20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 19325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #30 på: 27. Feb. 2006, 19:22 »
Blir rett og slett lei meg over å lese hvordan dere lovpriser Ronaldo. Ja han var (merk var) verdens beste spiller... Men når dere sier han ikke er lat begynner jeg å lure på dere har sett han de to siste sesongene..!?

Selv er jeg stor Barca fan og vært der borte og bla annet sett kamp mot Real M... Eneste grunnen til at han spilte var på grunn av navnet! Vet at man ikke kan dømme etter en kamp, men han er blitt lubben! Og JA, han er lat! Ikke si noe annet! Som Rolfern sier så er det stor forskjell på lat og eksplosiv/rask.

Og en ting til! LØNN... God kveld!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #31 på: 27. Feb. 2006, 20:09 »
Hvem bryr seg når han banker inn mål??

10 mål på 17 kamper i år... Kan vel ikke akkurat kalle det dårlig!?

Edit:

Herregud, ikke få denne mannen hit! De siste sesongene har han vært dritt dårlig, bare se her!!

Kamper - Mål
03/04 Real Madrid Spanish Primera División 30    -    23
04/05 Real Madrid Spanish Primera División 31    -    24

Dette er rett og slett for dårlig! 8)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #32 på: 27. Feb. 2006, 21:32 »
altså folk vil enkelte vil ha ameobi, men ikke ronaldo.

Det blir for teit. og se på den scoringstatistikken han har! ;);)

OG UANSETT HVA DERE SIER HAN SCORER FORTSATT BØTTEVIS MED MÅL! EN SPISS SKAL SCORE MÅL OG DET GJØR RONALDO!!! og jeg orker ikke se spillere som chopra og ameobi på topp. det holder rett og slett ikke! tenk når vi hadde shearer ferdinand asprilla. det var angrep. nå har vi rikitgnok owen, men han er ikke nok alene til neste sesong. vet at vi skal hente en erstatter for shearer . men jeg mener vi må ha 2 topp spisser til + en luque i form! se manu, de kan til og med sette nistelrooy på benken fordi de har andre som også scorer. trenger litt konkurranse. da yter spillerne mye bedre. når vi har en skadefri tropp er det nesten opplagt hvem som skal spille. slik burde det ikke være! :P selvom vi har en knall 1 ellever når den er skadefri. det skal sies ;);)
lt;3 Newcastle <3

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #33 på: 27. Feb. 2006, 22:47 »
Sitat fra: "kesse"
Hvem bryr seg når han banker inn mål??

10 mål på 17 kamper i år... Kan vel ikke akkurat kalle det dårlig!?

Kamper - Mål
03/04 Real Madrid Spanish Primera División 30    -    23
04/05 Real Madrid Spanish Primera División 31    -    24

Dette er rett og slett for dårlig! 8)

Betyr det at han vil gjøre det bra i en liga som er den rake motsetning til La Liga??

Nei, og hvis vi så skulle fått han til klubben så ville han være her for å tjene penger og kose seg! Kanskje for å prøve den engelske ligaen før han gir seg!

Selvfølgelig vil jeg jo ikke ha Ameobi i stedet men man må jo tenkte på at ameobi tjener 1/10 av det Ronaldo vil tjene i klubben! Samt sliter Ronaldo mye med skader og gammel begynner han også å bli!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #34 på: 27. Feb. 2006, 23:38 »
Nei Lars, vi har ingen garanti for at han kommer til å lykkes i England. Men jeg tror det er større sjans for at Ronaldo gjør det bra enn mange andre som kommer fra Primera Division.

MEN, når du sier at han har vært så dårlig de to siste sesongene så begynner jeg jo å lure litt når man ser den fantastiske statistikken han har...

Personlig tror jeg Ronaldo kunne gjort det svært godt i PL, og jeg tror ikke han hadde kommet hit for å "nyte livet". Ikke kan han være SÅ mye skadet når han har spilt 30 og 31 kamper i ligaen de to siste sesongene heller...??

At han drar på årene er jeg klar over, men vi kunne fått 2-3 fine år ut av han..

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #35 på: 28. Feb. 2006, 00:04 »
Jeg tviler nå på at Ronaldo Luis Nazario de Lima kommer til tyneside jeg... men den som har lever vil se...  :roll:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #36 på: 28. Feb. 2006, 16:00 »
Spørs jo litt på hvor mye vi må betale for ham og hvor mye han skal ha i lønn da...

Han er ingen spiller vi bør betale 200 mill for, men får vi ham ganske billig kan det jo være verd å satse på ham. Han vet jo hvordan man scorer mål...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #37 på: 02. Mars 2006, 00:06 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Spørs jo litt på hvor mye vi må betale for ham og hvor mye han skal ha i lønn da...

Han er ingen spiller vi bør betale 200 mill for, men får vi ham ganske billig kan det jo være verd å satse på ham. Han vet jo hvordan man scorer mål...

Jeg ønsker meg Darren Bent til klubben. Ung, engelsk, veldig god!
Bowyer(som ønsker seg til London?)+penger ut og Darren Bent inn hadde smakt.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #38 på: 02. Mars 2006, 00:24 »
Hvert år så kommer det ett par spisser som scorer som goalgettere og immponerer alle, kommer seg inn på landslaget osv... Så i sin andre sesong viser de seg til å vere midelmådigheter. Hvorfor kan jeg ikke forklare men om Bent er denne spissen i år kan jeg ikke utelukke, dog han er en meget god spiller.
iverpool FC

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #39 på: 02. Mars 2006, 08:54 »
Helt enig Dag. Det var som før forrige sesong, mange her ville ha Beattie siden han var en "goalgetter" og hadde vært den perfekte arvtakeren til Shearer. Mener folk fortsatt dette?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #40 på: 02. Mars 2006, 13:38 »
Sitat fra: "John Marius"
Helt enig Dag. Det var som før forrige sesong, mange her ville ha Beattie siden han var en "goalgetter" og hadde vært den perfekte arvtakeren til Shearer. Mener folk fortsatt dette?

Tja. Dersom han klarer å holde seg skadefri er han en utrolig mye bedre spiss enn Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #41 på: 02. Mars 2006, 15:21 »
Det er jeg uenig i. Synes Beattie har hatt en fallende kurve en god stund nå, og karrieren har overhodet ikke tatt seg opp etter overgangen til everton. Jeg mener Ameobi har mer å spille på enn Beattie, og selv om Beattie scorer flere mål, så scorer han ikke i nærheten nok til å være aktuell for Newcastle. Ameobi scorer heller ikke mange mål, men han har mye mer å spille på enn Beattie. Sterkere, bedre teknikk, bedre balanse, og skuddfoten er ikke ueffen. Han trenger bare å trimme den litt mer. Og han må spille ved siden av en kjapp goalgetter. DA har jeg stor tro på at Ameobi blir en meget god spiller. Når Crouch spiller for landslaget, hvorfor kan ikke da Shola?
Synes Shola i alle år har vært bedre enn Crouch. Straks Crouch kom til Liverpool og under Benitez vinger, så har han blomstret, og er merkelig nok landslagsaktuell, OG har begynt å score så smått.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ronaldo linket
« Svar #42 på: 02. Mars 2006, 15:43 »
Har hørt disse ryktene om Ronaldo. Vi fikk Owen, men Ronaldo er neppe den type spiller som drar til en klubb som Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #43 på: 02. Mars 2006, 16:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Synes Shola i alle år har vært bedre enn Crouch. Straks Crouch kom til Liverpool og under Benitez vinger, så har han blomstret, og er merkelig nok landslagsaktuell, OG har begynt å score så smått.

Syntes vel fjorårs sesongen til Crouch var mer imponerende enn det jeg har sett av Ameobi.

Jeg ville heller ikke brukt noe særlig med penger på Beattie, virker som han har tapt seg på den korte perioden i Everton allerede.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #44 på: 02. Mars 2006, 17:14 »
Vemmelig å si det: Men det er klasse forskjell på Crouch å Shola. I favør Crouch. Han scorer faktisk endel mål. Han spiller jo bedre enn det folk flest venter av han. Han scoret sitt første landslagsmål i går. Syns han har utvilklet seg noe enormt. Han er sterk og har faktisk veldig bra teknikk til å være så lang. Og stakkar Shola hadde blitt fraløpt lett som ingen ting!