20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #240 på: 28. Mars 2006, 16:42 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg har vel også fått det inntrykket av at Luque er en mer Becks/Nobby-type mens Zog er som Trond Olsen!
Bra sammenligning, ikke sant? :P

Ikke dum den sammenligningen der nei :-)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #241 på: 28. Mars 2006, 18:16 »
spilte Luque for reservelaget igår? Noen rapporter fra begivenheten?

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #242 på: 28. Mars 2006, 20:11 »
Skal vel spillei dag, det samme skal Amady Faye, og den spilles akkurat no!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #243 på: 28. Mars 2006, 20:25 »
Luque byttet ut etter 13 minutter, fikk seg ein smell i ankelen
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #244 på: 28. Mars 2006, 20:29 »
Faker sikker!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #245 på: 28. Mars 2006, 21:01 »
Dum du!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #246 på: 28. Mars 2006, 21:01 »
Syns du?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #247 på: 28. Mars 2006, 21:04 »
Hvis du tror det, så er det nærtliggende å tro.

Det er ikke rart Luque sliter for tiden. For det gjør han, det kan alle se. Han har tilogmed sagt dette selv, og har sagt seg enig i å spille på reserve laget.

Men da trenger jo mannen støtte. Tror du det da hjelper at sånne som deg sier slike ting? For all del, jeg vet jo at Luque ikke kommer til å lese det, men likevel. Det er prinsipp sak!

Han trenger støtte fra fansen, spesielt i tunge tider. Så gi mannen støtte istedetfor det stikk motsatte. Med mindre du ønsker han alt vondt da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #248 på: 28. Mars 2006, 21:26 »
Ønsker han ingenting vondt. Men skal vedde på han føler det veldig nedverdigende å spille på reservelaget sammen med spillere som Faye. Derfor tror jeg at han fort kunne benytte den minste tvil til å komme seg av banen. Men for all del, kan nok være han ble tatt ut for å bli vernet mot en eventuell oppblomstring av en skade!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #249 på: 28. Mars 2006, 21:29 »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #250 på: 28. Mars 2006, 21:40 »
Gammalt nytt, og er vel 3 gangen Roeder og Luque snakker ut etter Roeder tok over roret! Det tyder jo på at alt ikke er som det burde være!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #251 på: 28. Mars 2006, 21:44 »
Vet det er gammelt nytt. Men det som kommer fram der er at Luque er enig i at han bør spille litt på reservelaget.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #252 på: 28. Mars 2006, 22:41 »
Klarer ikke helt å se hvor det står da. Albert fremmer vel ikke akkuratt sine egne meninger i denne artikkelen.

Syns og han bør spille på reservelaget, tviler på han er veldig lysten til det, eller syns det er noe stas.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #253 på: 28. Mars 2006, 23:08 »
Det står at han er interessert i å forbedre situasjonen. Derfor er han også villig til å gå langt for å få dette til.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #254 på: 28. Mars 2006, 23:11 »
Selvfølgelig er han interesert i å forbedre situasjonen, men inntil Solano siterer Luque og sier at han liker å spille med reservelaget så tror jeg det motsatte!