20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rosenborg  (Lest 31000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Rosenborg
« Svar #105 på: 14. Des. 2005, 23:22 »
Jeg var forøvrig i begravelsen til Christer. Det ble lagt en Manchester United-trøye i kista hans. Jeg kom 30 minutter før begravelsen startet, og kirka var stappfull. Jeg måtte derfor finne meg i å stå utenfor å prøve å høre ting som ble sagt innenfra. Det var ti kuldegrader og kaldt å stå utenfor i finstasen. Allikevel fikk jeg med meg en del av hva som ble sagt. Sterkt!
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #106 på: 14. Des. 2005, 23:41 »
Off topic; kjenner du denne Christer? Trist, spesiellt i så ung alder...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #107 på: 14. Des. 2005, 23:43 »
Ja, jeg kjente Christer og familien hans godt. Jeg var læreren til Christer og sjef til hans mor.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #109 på: 15. Des. 2005, 00:39 »
Trist historie. Jeg har vel egentlig ikke særlig mye å tilføye i denne saken da det meste er sagt.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #110 på: 15. Des. 2005, 14:37 »
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/rosenborg/article514751.ece

Sannheten er vel at det var RUNE BRATSETH som sa NEI på telefon fordi Christer ikke skulle ha bruk for den drakta.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #111 på: 15. Des. 2005, 17:26 »
Sitat fra: "Mack"
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/rosenborg/article514751.ece

Sannheten er vel at det var RUNE BRATSETH som sa NEI på telefon fordi Christer ikke skulle ha bruk for den drakta.

Ehh. Og det er du så forbanna sikker på?
Hvordan kan det da ha seg at den misforståelsen da skjedde?
Jeg nekter å tro at Rune B personlig har avvist guttene i telefonen med å si at han ikke har bruk for den fordi han er død. Jeg nekter plent å tro det. Rune er en god, gladkristen type som lever og ånder for RBKs sosialdemokratiske og åpne profil. Det fører iblant til at han tror at en stadion som for eksempel Viking Stadion (bare i Lerkendal-størrelse) ikke er forenelig med klubbens profil.

Men RBK har alltid hatt tradisjon for å bidra i diverse anledninger. Og de støtter veldig ofte veldedige organisasjoner. Jeg nekter derfor å tro at det er Bratseth personlig som har snakket med guttene i telefonen og avvist dem. Jeg kan derimot forstå at man på sentralbordet har rotet. Man er generelt jævlig treg av seg i RBK. Trøndere er faktisk trege. Det er ikke bare noe Gustav Lorentzen har funnet på. Men det er veldig, veldig, veldig, veldig ulikt RBK og Rune B. å avvise en henvendelse som dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rosenborg
« Svar #112 på: 15. Des. 2005, 17:36 »
Jeg tror at RuneB nå har innsett at han har drete KRAFTIG på leggen, og prøver å redde sitt eget skinn ved å "legge seg flat". Gjort er gjort, og hvorfor i alle dager skulle en gjeng med deprimerte, triste ungdommer legge ut et slikt rykte?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #113 på: 15. Des. 2005, 17:44 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg tror at RuneB nå har innsett at han har drete KRAFTIG på leggen, og prøver å redde sitt eget skinn ved å "legge seg flat". Gjort er gjort, og hvorfor i alle dager skulle en gjeng med deprimerte, triste ungdommer legge ut et slikt rykte?

Jeg sier ikke at det er oppspinn at RBK ikke ga den avdøde gutten en drakt, men jeg har min tvil om at ting har foregått nøyaktig slik Mack hevder. Jeg kan ikke skjønne at Rune Bratseth personlig har svart "Nei, gutten har ikke bruk for drakta", når han ble presentert for historien og fikk spørsmålet på telefon.

Rosenborg innser helt klart at de har driti på draget, og de ber selvsagt om unnskyldning for det. De er ikke stolte av at de ikke har rota seg til å fått sendt denne gutten en drakt. Og selvagt "legger de seg flate".

Og forøvrig, de bør jo skjønne at de ikke skal sende to forskjellige henvendelser om akkurat det samme til RBK. Da kan du banne på at RBK misforstår det hele. :lol:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #114 på: 15. Des. 2005, 23:09 »
Men kune ikkje denna guttehjengen kjøpt drakten sjøl?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Rosenborg
« Svar #115 på: 16. Des. 2005, 07:35 »
Sitat fra: "Benson"
Men kune ikkje denna guttehjengen kjøpt drakten sjøl?

De skulle få den signert. Det var en del av poenget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #116 på: 16. Des. 2005, 20:24 »
Rosenborg møter Panzer-Hagens klubb Zenit St. Petersburg i 16. delsfinalen i UEFA-cupen.

Sannsynligvis den beste mulige trekningen for RBK. For de av dere som hater laget, så må jeg dessverre skuffe og si at vi ikke møter verken Stuttgart, Schalke eller Roma i åttendedelsfinale. Derimot møter man vinneren av Bolton mot Marseille i åttendedelsfinale. Overkommelig motstand det også.

Med andre ord, RBK er allerede klar for kvartfinale i UEFA-cupen :D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #117 på: 16. Des. 2005, 20:50 »
Russerene kommer ikke til å fryse ræva av seg på Lerkendal i februar hvertfall. Synst ikke det var noe særlig god trekkning for RBK sin del, men bryr meg egentlig ikke så mye om hvem de møter.. Det viktigste er at Helstad kommer til Brann :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #118 på: 16. Des. 2005, 20:53 »
Russerne fryser ræva av seg? Ehh. Russerne kommer sannsynligvis til å flytte hjemmekampen sin til en liten by (på størrelse med Oslo) sør i Russland, fordi det er for kaldt i St. Petersburg på det tidspunkt de skal spille hjemme.
Så jeg skjønner ikke helt hvordan russerne skal kunne fryse ræva av seg i Trondheim i februar.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #119 på: 16. Des. 2005, 20:56 »
Da er vi enig da :)