20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00  (Lest 28321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #105 på: 28. Nov. 2015, 17:58 »
sackpardew.com

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #106 på: 28. Nov. 2015, 17:58 »
Er pinlig å se hvordan målene slippes inn og, det er en gjeng hodeløse høns som bare flyr rundt uten mål og mening. De samme bedritne rasshølene uten innsats og guts spiller uke etter uke..... McArthur(!!!!!!) scorer 2 mål???!!!!

Ashley out, Charnley out, Carr out, McClaren out, halve stallen OUT!!!!!!
.
« Siste redigering: 28. Nov. 2015, 18:02 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 28. Nov. 2015, 18:08 »
Unner Pardew dette. Hans Nufc låg vel 10-11 plasser høgare på tabellen for ca 1 år siden men fekk kun grov hets i retur ingenting av det han gjorde var bra nok..Så gjekk heller henn og tok over eit nederlagsdømt Palace som no seiler mot Europa. WP Pardew 8)

Det er litt av problemet synes jeg også. Pardew hadde sine feil. Men fansen trodde at stallen var mye bedre enn den var, og la ikke vekt på at Pardew hadde mistet mange stjernespillere, og måtte leve under et strengt økonomisk regime.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 28. Nov. 2015, 18:28 »
Blir jo fantastisk morsomt mot Liverpool og formlaget Spurs nå. McClaren kjører samme stil og spillerne yter samme innsats. Gud som jeg gleder meg! Dette laget er så inspirerende å se på!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 28. Nov. 2015, 18:35 »
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting.
Det må være fantastisk motiverende å være Newcastlespiller når ledelsen kvitter seg med en habil manager (Pardew) og lar en uerfaren assistenttrener lede laget et halvår bare for å vente på selve Frelseren McClaren med den ENORME CVn. Det gir jo kjempesignaler til spillerne. Virkelig bra av PLs søppelklubb nr.1. Og når jeg sier søppelklubb så omfatter det selvfølgelig ikke fansen. Fansen er større enn klubben etter mitt syn.

Pardew? Habil??? Seriøst...

Jeg mener Pardew er en habil manager. Jeg er villig til å vedde mor mi på at om han hadde fått tilsvarende sum til disposisjon som Mclaren, ville vi ikke vært i den posisjonen vi er i nå. Hadde han fått fortsette, ville for eksempel Cabaye spilt for oss igjen.
Seriøst? Tror du det var McClaren som sa nei til Cabaye?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 28. Nov. 2015, 19:16 »
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting.
Det må være fantastisk motiverende å være Newcastlespiller når ledelsen kvitter seg med en habil manager (Pardew) og lar en uerfaren assistenttrener lede laget et halvår bare for å vente på selve Frelseren McClaren med den ENORME CVn. Det gir jo kjempesignaler til spillerne. Virkelig bra av PLs søppelklubb nr.1. Og når jeg sier søppelklubb så omfatter det selvfølgelig ikke fansen. Fansen er større enn klubben etter mitt syn.

Jeg mener Pardew er en habil manager. Jeg er villig til å vedde mor mi på at om han hadde fått tilsvarende sum til disposisjon som Mclaren, ville vi ikke vært i den posisjonen vi er i nå. Hadde han fått fortsette, ville for eksempel Cabaye spilt for oss igjen.

Så du mener at Cabaye ville til oss, men at vi sa nei?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 28. Nov. 2015, 19:28 »
Caybaye gjekk sjølvsagt til den klubben som ga han mest i løn. Hadde det stått likt so hadde han nok ville spelt under Pardew i staden for koma tilbake til oss.
McClaren har jo ingenting han skulle sagt når det kjem til løn.
Eg trur at det er det same som med McClaren som under Pardew. Det verte ikkje automatisk betre av å sparka noken. Eigaren er den same. Og han har gitt alt ansvar til Charnley og Carr. 
« Siste redigering: 28. Nov. 2015, 19:34 av lgrinde »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 28. Nov. 2015, 19:33 »
Straffetrening i morgen hjelper ikke en dritt. Dette er et problem fra ledelsens hold. Formasjon, laguttaket og mye mer er feil. Det har gått 14 kamper og selv den ostepopelskende sofakroken ser det opplagte. Men den blinde gåsa av en manager kjører på med samme opplegg. Han er jo totalt hjernedød. Pardew er faen med Einsteins i forhold.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 28. Nov. 2015, 19:34 »
Sofakroken = sofagrisen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 28. Nov. 2015, 19:36 »
Me tapte på denne måten under Pardew og! Laget vårt suger. Spelarane er elendige. Uansett kor gode dei skal vera på papiret.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 28. Nov. 2015, 19:40 »
To sittende midtbanespillere om igjen og om igjen. Ikke har vi dominert midten en eneste gang. Da skal du være bra lam når gjentar det kamp etter kamp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 28. Nov. 2015, 19:45 »

Så du mener at Cabaye ville til oss, men at vi sa nei?
Ja. Når henta vi sist en spiller på 28+?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 28. Nov. 2015, 20:12 »
Det tror jeg ikke på altså Daniel.  Cabaye er en kvalitetsspiller som vi ville ha kjøpt om vi hadde fått muligheten.  At en så god spiller dro til lille palace har mer med hans relasjon til Pardew å gjøre

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 28. Nov. 2015, 20:16 »
Det har med løna han får der!

Det kan godt henda me hadde prøvd oss på han hadde han sagt eg vil til dykk og kan gå ned i løn. Ja, alderen har ein del og sei her. Sidan denne klubben ikkje hentar spelara øve 25 år. Helst utanlandske under 25 med null erfaring i PL. Det er fantastisk bra, når dei sokalla erfarne spelarane me har frå før har vore med på både nedrykk og kjempar mot nedrykk kvar einaste sesong...Legg i tillegg til det ekstreme presset det er å spela for Newcastle United, sjølv om me er eit botnlag.