20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #210 på: 23. Mars 2006, 16:17 »
Luque tror han vil lykkes

Luque har slitt siden han kom til Newcastle sist sommer. Han mener likevel han fremdeles har entusiasmen som trengs for å lykkes.

- Først var det skader som gjorde vanskelig for meg å tilpasse meg Premier League. Så når jeg spilte bra kom en ny trener og overtok og han gav meg ikke så mye spilletid. Jeg trener bra og jeg har entusiasmen som trengs for å snu på situasjonen, uttaler Luque.

Det er herlig å se at Luque ikke gir opp så lett.  ....Stå på videre! :D

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #211 på: 23. Mars 2006, 21:39 »
hehe bra innstilling hvertfall. trokke jeg hadde takla det selv ass om jeg hadde det potensialet som han har og får ikke sitte på benken en gang hvor lee clark sitter som ikke fulham ville ha en gang.
liker at han står på og viser innsats.

noe annet jeg liker er det emre sa etter kampen i går: (www.nufc.co.uk)han var ikke sur for og bli satt på benken og mente det var riktig av roeder og gjøre det beste for laget, og at han ikke hadde noe problemer med hans avgjørelse. videre sier han at det fortsatt er mye og spille for!

får håpe owen også har noe posistivt og komme med snart :P:P så vi blir enda tryggere på at han blir :)
lt;3 Newcastle <3

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #212 på: 24. Mars 2006, 13:27 »
Luque ikkje med i troppen mot Charlton..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #213 på: 24. Mars 2006, 14:10 »
Kom ikke som en bombe men.. :(

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #214 på: 24. Mars 2006, 14:41 »
BAJS!!! FAEN I HELVETE!!!

Når skal man begynne og ta til fornuft i denne helvetes klubben? Noen ganger så hater jeg faen meg Newcastle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #215 på: 24. Mars 2006, 16:05 »
Luque holds crunch talks on future Mar 24 2006

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Glenn roeder has had a clear-the-air talk with Albert Luque - but the Spanish striker is still not in the Newcastle United squad for Sunday's game.

Luque's advisors and representatives, including his father, travelled to St James' Park yesterday for a meeting with Freddy Shepherd and Roeder.

This comes after the 28-year-old, £9.5m striker, who has only started eight games since moving to St James' Park, has been left out of recent Roeder squads.

And Roeder told me today: "Both sides put their cards on the table and we had what can only be described as a positive meeting. Albert's complaint is that in his own words he has not had enough minutes on the field.

"He has admitted that as a result his confidence is low because he got off to the worst possible start with a hamstring injury which our physio Derek Wright says was as badly torn as he has ever seen.

Story continues

ADVERTISEMENT

"But what Albert has got to show me is that he is self-motivated and that he is physically fit to start although he admits he is not at this stage yet.

"That's why in the next couple of weeks we may see Albert in the reserves and I may organise some practice matches just for him."

Roeder, who had Paolo Di Canio as one of his players at West Ham, has proved that he is strong enough to leave Luque out despite his massive price tag.

And the caretaker manager added: "Albert's words were fantastic yesterday but I have always found words are cheap and what we want now is action.

"But he has assured me that because people in Spain are asking him what is happening over here he wants to stay with us and become a success."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #216 på: 24. Mars 2006, 17:57 »
Dette gleder mitt hjerte  :D

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #217 på: 24. Mars 2006, 18:06 »
Luque på reservelaget...kanskje på tide at Newcastle gjer som ein del andre klubbar, og let spelarar spele seg i form der. Veit Moore har spelt på reservelaget nokon kampar, men spelarar som Dyer og Taylor er berre eit par eksempel på spelarar som har komme tilbake etter skade, for so å verte skada i sin første kamp igjen, fordi dei vert brukte på førstelaget med ein gong.

Likar slett ikkje at klubben gamblar med spelarar på den måten, sjølv om det er klart at ein vil stilla med dei beste spelarane ein har tilgjengeleg.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #218 på: 25. Mars 2006, 16:21 »
kan være kult for han på reservelaget. rundspille alle og score masse får sikkert selvtilliten hans opp!

plebbster

• Gjest
Albert Luque
« Svar #219 på: 25. Mars 2006, 16:46 »
Jeg tror det er kulere å rundspille alle og score masse på førstelaget i Premier League enn på reservelaget. DET vil nok få selvtilliten hans opp.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #220 på: 25. Mars 2006, 17:33 »
Hehe...Skulle ønske det var så enkelt :wink:

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #221 på: 26. Mars 2006, 13:44 »
Ca. 1 år---

Luque gjør d igjen! Lobber inn et fantastisk mål fra skrå vinkel mot Man U.
Dette er han er hans 25mål for sesongen. og de vinner en klart 3-0. Ingen skulle trodd at denne mannen kunne komme på det rett sjøl igjen med lange skade avbrekk og mange negative seanser. Men så kom den reddende engelen inn for Newcastle,
mannen som alle geordier har  trykket seg til sitt hjerte, Martin O'Neill!
Gang på gang har han vist geniale taktiske trekk som ingen andre kunne klart,  og det vises igjen på tabellen, Newcastle United ligger på en klart 1 plass.  :twisted:  :twisted:  :twisted:
url=http://www.userbars.com/][/url]

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #222 på: 26. Mars 2006, 13:55 »
Jeg blir rørt  :cry:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #223 på: 26. Mars 2006, 14:49 »
Jeg må dra på smilebåndet

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #224 på: 26. Mars 2006, 18:13 »
Jeg tror dette kommer til å skje :)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.