20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #270 på: 02. April 2006, 22:38 »
Selv om ikke det er storspillere fra a-laget med reservelaget på kamp, så SKAL manageren, eller en av hans nærmeste medarbeidere se flest mulig av reservelagets kamper (jeg mener ikke at manageren skal ta seg tid til å se alle, men han bør ta seg tid til å se også de kampene uten de store stjernene involvert).

Du vet like godt som meg at Souness ikke gadd å se en reservelagskamp i en periode hvor Newcastle ikke hadde det tetteste programmet, og han gadd heller ikke sende en av trenerne sine dit. Hva er vitsen i reservelaget hvis ikke a-laget faktisk har representanter tilstede på kampene?

Keegan så ikke seg råd til å gjøre det, og la ned reservelaget. Kanskje Souness burde gjort det samme. Han brukte det jo aldri til noe fornuftig. Det eksisterte i grunnen ikke i hans øyne.

Og er egentlig Souness så forbanna ærlig når han hele tiden nevner den helvetes "lady luck"?
Roeder hadde heller ikke besøk av "lady luck" i kampene mot ManU, Liverpool eller Chelski, eller for den del, charlton, men klagde han av den grunn? NEI! Han valgte heller å si at laget ikke var godt nok, som er nærmere sannheten, enn å si at "'lady luck var ikke tilstede'".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #271 på: 02. April 2006, 22:53 »
Det var EN jævla kamp Alan Oliver benytta til å kritisere Souness for...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #272 på: 03. April 2006, 14:18 »
Appropo Luque eller?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #273 på: 06. April 2006, 21:01 »
jeg sa han kom til å bli en flopp!
ancs and Scousers, go to H***!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #274 på: 06. April 2006, 22:38 »
Du tok feil. Flopper han, er det uansett ikke hans feil, med mindre han begynner å få sjansen snart.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #275 på: 06. April 2006, 23:07 »
Det er jo hans feil. Har vist feil holdninger både på banen å på treningsgresset. Nå må han ta ansvar å vise kritikerne sine feil!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #276 på: 06. April 2006, 23:12 »
Hvilke holdninger snakker du om nå? At han er villig til å spille på B-laget for å få spille fotball?

Nei, fydda for en tulling.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #277 på: 06. April 2006, 23:19 »
Snakker om holdninger som om å ikke ville inn på banen, å vise dårlig innsats på treningsfeltet. Det er kun en person som er grunn til at Luque ble satt ut av laget, og det er han selv! Kan ikke skylde det på folkene på tribunen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #278 på: 06. April 2006, 23:23 »
Det der er jo pisspreik. Luque har vist hele tiden at han vil prestere for Newcastle. Så enkelt er det.

Hvem som har hindret han i å få lov til det, er det opp til andre å spekulere i. Det er ihvertfall ikke han selv.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #279 på: 06. April 2006, 23:24 »
Hva er det som får deg til å føle deg så overbevist på det?
Har nå sett han på banen. Noen ganger er jeg sikker på han hadde puttet hendene i lommen om det hadde vært lommer på shortsen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #280 på: 06. April 2006, 23:27 »
Du har ikke sett mye av han på banen. Han har ikke spilt mye.

Hadde du sett mye av han, ville du sett Luque som den fotballspilleren han er.

Sett det i perspektiv. Hadde vi hentet Zlatan til oss nå. Tror du han hadde prestert med en gang da? Neppe. Men han ville gjort det over tid, det ville du vel vært sikker på? Så da hadde du hatt troen på han!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #281 på: 07. April 2006, 11:00 »
Bare spekulasjoner du kommer med her.
Fakta er at han ikke har imponert hverken på banen eller på treningsfeltet!

Agurksaft

• Gjest
Albert Luque
« Svar #282 på: 07. April 2006, 15:00 »
Appropo spekulasjonar.
Min spekulasjon er som følger: Loque kjem aldri til å slå igjennom for Newcastle.
Kan nokon komme med eit eksempel på ein spelar som har floppa til dei grader i ein klubb ( spelt eit par kampar og, ikkje berre vert skada ) for så å komme tilbake året etter å dominere og storspele )
Eg seier ikkje at det ikkje eksisterar slike tilfelle, eg kan berre ikkje komme på nokon sjølv.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #283 på: 07. April 2006, 15:30 »
Var ikke Henry bøttemøkk ræva det første året sitt i Arsenal? Eller blander jeg nå...?

Agurksaft

• Gjest
Albert Luque
« Svar #284 på: 07. April 2006, 16:02 »
Han var ikkje dårleg, men han var ikkje den Henry me kjenner i dag, han spelte no fast om ikkje anna.