20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215479 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #255 på: 28. Mars 2006, 23:30 »
Selvsagt er han ikke fornøyd med situasjonen, men det må til! Det for Luques beste!! Og det vet han selv.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #256 på: 28. Mars 2006, 23:31 »
Ja så hva er det du vil frem til? At jeg fortsatt er dum?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #257 på: 28. Mars 2006, 23:34 »
Hehe, nei...

Det jeg vil fram til er at Luque ikke ville faket noe skade nå, for han er klar for å kjempe om plass på førsteelleveren etter litt spill på reservelaget. Og han skjønner at en faket skade ikke hjelper på.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #258 på: 28. Mars 2006, 23:43 »
Får håpe du har rett, men vi vet aldri med Newcastle. Ligger nok en ny skandale rundt svingen :evil:

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #259 på: 29. Mars 2006, 11:51 »
Ikke annet grunnlag enn hva jeg har lest på nettet, så synes jeg at det Luque gjør nå er veldig klokt. Roeder er en god mann som får en slik spiller til å ville bygge seg opp igjen på reservelaget. Jeg vet ikke om Luque har "stjernenykker", men det står respekt av å gjøre dette:) Det liker iallfall jeg.

Det at han og Roeder legge kortene på bordet, og neste trekket blir at han vil trene seg opp igjen på reservelaget, betyr ikke annet enn at han vil spille seg i form igjen, i Newcastle United. Og forhåpenligsvis gjøre suksess her!

Luque til:)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #260 på: 29. Mars 2006, 12:17 »
Det er godt mulig at det er bare noe Luque sier, samme som Owen sier at han stortrives i Newcastle...

Men jeg håper det de sier stemmer i begges tilfeller!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #261 på: 29. Mars 2006, 12:21 »
Ser ut som han har spilt sin siste Newcastle kamp jeg, og det en reserve kamp. Jeg er 100% sikkert på¨at han faker den skaden(ankelen), for han vet inderlig godt at han ikke har sjans på starteellvern til Newcastle!
ax

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #262 på: 29. Mars 2006, 13:13 »
Han har jo sjans om han gjør en innsats for å komme tilbake til den formen han hadde i Deportivo!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Albert Luque
« Svar #263 på: 29. Mars 2006, 14:04 »
Porselen! Porselen! Pooorseeeleeen!
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #264 på: 29. Mars 2006, 15:11 »
Sitat fra: "shpetim"
Ser ut som han har spilt sin siste Newcastle kamp jeg, og det en reserve kamp. Jeg er 100% sikkert på¨at han faker den skaden(ankelen), for han vet inderlig godt at han ikke har sjans på starteellvern til Newcastle!

Hvorfor i all verden skulle han fake skade? Hvorfor i all verden skulle han gi opp å prøve å spille seg inn på laget? Etter det han og Roeder sier til media, så ser jeg ingen grunn til at han skal fake skade. Hvorfor skulle han gå av banen etter bare 13 minutter av en reservelagskamp, som kan gi ham muligheten til å spille seg inn på a-laget, hvis han gjør en god jobb? Hvorfor skulle han bare gi opp etter 13 minutter når Roeder sier at han syntes det så ut som om han prøvde å brette opp ermene og vise hva han duger til?

Hvorfor skulle Roeder, som er så dønn ærlig når han snakker med pressen, lyve om Luque? Hvorfor skulle Luque ha noen interesse av å bare gi opp? Jeg ser ikke hvorfor Luque skulle gi opp og fake skade, bare for å forsvinne billig, billigere billigst fra klubben i sommer. Han kunne gjøre det, men basert på det han sier til media, og det Roeder sier at Luque har sagt til ham, så ser jeg ikke hvorfor han skulle gjøre det.

Luque har min fulle støtte, og jeg synes virkelig synd på ham, når han endelig fikk sjansen til å vise seg frem i en kamp. Selv om det var for reservene.

Og forøvrig, Roeder så visstnok kampen!
Noe å tenke på for Souness, mon tro?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nyggs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #265 på: 29. Mars 2006, 15:31 »
Herregud for en fjasko.. skada igjen!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #266 på: 29. Mars 2006, 17:41 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "shpetim"

Hvorfor i all verden skulle han fake skade? Hvorfor i all verden skulle han gi opp å prøve å spille seg inn på laget? Etter det han og Roeder sier til media, så ser jeg ingen grunn til at han skal fake skade. Hvorfor skulle han gå av banen etter bare 13 minutter av en reservelagskamp, som kan gi ham muligheten til å spille seg inn på a-laget, hvis han gjør en god jobb? Hvorfor skulle han bare gi opp etter 13 minutter når Roeder sier at han syntes det så ut som om han prøvde å brette opp ermene og vise hva han duger til?

Hvorfor skulle Roeder, som er så dønn ærlig når han snakker med pressen, lyve om Luque? Hvorfor skulle Luque ha noen interesse av å bare gi opp? Jeg ser ikke hvorfor Luque skulle gi opp og fake skade, bare for å forsvinne billig, billigere billigst fra klubben i sommer. Han kunne gjøre det, men basert på det han sier til media, og det Roeder sier at Luque har sagt til ham, så ser jeg ikke hvorfor han skulle gjøre det.

Luque har min fulle støtte, og jeg synes virkelig synd på ham, når han endelig fikk sjansen til å vise seg frem i en kamp. Selv om det var for reservene.

svart på det andre temaet, newcastle-spurs,hehehe :P
ax

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #267 på: 29. Mars 2006, 18:53 »
Til oss som kanskje trodde Luque faket. Om man leser på www.nufc.com ser man tydelig at Luque ikke ønsket å bli byttet ut!

Hehe Lasse ser ut som du hadde rett. For håpe Luque får noen minutter mot Spurs. Får vel ikke lov å starte siden han startet på res-laget!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #268 på: 29. Mars 2006, 21:17 »
Jepp, pleier og være sånn Åsmund :wink:

Beklager for at jeg kalte deg dum, det var ikke ment som noe vondt :)

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #269 på: 31. Mars 2006, 11:14 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor skulle Roeder, som er så dønn ærlig når han snakker med pressen, lyve om Luque?

Du klarer visst ikke å unngå å nevne Mr. S du?  :lol:

S var vel også ærlig til media, med unntak av den gangen han prøvde å skjerme en spiller fra sin idiotiske handling?

Når det er sagt er jeg veldig fan av at manageren tar seg tid til slikt. Nå skal det dog sies at S ikke hadde en så stor spiller som Luque å følge på reservelaget. Han kastet de jo rett inn i A-lagskamp, remember?  :wink: