20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Robert igang med sutringen
« Svar #30 på: 30. Okt. 2005, 12:31 »
At det fremdeles finnes folk som ønsker Robert tilbake til Newcastle er ganske enkelt utrolig når vi ser at vi har erstattet han med bedre spillere!!

Altså for å se ting litt i perspektiv her:

Real Madrid og Barcelona hadde lenge følere ute etter Luque. Liverpool var også nevnt.

AC Milan og Fenerbache var hele tiden interessert i Emre.

Portsmouth og Montpellier (fransk 2.div klubb) var interessert i Robert!!

Jada, Robert var god til å slå frispark og cornere, men Emre er da slettes ikke noe dårligere til dette!! I tillegg løper Emre mer i en kamp enn hva Robert gjør i løpet av en hel sesong!!

Det er bare å innse at Robert ikke er hva han engang var og han er nok ferdig i engelsk fotball etter denne sesongen. Tipper han ender opp i en middelmådig fransk klubb til sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 30. Okt. 2005, 14:17 »
Sitat fra: "Souey"
At det fremdeles finnes folk som ønsker Robert tilbake til Newcastle er ganske enkelt utrolig når vi ser at vi har erstattet han med bedre spillere!!

Altså for å se ting litt i perspektiv her:

Real Madrid og Barcelona hadde lenge følere ute etter Luque. Liverpool var også nevnt.

AC Milan og Fenerbache var hele tiden interessert i Emre.

Portsmouth og Montpellier (fransk 2.div klubb) var interessert i Robert!!

Jada, Robert var god til å slå frispark og cornere, men Emre er da slettes ikke noe dårligere til dette!! I tillegg løper Emre mer i en kamp enn hva Robert gjør i løpet av en hel sesong!!

Det er bare å innse at Robert ikke er hva han engang var og han er nok ferdig i engelsk fotball etter denne sesongen. Tipper han ender opp i en middelmådig fransk klubb til sommeren.

Amen!
Jeg kunne godt hatt en mann som Robert som backup-spiller, men han tåler ikke å bli satt ut en kamp en gang. Robert er over the hill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #32 på: 30. Okt. 2005, 19:14 »
jeg er med på at emre er en bedre spiller enn robert, for all del... men jeg liker måten robert spiller fotball på, og ønsker derfor å ha han i stallen, som backup...

selv om en spiller blir sur for å bli satt ut av laget, kan han vere en god fotballspiller! og det er fotballspilleren robert jeg liker.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Okt. 2005, 20:48 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
jeg er med på at emre er en bedre spiller enn robert, for all del... men jeg liker måten robert spiller fotball på, og ønsker derfor å ha han i stallen, som backup...

selv om en spiller blir sur for å bli satt ut av laget, kan han vere en god fotballspiller! og det er fotballspilleren robert jeg liker.

Selvsagt kan man være en god fotballspiller selvom man er en liten drittunge i hodet, men hvor sunt er det for de andre spillerene på laget? Alle NEwcastle spillerene skryter av moralen i laget nå, så hvorfor hente tilbake grinepetter som må se langt etter fast plass. Nok en gang leverte Zogbia varene med et nydelig innlegg fra kanten som resulterte i mål. Han hadde også en lekker pasning i 1. omgang som sendte OWen alene med keeper.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Okt. 2005, 21:00 »
N'Zogbia er jo i realiteten backup-spiller for oss som venstreving. Og han er også en bedre spiller enn Robert.
Problemet er at det ikke går an å ha Robert som backup. Alle vet at han ikke godtar å ikke spille hver eneste kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #35 på: 31. Okt. 2005, 00:42 »
Jeg foretrekker helt klart Zog foran Robert. N'Zogbia har store kvaliteter og har utviklet seg enormt på dette siste halve året han har fått spilletid. Han har fart, teknikk, overblikk og slår også gode pasninger/innlegg. Han er vel den med flest assist i Newcastle nå? Nei.. Selv Luque skal få problemer med å danke ut N'Zogbia, og han kostet oss £10 mill! Robert er over the hill og har spilt sine beste kamper. Jeg håper vi bruker Luque og Owen på topp når førstnevnte blir skadefri. For det første fortjener Zog en plass i startoppstillingen, og for det andre så mener jeg Luque er bedre som spiss enn ving.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robert igang med sutringen
« Svar #36 på: 31. Okt. 2005, 16:03 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 31. Okt. 2005, 16:23 »
Robert er historie i newcastle. Han kommer aldri tilbake etter dette. Og det er ok han klarar bare ikkje å oppføra seg.

Synd kariera sko ta denne retninga.

For Robert for eit par sesongar siden var bedre enn samtlige i dagens Newcastle stall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Okt. 2005, 19:28 »
asså, jeg digger både zoggie og luqe, om jeg ikke elsker de... men jeg liker robert likavell, men det betyr ikke dermed at jeg vil ha han tilbake... jeg savner han ja, men er meget fornøyd med laget vi har nå...

vi har nok et bedre lag uten robert, men jeg savner han likevel, nettopp fordi jeg syntes om hans spillemåte. på samme måte som at jeg savner kvisvik i brann, men jeg vil ikke nødvendigvis ha han tilbake... jeg mener at supertalentet huseklepp må få utfolde seg! men likevel, jeg savner kvisvik!

skjønner folket tegningen?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 31. Okt. 2005, 19:30 »
Hehe, joda. Det gjør jeg. Jeg savner også såklart den Laurent Robert som spilte for oss for endel år tilbake siden.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Okt. 2005, 19:32 »
men da er vi jo enige da=)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Nov. 2005, 14:08 »

DanMan

• Gjest
« Svar #42 på: 01. Nov. 2005, 15:28 »
Takk og pris at det ikke ble noe av! Blir nesten litt sjokkert over argumenter som at Robert er en av PLs beste venstrevinger, som i mine øyne er load of crap! Robben, Duff, Giggs, Gamst'n, Luque, N'Zogbia er bare et fåtall av de som er bedre (og stort sett yngre), og vi har to av disse! Hva skal vi da med en som overhodet ikke greier å etterleve normer enhver fotballklubb med respekt for seg selv har? Og det at han ikke klarer å samarbeide med VÅR manager er vel også snart bevist feil, da han til og med havner på kant med sine egne landsmenn (Perrin).

HVA eksakt har Robert som våre to nåværende venstrevinger ikke har? En venstrefot som sparker som en hest, no more. Og når presisjonen på nevnte fot står i stil med det nevnte dyret er det ikke en hel del å skryte av. Scenario: Derbykampen mot Sunderland, stillingen er 2-2 og vi får frispark på noenogtjue meter. Du kan banne hardt i kjerka på at Robert hadde tatt det dersom han hadde spilt, og du kan komme med flere ord som ikke er nevnt i Bibelen på at han hadde fyrt den 10 meter over. Han hadde ett og annet lykketreff, men fader: Dødballene hans er trolig de mest oppskrytte i PLs historie!! foretrekker heller ett og annet mål, og heller evnen til å legge inn til andre, enn å score fantastisk på ett og blåse 100 ufarlig pokkerivold over mål.

Jeg hadde faktisk ikke trodd det var mulig for Robert å bli mer uspiselig i mine øyne, men varme gratulasjoner oversendes, å "dra en Bellamy" var rosinen i pølsa og alt det der..

Takk, Graeme Souness, for at du var mann nok til å ta tyren(e) ved hornet (/hornene)!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #43 på: 01. Nov. 2005, 19:08 »
DanMan Theman! Kunne ikke sagt det halvparten så bra selv..... :)
FVM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Nov. 2005, 19:41 »
Dæven. 5-stjernes innlegg :D