20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00  (Lest 28343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #90 på: 28. Nov. 2015, 17:12 »
Utrolig, vi har blitt forbigått av småklubber som Leicester og Palace. I år hadde MA faktisk en viss grad av ambisjon ved at han åpnet pengeboka. Er bare så synd at han ødela det hele med å ansette en under middelmådig manager som brukte pengene på helt feil måte.

Jeg bare håper at tapet i dag er det som gjør at McLaren får fyken. Gjøres det ikke noe drastisk nå kommer vi til å rykke ned.

Det er jo ikkje berre McClaren som bestemmer kven me skal kjøpa. Trur du han ikkje hadde ville hatt eit par spelara til. Spesielt ein playmaker? Og ein med PL erfaring?

Jeg ser den. På den andre side kan man si at han likevel har disponert pengene feil. Som jeg har nevnt tidligere,  å svi av 15 på Gini kan virke som lite klokt når vi har flere lignende spillertyper i stallen allerede. Både han og Sissoko trives i mellomrom og er best når de får komme på løp. I tillegg har vi De Jong og Perez som er typiske mellomromspillere. Videre kan vi også stille spørsmål ved hvorfor han hentet Mitrovic, når vi allerede har Cisse som også er en boksspiss. Cisse fungerer utmerket hvis han får innlegg, og blir paret med en rask bakromsspiss som skaper rom.  Kjøpet av Mbemba kan også stilles spørsmål ved fordi han er for lik Colo mener jeg. En rask, teknisk men ikke fysisk midtstopper trenger en fysisk murbrekker ved siden av seg. Colo og Mbemba sammen gir oss for lite duellstyrke. I alle disse tilfellene mener jeg det her er snakk om å bruke pengene riktig, og se hvilke spillertyper stallen mangler, og ikke doble opp av spillertyper. Her har McLaren feilet miserabelt.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #91 på: 28. Nov. 2015, 17:14 »
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting.
Det må være fantastisk motiverende å være Newcastlespiller når ledelsen kvitter seg med en habil manager (Pardew) og lar en uerfaren assistenttrener lede laget et halvår bare for å vente på selve Frelseren McClaren med den ENORME CVn. Det gir jo kjempesignaler til spillerne. Virkelig bra av PLs søppelklubb nr.1. Og når jeg sier søppelklubb så omfatter det selvfølgelig ikke fansen. Fansen er større enn klubben etter mitt syn.

Pardew? Habil??? Seriøst...
No fate but what you make

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 28. Nov. 2015, 17:19 »
Kan noen forklare hvorfor vi ligger under 4-1 og fortsatt spiller med de samme 11 som vi startet med? Forventer McLaren at vi plutselig skal spille bra?

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 28. Nov. 2015, 17:19 »
Hvordan spiller vi egentlig nå? Fatter ikke hvordan Lascelles for Ayoze skal hjelpe. Spiller vi med fem bak? Er Colo på midten? Fucking McClaren, begynner virkelig å småhate på han nå
Black and white since 1996

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 28. Nov. 2015, 17:19 »
Det har vært en del prat om hvor mye Newcastle har savnet Colback, og nok en gang får vi se at Colback er forskjellen på et dårlig og bra Newcastlelag. En ekte midtbanekriger, fotballgud og en klubblegende!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 28. Nov. 2015, 17:20 »
Hvordan spiller vi egentlig nå? Fatter ikke hvordan Lascelles for Ayoze skal hjelpe. Spiller vi med fem bak? Er Colo på midten? Fucking McClaren, begynner virkelig å småhate på han nå

Tre stoppere, og Janmaat og Dummett(!!!) som vingbacker tror jeg. Dummett som vingback! ROFL!
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 28. Nov. 2015, 17:21 »
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting.
Det må være fantastisk motiverende å være Newcastlespiller når ledelsen kvitter seg med en habil manager (Pardew) og lar en uerfaren assistenttrener lede laget et halvår bare for å vente på selve Frelseren McClaren med den ENORME CVn. Det gir jo kjempesignaler til spillerne. Virkelig bra av PLs søppelklubb nr.1. Og når jeg sier søppelklubb så omfatter det selvfølgelig ikke fansen. Fansen er større enn klubben etter mitt syn.

Jeg mener Pardew er en habil manager. Jeg er villig til å vedde mor mi på at om han hadde fått tilsvarende sum til disposisjon som Mclaren, ville vi ikke vært i den posisjonen vi er i nå. Hadde han fått fortsette, ville for eksempel Cabaye spilt for oss igjen.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 28. Nov. 2015, 17:24 »
Viser jo at han holder klubber med begrensete midler til spillerkjøp oppe i PL.. derfor habil. Jeg står for det og har alltid gjort det.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 28. Nov. 2015, 17:29 »
Kan noen forklare hvorfor vi ligger under 4-1 og fortsatt spiller med de samme 11 som vi startet med? Forventer McLaren at vi plutselig skal spille bra?
Det er selve definisjonen på kapitulasjon. Han kommer til å gjøre i neste kamp, kampen etter det osv..

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 28. Nov. 2015, 17:30 »
Gi McClaren litt kred, han tok av Ayoze og satte innpå Lascelles i pausa.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 28. Nov. 2015, 17:34 »
Gi McClaren litt kred, han tok av Ayoze og satte innpå Lascelles i pausa.
Ja det er en grunn til at han har blitt sparket i mange klubber, han har ikke peil.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #101 på: 28. Nov. 2015, 17:43 »
Vel, TV2 PL er herved sagt opp.

Mike Ashley, wanted for murder on NUFC!!!!
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 28. Nov. 2015, 17:52 »
Alt går jo tilbake til hovedproblemet. Eigaren. Punktum. Og detta laget er langt i frå for god til å ikkje rykka ned. Elendig.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 28. Nov. 2015, 17:53 »
Fem mål mot Palace! Denne klubben bare synker og synker i lavmål.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 28. Nov. 2015, 17:56 »
Unner Pardew dette. Hans Nufc låg vel 10-11 plasser høgare på tabellen for ca 1 år siden men fekk kun grov hets i retur ingenting av det han gjorde var bra nok..Så gjekk heller henn og tok over eit nederlagsdømt Palace som no seiler mot Europa. WP Pardew 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]