20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00  (Lest 28386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle 28.11 kl. 16:00
« Svar #75 på: 28. Nov. 2015, 16:44 »
Jaja. Var gøy å lede de første 5 min. :P

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 28. Nov. 2015, 16:45 »
Det må da vel snart nærme seg slutten på McClarens Newcastleeventyr nå?
Må jo seriøst ta å skje noe snart. Hoper seg opp håpløse prestasjoner.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 28. Nov. 2015, 16:45 »
Utrolig, vi har blitt forbigått av småklubber som Leicester og Palace. I år hadde MA faktisk en viss grad av ambisjon ved at han åpnet pengeboka. Er bare så synd at han ødela det hele med å ansette en under middelmådig manager som brukte pengene på helt feil måte.

Jeg bare håper at tapet i dag er det som gjør at McLaren får fyken. Gjøres det ikke noe drastisk nå kommer vi til å rykke ned.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 28. Nov. 2015, 16:45 »
Skammelige greier.. Kossen skal dette rettferdiggjøres MC?  Vi lekker som ei sil, og ingen av trenerne som har vore i klubben har gjort noko spesielt for å fikse dette. Smått sjokkerende. PÅ papiret ser troppen bra ut, men det den leverer er eit nedrykkslag verdig. Må sette vår lit til at Bourn, Scumd og Villa rett og slett er enda dårligere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Nov. 2015, 16:46 »
Kanskje MA en dag forstår at det er bedre å ha en god manager enn en dårlig manager, og at det kan være lurt å hente inn gode spillere når han selger gode spillere.
Bare å krysse fingrene....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Nov. 2015, 16:46 »
Der trur eg me tek lika feil, som det at me trur at dette laget er so mykje betre enn det dei er. Laget og troppen vår er svak og McClaren kjem til å sitja trygt sjølv om me rykke ned.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Nov. 2015, 16:47 »
Ser ut som McClaren skal begynne å gråte på sidelinja der. Hadde gjort det om det var meg. Tiltaksløse nek! Blir fort 6-1 i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 28. Nov. 2015, 16:50 »
Utrolig, vi har blitt forbigått av småklubber som Leicester og Palace. I år hadde MA faktisk en viss grad av ambisjon ved at han åpnet pengeboka. Er bare så synd at han ødela det hele med å ansette en under middelmådig manager som brukte pengene på helt feil måte.

Jeg bare håper at tapet i dag er det som gjør at McLaren får fyken. Gjøres det ikke noe drastisk nå kommer vi til å rykke ned.

Det er jo ikkje berre McClaren som bestemmer kven me skal kjøpa. Trur du han ikkje hadde ville hatt eit par spelara til. Spesielt ein playmaker? Og ein med PL erfaring?
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting. Hadde MA vore villege til å bruka meir pengar so hadde me kanskje fått tak i ein betre manager. Sist gong me rykka ned sat me vel alle med ein følelse av at me på papiret var for gode til å gå ned, men me gjorde det. Same som no. Samtidig er laget og troppen dårlegare enn sist me gjekk ned.
« Siste redigering: 28. Nov. 2015, 16:52 av lgrinde »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Nov. 2015, 17:04 »
Er så dritt lei.

Kan noen svare meg på hvordan jeg får sagt opp TV2 Sport Premium?
No fate but what you make

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 28. Nov. 2015, 17:05 »
Takk for meg!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.. OM Steve ikke får sparken nå. SÅ kan MC drite å dra i alle penga han har putta i klubben i denne sommeren. Steve har seg selv å takke for å ikke styrka forsvaret! :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 28. Nov. 2015, 17:06 »
Fy faen jeg trodde grensen hadde blitt nådd i patetiskhet, men dette tar kaka! Helvete for en sørgelig tid denne klubben er i. Tvers gjennom råtten.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. Nov. 2015, 17:09 »
R.I.P Newcastle United
No fate but what you make

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 28. Nov. 2015, 17:09 »
McClaren var meir eller mindre det beste me fekk tak i med MA sine ambisjonar og med tanke på kven han har ansatt til å bestemme slike ting.
Det må være fantastisk motiverende å være Newcastlespiller når ledelsen kvitter seg med en habil manager (Pardew) og lar en uerfaren assistenttrener lede laget et halvår bare for å vente på selve Frelseren McClaren med den ENORME CVn. Det gir jo kjempesignaler til spillerne. Virkelig bra av PLs søppelklubb nr.1. Og når jeg sier søppelklubb så omfatter det selvfølgelig ikke fansen. Fansen er større enn klubben etter mitt syn.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 28. Nov. 2015, 17:10 »
Spillertroppen er ikke så svak som resultatene tilsier, på langt nær egentlig. McClaren er ubrukelig og så lenge han sitter ved roret vil jeg være apatisk. Dette er så sørgelig at det beste er å late som fotball ikke er så viktig.
Black and white since 1996

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #89 på: 28. Nov. 2015, 17:11 »
Vet om en manager som bør sparkes før jul. Trenger en ung, giret manager som jager spillerne frem.