20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 19439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #105 på: 17. Mars 2006, 18:03 »
Ser gjerne Ronaldo i newcastle,En scorings maskin i verdensklasse :D
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

folesvert

• Gjest
Ronaldo linket
« Svar #106 på: 30. Mars 2006, 11:52 »
Så Ronaldo spille en kamp sist helg i Spania. Lusker rundt mer som Preben Elkjær, men til slutt fikk han ballen og da satt den i nota. Han gjorde ikke mye, men han gjorde det han blir betalt for ... skåre mål. Vet dog ikke om han ville klart seg i PL som er langt tøffere enn La Liga. Torres eller han nederlenderen er mine favoritter til spissplassen i Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #107 på: 30. Mars 2006, 20:58 »
Du har spisser som Ronaldo, Shevchenko, Inzaghi, RVN og mange, mange andre som ved flere anledninger kan se lat og uinteressert ut. Det kan jeg love at de ikke er. De vet til en hver tid hvor ballen befinner seg, og kommer den i nærheten av dem, så er de der med en gang, og setter ballen i nota. Dette er et kjennetegn ved mange toppspisser. De kan "melde seg ut" av kampen i perioder, men får de ballen, ja, da sitter den i 9 av 10 tilfeller i mål. Vær ikke i tvil.

Ronaldo kan se lubben ut. Vel, jeg tør vedde på at han er langt bedre trent enn de fleste av oss her til sammen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon