20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 19334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #60 på: 04. Mars 2006, 01:03 »
Akkurat nå er Crouch bedre, fordi han har hatt en stigende kurve, mens Souness trampet Ameobi ned i gjørma, og lot han ikke komme opp igjen før Roeder overtok. Plasser Crouch på vingen på et lag med Souness som manager, så skal du se at Ameobi er bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #61 på: 04. Mars 2006, 01:26 »
Det blir nesten patetisk hele greiene. Den ene merkelige sammenligningen etter den andre. Crouch har scoret mål på landslaget. Ameobi er langt vekke fra dette landslaget. Liverpool har jo vært et bedre lag en Newcastle i år. Selv om ingen her inne ønsker det slik (gå å gjøm dere Scousere). Men statistisk sett så har faktisk ikke Crouch vært så mye bedre enn Ameobi. Men se på når de spiller. Der er det klasseforskjell. Der Ameobi faller står Crouch. Der Ameobi demper ut til kast, demper Crouch til en motspiller. Sier bare igjen: Hvorfor var det ingen som kjøpte Ameobi i stedet for Crouch? Var Fat Fred så dum at han ikke ville selge for 6 millioner pund. Hadde solgt for 3 jeg!

Det er noen som ser en kanonspiller i Ameobi, men for meg er dette en fjern drøm. Og jeg syns sansynligheten er større for at Newcaslte skal kvalifisere seg til CL i år enn at Ameobi skal komme til VM i sommer, eller få ni'er drakta i sommer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #62 på: 04. Mars 2006, 19:10 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Det blir nesten patetisk hele greiene. Den ene merkelige sammenligningen etter den andre. Crouch har scoret mål på landslaget. Ameobi er langt vekke fra dette landslaget. Liverpool har jo vært et bedre lag en Newcastle i år. Selv om ingen her inne ønsker det slik (gå å gjøm dere Scousere). Men statistisk sett så har faktisk ikke Crouch vært så mye bedre enn Ameobi. Men se på når de spiller. Der er det klasseforskjell. Der Ameobi faller står Crouch. Der Ameobi demper ut til kast, demper Crouch til en motspiller. Sier bare igjen: Hvorfor var det ingen som kjøpte Ameobi i stedet for Crouch? Var Fat Fred så dum at han ikke ville selge for 6 millioner pund. Hadde solgt for 3 jeg!

Det er noen som ser en kanonspiller i Ameobi, men for meg er dette en fjern drøm. Og jeg syns sansynligheten er større for at Newcaslte skal kvalifisere seg til CL i år enn at Ameobi skal komme til VM i sommer, eller få ni'er drakta i sommer.

akkurat som jeg skulle sagt det selv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #63 på: 04. Mars 2006, 19:43 »
Amen to that ! :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #64 på: 05. Mars 2006, 12:26 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Ronaldo? kvifor ikkje...hadde jo vært litt digg. Men han er kanskje litt for lat?

ikkje latare enn ameobi
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #65 på: 05. Mars 2006, 12:45 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sitat fra: "Hans Emil"
Ronaldo? kvifor ikkje...hadde jo vært litt digg. Men han er kanskje litt for lat?

ikkje latare enn ameobi

Jo! Har du sett Ameobi spille?

plebbster

• Gjest
Ronaldo linket
« Svar #66 på: 05. Mars 2006, 15:35 »
Ameobi er ikke latere enn Ronaldo. Ameobi prøver, men får ikke til noe som helst. Han er rett og slett en dritelendig spiller som jeg håper forlater klubben så snart som mulig. Ronaldo hadde vært, selvom han er mye latere, en klar forsterkning når Shearer og forhåpentligvis Ameobi stikker etter sesongen.

Agurksaft

• Gjest
Ronaldo linket
« Svar #67 på: 06. Mars 2006, 13:00 »
"Der Ameobi demper ut til kast"

Hahaha genialt sagt.
Det verste av alt er at eg har sett chipsen og colaen i vrangstrupa mang ein gong på grunn av det der.
Fyren har ein første touch som ein flodhest. Faktisk heilt utruleg at ein offensiv spelar i Premier League presterar gong etter gong å dempe ballar ut over sidelinjene på fleirfoldige stadionar i Premier League.
Ein må spørja seg sjølv? Fyren er over 20 år og har spelt fotball heile livet, han får betalt fleire millionar i året for å halde på å trena fotball fleirfoldige timar kvar dag. Han er ein toppidrettsutøvar, og allikevel gjer han ting som du ser på småjente kampar gong etter gong.
Skam er det!
Ei stor skam!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #68 på: 06. Mars 2006, 22:56 »
Klasseforskjellen mellom Crouch og Ameobi er heller ikke astronomisk slik noen antyder. De har tross alt begge 4 mål i PL sålangt denne sesongen, Crouch 24 opptredener hvorav 21 fra start mens Amebi har 23 opptredener, hvorav 18 er fra start, og vi veit at enkelte av disse har vært som venstreving. Og Crouch har spilt på et lag som over hele sesongen har fungert betraktelig bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #69 på: 06. Mars 2006, 23:00 »
Se på måten de spiller og hvordan de opptrer på banen.

Hvis du leser innlegget mitt så ser du at jeg poengterer at statistikken er nokså identisk!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #70 på: 06. Mars 2006, 23:12 »

Hvis du leser innlegget mitt så ser du at jeg poengterer at statistikken er nokså identisk!

Ja, er delvis enig i deg da. Crouch er teknisk mye bedre, og har noen utrolige nedtak. Men til det som er en spiss sin primæroppgave er han sålangt denne sesongen ikke noe bedre enn Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #71 på: 06. Mars 2006, 23:16 »
Crouch er undervurdert.

Får han bare avslutningane til å sitte så er han ein kvalitetsspiss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #72 på: 06. Mars 2006, 23:48 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Ja, er delvis enig i deg da. Crouch er teknisk mye bedre, og har noen utrolige nedtak. Men til det som er en spiss sin primæroppgave er han sålangt denne sesongen ikke noe bedre enn Ameobi.

Det er helt sant det. Men spillemessig er Ameobi langt borte fra der han burde vært, mens Crouch presterer meget bra.

Ser og at det blir klaget over hofteskaden. Kan da ikke være så mye å snakke om sidan han klarer 70 minutter av kampene!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #73 på: 07. Mars 2006, 11:41 »
Crouch er en bedre spiller en Ameobi. Det må vi bare innse, og tro noe annet er galskap. Ameobi ville akdri klart å score over 10 mål på fjorårets Southampton lag, han scorte vel forsåvidt ikke såpass om han spilte for Newcastle heller. At Crouch ennå ikke helt har slått igjennom i Liverpool er så sin sak, for der sliter alle spissene i år. Og der forventes det mye mer av ham enn i lille Southampton. Crouch er nok ingen ny Shearer, eller Sheringham (om du vil), men han er deffinetivt bedre enn Shola Ameobi!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #74 på: 07. Mars 2006, 12:52 »
Jeg må som vanlig si meg uenig. Jeg mener ikke det er særlig stor forskjell på de to. Crouch skal ha for at han er bedre i lufta, og litt mer stabil enn Shola. Det er ikke noe spesielt av Crouch å score 10 mål for So'ton i fjor. Det tror jeg også Ameobi hadde greid om han var fast inventar på topp. Og hvis ikke fotballtalentet hans hadde blitt voldtatt av Souness.
Crouch og Ameobi er ganske like, og dersom begge hadde bedret skuddfoten en aldri så liten tanke, så hadde begge vært gode for 10-15 mål per sesong. Men ikke noe mer. Ingen av de to er skapt for å score. Begge de to er skapt for å kunne holde på ballen, og være stor og sterk, og dergjennom skape rom og sjanser for medspillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon