20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rosenborg  (Lest 30999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #90 på: 07. Des. 2005, 16:35 »
Braathen var så smått kommet seg på beina, men han var ikke løpende bak.

Wiltord burde spilt ut latt ballen gå ut over sidelinja, det mener jeg. Men nå skal det sier at Basma så jo ut som bambi på isen. Klarte jo pokker ikke å stokke beina engang. Men sier som de fleste andre. Fair play ville vært å spille ballen utover linja ved første anledning når spillere ligger på bakken.

Way to go

Fransk arroganse... :evil:  nok sagt
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Rosenborg
« Svar #91 på: 07. Des. 2005, 17:07 »
Sitat
Vi spiller en glimrende kamp, men vi er maks uheldig som får den helvetes scoringa der i trynet to og et halvt minutt på overtid.
Selvsagt kunne vi ha tatt seieren. Skjønner bare ikke hvorfor Braatens mål blir annulert. Hvor i helvete skal han ha armene da? Armene er der de er, og er ikke spesielt aktive. Ballen spretter opp i armene hans, og for meg ser det ut som Braaten prøver å unngå det.

Soleklar hands. Uansett om Braaten prøver å unngå det eller ikke, så har han armene oppe i 1,8 meters høyde og drar ENORM fordel av å handse i den situasjonen. Hvis ikke det der er hands, så er ingenting hands, spør du meg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #92 på: 07. Des. 2005, 22:28 »
Hands? Armene er der oppe for at han skal holde balansen. Og det er ikke arm søker ball, det er ball søker arm. Armene var der oppe lenge før ballen kom sprettende, men han gjorde ingen forsøk på å faktisk benytte seg av armene for å få med seg den ballen. Lyon hadde fått den scoringen godkjent. Det er jeg overhodet ikke i tvil om. I mine øyne en høyst diskutabel avgjørelse å dømme hands der.
For jeg kan si det utallige ganger. Lyon hadde fått den scoringen godkjent! GARANTERT!
Vis meg den dommeren som hadde turt å hindre hjemmelaget seier med å annulere en slik scoring.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Rosenborg
« Svar #93 på: 07. Des. 2005, 23:27 »
De reglene med ball søker hånd er vel omgjort. Så lenge hånda eller hendene er i en posisjon de normalt ikke skal være i, skal det bli dømt hands om ballen treffer hånda. Har ingenting med vilje, eller ikke-vilje å gjøre lenger heller. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett situasjonen, og vil derfor ikke uttale meg om den heller.
Toon, Toon,
Black and white army

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #94 på: 08. Des. 2005, 00:24 »
Vel... Den regelen er grei den. Når man her henda ut fra kroppen er det hands. Så greit er det. Og siden ingen klaget burde denne diskusjonen aldri oppstått. Mye annet man kunne diskutert om den kampen i stedet. Som f.eks hvor borti heiteste dårlig ballkontroll Basma har. Mannen måtte jo ha sniffet lim i pausen for å tulle seg borti alle de gangene der han somlet bort ballen. Herreguuud jeg håper noen kan erstatte den mannen snart. Vi trenger RBK tilbake i Europa, har ikke noe videre tro på Enga. De beviste jo i år hvor gode de er mot lag fra kontinentet :roll:
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #95 på: 13. Des. 2005, 20:06 »
Rune Bratseth er et rasshøl. For de som lurer på hvorfor jeg sier det, kan se på TV2-sporten etterpå. Der vil det kanskje komme en sak. Gjør det ikke det, skal jeg fortelle hva jeg mener.
Toon, Toon,
Black and white army

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #96 på: 13. Des. 2005, 21:34 »
var ikkje noe på sporten, fortell,fortell
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #97 på: 13. Des. 2005, 22:22 »
For ca en uke siden døde en 16 år gammel gutt i en bilulykke. Han var en ivrig fotballsupporter, og var veldig opptatt av Rosenborg og Manchester United. Han kunne selv ikke spille fotball på grunn av en sykdom, men var allikevel svært opptatt av idrett. Han var med paralympics-landslaget i alpint, og drømte om Torino til vinteren. Familien hans ønsket at han skulle få med seg en signert Manchester United-trøye og en signert Rosenborg-trøye i graven. De henvendte seg derfor til de respektive klubbene, og raskt etter hadde de en signert Manchester United-trøye i hende. De fikk til slutt tak i Rune Bratseth. Hans svar at dette ikke var aktuelt da gutten ikke ville få bruk for den. Han avfeide familien på en måte som slett ikke var pen eller forståelsesfull. Jeg forstår at klubbene ikke kan dele ut signerte trøyer til alle som henvender seg, og kommer med en trist historie. Men dette er en sak som var kjent gjennom flere norske medier.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Rosenborg
« Svar #98 på: 13. Des. 2005, 22:26 »
:O! JEG HATER RBK MER!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #99 på: 13. Des. 2005, 22:44 »
Helvetes RBK. Skammelig oppførsel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #100 på: 14. Des. 2005, 00:08 »
Bratseth er og blir uspiselig for meg!!

Trøndere generelt, så legger jeg den ballen død!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rosenborg
« Svar #101 på: 14. Des. 2005, 12:23 »
Jeg er ikke overrasket ett sekund. Selv om jeg misliker trøndere sterkt, ja kanskje hater de (generelt sett, vet at det er mange hyggelige trøndere ute å går), syntes jeg at dette var sinnsykt stygt! Mener det er slike ting som viser hvor godt en klubb egentlig bryr seg om supporterne sine!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #102 på: 14. Des. 2005, 19:53 »
Rosenborg har vel kommet med en eller annen forklaring på dette, uten at jeg husker det i farta.

Forøvrig kontaktet de såvidt jeg har skjønt Man Utds norske supporterklubb. Og RBK. Hva med om de hadde kontaktet Kjernen? Tror det hadde vært lettere å få noe fra Kjernen.

Uavhengig av denne saken, så er ikke Rune Bratseth helt god. Det skal jeg være enig i. Han er langt ifra høyt elsket i sin rolle som sportsdirektør i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Rosenborg
« Svar #103 på: 14. Des. 2005, 21:54 »
Nils Skutle skulle visste " få til en ordning på dette her " etter hva han sa i TV2 Sporten i dag. Om ikke Rosenborg sender Christer en trøye, stiller jeg frivillig opp med en Brann-trøye signert av plebbster.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rosenborg
« Svar #104 på: 14. Des. 2005, 22:41 »
Og lasse!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.