20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 19351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ronaldo linket
« Svar #45 på: 02. Mars 2006, 17:45 »
Crouch har bare hatt flaks hele veien. Det første målet hans var elendig, men på grunn av forsvarspilleren gikk ballen over keeper og i mål. Omtrent slik har alle scoringene hans vært. Enten har forsvaret eller keeperen gjort en fatal feil, som gjør at ballen havner i mål. Eller så er han blitt spilt fri med åpent mål.

Ameobi er nok mye bedre enn Crouch. At flaggstanga faktisk er landslagsaktuell, er ufattelig. Trodde da at Svennis visste bedre enn som så. Dum svenske.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #46 på: 02. Mars 2006, 17:57 »
Crouch er så absolutt bedre enn Ameobi. Forrige sesong scoret vel Crouch rundt 13 mål i ligaen mens Ameobi stod med stusselige 3. I tilleg spilte han på Southampton

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #47 på: 02. Mars 2006, 18:01 »
For å si det sånn, jeg ville heller hatt Crouch i Newcastle enn Ameobi!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #48 på: 02. Mars 2006, 18:04 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Crouch har bare hatt flaks hele veien. Det første målet hans var elendig, men på grunn av forsvarspilleren gikk ballen over keeper og i mål. Omtrent slik har alle scoringene hans vært. Enten har forsvaret eller keeperen gjort en fatal feil, som gjør at ballen havner i mål. Eller så er han blitt spilt fri med åpent mål.

Ameobi er nok mye bedre enn Crouch. At flaggstanga faktisk er landslagsaktuell, er ufattelig. Trodde da at Svennis visste bedre enn som så. Dum svenske.

Du virker litt vel fanatisk og bør virkelig ta deg en titt på Crouch. Hadde selv din holdning til Crouch helt til han scoret mot oss i fjor. I liverpool har han hevet seg noe enormt. Greitt det første målet hans var mer selvmål enn hans. Men det andre i samme kampen viste klasse.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #49 på: 02. Mars 2006, 21:43 »
Mystisk hvordan Bellamy og Ameobi plutsleig blir temaet på alle trådene.. :) Jeg mener Ameobi er i alle fall like god som Crouch, men mest sannsynlig bedre.. Skjønner ikke hvorfor han er på landslaget i alle fall..! Men Ronaldo er på alle måter bedre enn begge to :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #50 på: 02. Mars 2006, 22:58 »
Crouch fortjener plassen på landslaget, og fremstår faktisk som en mer og mer komplett spiller. Bra mål og var veldig mye involvert i landskampen i går. Syns det er meget spesielt at folk her inne påstår at Ameobi er bedre enn Crouch. Merkelig at Liverpool ikke kjøbte Ameobi hvis han er så mye bedre.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #51 på: 03. Mars 2006, 00:08 »
Ameobi kan bli for min del. God backup...
Har faktisk litt sansen for han...

Noreng

• Gjest
Ronaldo linket
« Svar #52 på: 03. Mars 2006, 10:16 »
Hvordan i alle verden kan dere si at Ronaldo er lat? Han scorer i fleng. Har noen assist. Er rask. Han har det Newcastle trenger. En som scorer. Men problemet er england. Kan han takle spillestilen. Men hva med lån?

Og jeg har sett RM mange ganger. Ronaldo er bare sterk og ser halvfeit ut, men lat er han ikke

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #53 på: 03. Mars 2006, 12:14 »
Nok en som har misforstått. At Ronaldo blir beskrevet som lat har ingenting med hvor rask han er og så videre.

Ronaldo er i motsetning til for eksempel Wayne Rooney ikke en spiss som jobber knallhardt gjennom 90 minutter. Hadde Ronaldo hatt arbeidsviljen til Rooney, så hadde han hatt en enda bedre målrate å vise til. Ofte er Ronaldo borte i store deler av kampen, og han gjør ingenting for å bedre på det.

Ronaldo har derimot noen fantastiske ferdigheter, og når han bruker disse er det få som er bedre.

Diskusjonen om Crouch versus Ameobi er en annen sak. Crouch er mange ganger bedre enn Ameobi, og en spillertype som England kan ha mye nytte av. Det går an å ta av seg Newcastle-brillene en gang i blant.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #54 på: 03. Mars 2006, 12:25 »
Jeg mener ærlig og oppriktig at Peter Crouch kun etter overgangen til Liverpool har blitt det man kan karakterisere som god. Og han blir stadig bedre. Men jeg mener Shola var på et høyere nivå i 03/04 enn Crouch er nå.
Og jeg mener Ameobi har ferdigheter nok å ta av til at han kan bli bedre enn Crouch.

Teknikken til Crouch er en vits. Mannen er stor, sterk og arbeider hardt. That's it.

Shola arbeider hardt, har meget god teknikk, er stor og sterk, god i lufta, og kan stadig få tilbake målteften han hadde under Robson.

Det er på ingen måte klasseforskjell mellom Shola og Crouch. Og det vil heller aldri bli det. To jevngode spillere. Men jeg holder en knapp på Shola.
Og det er ikke fordi jeg er Newcastle-supporter, det er fordi jeg har oppriktig tro på Shola og hans ferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #55 på: 03. Mars 2006, 15:10 »
Jeg lurer på om du i det hele tatt har sett Crouch spille. En av styrkene til Crouch er nettopp teknikken hans, og å kalle den en vits tyder på at du ikke har sett Crouch noe særlig. Jeg ville heller hatt Crouch som partner til Owen enn Ameobi.

Og, Crouch var god i henholdsvis Pompee og Soton. Det var jo i Soton at Crouch fikk sine første landskamper. Så, han har ikke bare prestert i Liverpool. At han har blitt god kun etter overgangen stemmer ikke, men han har fått mye mer kreditt for kvalitetene sine i en storklubb som får mye mer oppmerksomhet enn lagene på sørkysten.
Carr har altfor få landskamper for England!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #56 på: 03. Mars 2006, 15:30 »
Teknikken og de generelle ferdighetene til Crouch er mye bedre enn Ameobi's. Og evnene hans som target mann er mye bedre. Ameobi feiler mye, Crouch er faktisk veldig habil! Tror det er en del folk som bør ta en titt og se Crouch. Virker som en del folk ikke har sett hvordan Crouch spiller for tiden. Han er nok god nok for landslaget, for han sppiller bra på landslaget!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #57 på: 03. Mars 2006, 19:17 »
Crouch er den eneste spilleren i verden som kan dempe ballen på brystet, mens motspilleren prøver å heade den. Utrolig gøy å se når han gjør det:) crouch er god. å si at ameobi er bedre er det samme som å si at du har veldig lite peiling, etter min mening.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ronaldo linket
« Svar #58 på: 03. Mars 2006, 19:37 »
Så Crouch er en fantastisk spiller fordi han kan dempe ballen på brystet i en hodeduell?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #59 på: 03. Mars 2006, 22:22 »
Det er vel ingen som sier at Crouch er en fantastisk spiller, Owen er en fantastisk spiller!:)

Men Crouch er bedre enn Ameobi!!!