/3 av det totale innkjøpsutlegget er galskap. Særlig med tanke på at det er usikkert hvordan Martins kan takle Premier League.

Ellers er det merkelig at Roeder selger Boumsong uten å erstatte han. Boumsong var til tross for en katastrofal dårlig fjorårssesong en av de desidert beste stopperene Newcastle har hatt på år og dag. Det mangler vel bare at han blomstrer opp igjen i Juventus.

Man får regne med at man kvitter seg med litt daukjøtt i stallen i januar og får inn kvalitet(Bridge spiller annenfiolin i Chelsea), men det er for sent for å nå en topp.

Enig i dette. Helt merkelig at vi bruker så mye penger på Martins. Men jeg syntes det i tillegg er håpløst å kjøpe Duff når vi EGENTLIG ikke trenger han, spesiellt når han utgjør 1/3 av budsjettet vårt.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #9 på: 01. Sep. 2006, 13:08 »
Heller Duff enn Luque på venstrekanten. Spanieren har vært en gedigen skuffelse i Newcastle, og en retur hjem til sommeren virker ganske sannsynlig med mindre han virkelig får ut sitt potensiale.

Nå kan Duff brukes i flere posisjoner, og når en kvalitetsspiller for Duff går for £ 5M bør man slå til. Det åpner jo opp for at man kvitte seg med evige skadede Dyer og en Luque som ikke slår til. Synd at man ikke gjorde det i sommer, da det hadde frigjort relativt store midler til å styrke f.eks forsvaret. Resultatet er at man sitter igjen med en noe overbefolket midtbane, og et midtforsvar som skriker etter en gigant.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #10 på: 01. Sep. 2006, 13:13 »
Har du glemt juvelen vår? Zoggie? Vil nesten påstå at han er bedre enn Duff!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #11 på: 01. Sep. 2006, 13:16 »
I fjorårssesongen kanskje, men Zoggy har til gode å prestere på like høyt og stabilt nivå som det Duff har gjort på sitt beste.

Selvsagt har jeg ikke glemt N'Zogbia.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #12 på: 01. Sep. 2006, 13:23 »
Sitat fra: "Rolfern"
Heller Duff enn Luque på venstrekanten. Spanieren har vært en gedigen skuffelse i Newcastle, og en retur hjem til sommeren virker ganske sannsynlig med mindre han virkelig får ut sitt potensiale.

Nå kan Duff brukes i flere posisjoner, og når en kvalitetsspiller for Duff går for £ 5M bør man slå til. Det åpner jo opp for at man kvitte seg med evige skadede Dyer og en Luque som ikke slår til. Synd at man ikke gjorde det i sommer, da det hadde frigjort relativt store midler til å styrke f.eks forsvaret. Resultatet er at man sitter igjen med en noe overbefolket midtbane, og et midtforsvar som skriker etter en gigant.

Det jeg mener er at venstrekanten er den plassen vi var best på. Zoggy, Luque og Milner kan fint spille der. I tillegg kan Emre trekke ut mot venstre i krisetider. Derfor mener jeg det er tull å bruke 5mp på Duff. Misforstå meg rett, jeg er i ekstase over å ha fått Duff hit, jeg bare skjønner ikke prioriteringene helt.

Regnestykket blir ekstra stygt hvis man tenker på de enorme lønningene Duff får, pluss en FET sign on fee. Så alt i alt hadde vi kanskje hatt 8-9mp ekstra å handle for hvis vi ikke hadde hentet Duff.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #13 på: 01. Sep. 2006, 13:39 »
Milner har vist seg å være best på høyre, Luque vil ikke gjøre det bra for denne klubben, og den belastningen som ble på N'Zogbia i fjor synes jeg var litt i overkant for en sylfersk 19-åring. Jeg tror Zoggie vil bli mye bedre av å kunne konkurrere med og lære av en rutinert og god herremann som Duff. Duff er ligaens beste venstreving, N'Zogbia har potensiale til å bli det. Jeg mener det var helt riktig av oss å kjøpe Duff. Vi trengte en skikkelig venstreving.

Skal Martins også kritiseres nå? Vi trengte en klassespiss som en slags erstatning for Shearer, og da var vi nødt til å bruke mye penger. Den eneste PL-spissen som kanskje kunne kommet som jeg virkelig ville vært interessert i er Van Nistelrooy. Roeder bestemte seg tidlig for at han gjerne ville ha Martins, og jeg ser ingen grunn til å kritisere bruken av penger på en spiller av hans kaliber. Spørsmålet er bare om han lykkes i PL, men i utgangspunktet skulle ikke det være noe problem, da han har stor fart, fysisk styrke, god teknikk og i tillegg snakker forholdsvis godt engelsk. Mot Wigan viste Martins prov på også å være en uselvisk spiller, som ikke hadde noe problemer med å prøve å finne bedre plasserte medspillere.
Derfor ser jeg ingen grunn til å kritisere det kjøpet. Vi trengte en klassespiss, og det tror jeg vi har fått.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #14 på: 01. Sep. 2006, 13:51 »
Nå spilte ikke Martins mot Wigan, og hvis du sikter til Villa kampen så kan du ikke være ærlig når du sier at du så at Martins gled rett inn spillet. Det eneste jeg så var at han ble knust av Mellberg. Men jeg har stor tro på Martins, tror han kan bli en hit når han får noen fler kamper på seg... Men å bruke hele transferbudsjettet vårt på 2spillere er og vil alltid være for et stort og merkelig dårlig valg. Hvis troppen vår holder seg skadefri i år, så kan vi komme godt ut av dette. For vi har en relativt sterk første 11'er. Men hvis det begynner å skrante på slik som det gjorde i fjorårssesongen, ja da er vi ute å kjøre.