20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 19441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #15 på: 27. Feb. 2006, 11:07 »
Hvor rask Ronaldo er har ingenting med å gjøre om han er lat eller ikke. Det som menes med at Ronaldo er en lat spiller er at han er borte i lengre perioder av kampen, og viser liten vilje til å bidra aktivt. Hadde Ronaldo jobbet like intenst som f.eks Wayne Rooney hadde han hatt en enda bedre scoringsrate enn det han kan vise til per dags dato.

Når det gjelder Ronaldo til Newcastle så tror jeg det ikke før jeg får se det. Spekulasjoner rundt spillere er høyfrekvent fram til neste sesong, og da må man regne med at mange gode spillere blir linket til det nordre England.
Carr har altfor få landskamper for England!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #16 på: 27. Feb. 2006, 11:18 »
Ronaldo er vel mer en eksplosiv spiller type, ala den endel dårligere Braathen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #17 på: 27. Feb. 2006, 12:16 »
Vi ikke glemme at mannen er 30 år. Det er vell hos de fleste at i denne alderen begynner det å dabbe litt av. Det hadde vert kjempegøy om ronaldo hadde fått prøvd seg i pl, og newcastle. men nå har vi en spanjol som sliter med å tilpasse seg. bruker vi masse penger på en brasse som trenger lang tid på å tilpasse seg , blir det ikke lønnsomt.
Hvia han hadde kommet, noe som jeg tviler på ville han vell hatt 9 skjorta.
Den mener jeg at owen bør få uansett.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #18 på: 27. Feb. 2006, 12:41 »
Ronaldo hadde vært en spennende spiller i PL og Newcastle. Jeg tilver på at vi noen gang for se ham i den svart\hvite drakta, men det gjentstår jo å se.....
Meget målfarlig spiss, og det faktum at han til tider kan være litt usynlig blir til å leve med hvis han putter over 20 mål på en sessong. Alikevel: han har jo slitt mye med skader den siste tiden, og det er vel lite som tyder på hans skadesituasjon skulle forbedre seg av at han flytter til PL og Newcastle. Jeg er både positiv og negativ til å hente Ronaldo, og det vil uansett være veldig viktig å foreta en grundig vurdering før man skriver kontrakt med ham. Fordeler mot ulemper for så å finne ut om det er noe å satse på. Og da bør pris og lønn også være med i vurderingen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #19 på: 27. Feb. 2006, 13:55 »
Siden han er så gammel tror jeg ikke han vil koste så mye mer enn 10 millioner pund. Kanskje han vil heve den samme lønnen som Shearer. Viss han gir oss en 4 års kontrakt og bøtter inn 20 mål i sesongen så er det verdt pengene. Hvis Ronaldo kommer til Tyneside blir det garantert i 9'er drakten!

Tror aldri vi finner en bedre spiss til 10 millioner pund?????

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #20 på: 27. Feb. 2006, 14:07 »
Alan Oliver skriver da i dag at Shephard ler av ryktene og mener at Ronaldo i Newcastle nok hadde vært det samme som Kluivert i Newcastle! Jaja da får vi gå etter Torres igjen da!

One player who is a million miles away from wearing a black-and-white shirt is Brazilian superstar Ronaldo, who is rapidly falling out of favour at Real Madrid.

Freddy Shepherd could not believe United were linked with Ronaldo yesterday.

The United chairman has been down that route before - an aging, overweight legend who is past his best - in Patrick Kluivert, and there is absolutely no chance of the Brazilian following in the Dutchman's footsteps.

link

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #21 på: 27. Feb. 2006, 15:18 »
Det lønner seg med et kjøp hvis han scorer en del mål. Han kan ha relativt høy lønn, sålenge han scorer mål. for scorer han mål, kommer navnet hans på drakter og andre artikler til å selge som varmt brød.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ronaldo linket
« Svar #22 på: 27. Feb. 2006, 16:16 »
Skjerpings med disse linkene da! Trykk på URL og gjør dere det derfra. Ellers blir det så rotete!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #23 på: 27. Feb. 2006, 16:40 »
Sitat fra: "Lasse"
Skjerpings med disse linkene da! Trykk på URL og gjør dere det derfra. Ellers blir det så rotete!

Å skrue opp oppløsningen er mye bedre! 1440*1900 fikser biffen!
Trenger jo en evighet å finne utav det der trikse greiene deres for en som ikke programerer på kveldstid!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #24 på: 27. Feb. 2006, 17:25 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Sitat fra: "Lasse"

Å skrue opp oppløsningen er mye bedre! 1440*1900 fikser biffen!
Trenger jo en evighet å finne utav det der trikse greiene deres for en som ikke programerer på kveldstid!

Jeg programmerer alldeles ikke på kveldstid (har hørt at det er no riktig herk å når det blir for avansert), men det er ikke så veldig vanskelig å trykke på den "URL knappen" lime inn linken og så trykke på knappen igjen. Å forvente at alle skal tilpasse seg deg og bruke den skjermoppløsningen du foretrekker bare for at du skal slippe dette? Javel, unnskyld at jeg er uenig i den!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #25 på: 27. Feb. 2006, 17:38 »
Skal se hva jeg får til. Fikk jo fiksa dette etter endel om og men :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #26 på: 27. Feb. 2006, 17:41 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Skal se hva jeg får til. Fikk jo fiksa dette etter endel om og men :D

Solid, skylder deg vel kanskje en unnskyldning hvis det svaret mitt hadde en litt kvass tone.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #27 på: 27. Feb. 2006, 17:42 »
Er ikke så nøye, viktig å være litt kvass av og til :D !

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ronaldo linket
« Svar #28 på: 27. Feb. 2006, 18:07 »
Sånn ja;) Forumet bli mye mer ryddig hvis alle gjør det slik. Og dette var bare ment som konstruktiv kritikk hvis du oppfattet det som noe annet.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #29 på: 27. Feb. 2006, 18:38 »
Ja da ingen problem. Har ikke det samme problemet og derfor har jeg aldri tenkt tanken. Beklager til alle jeg har plaget med lange vindu :lol:  :lol:  :lol:  :lol: