20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #210 på: 11. Mai 2014, 13:59 »
Redd du kanskje overtakserer Ben Arfa og Krul. Og håper de ikke drar.
Blir nok enda en nedtur i sommer. Mange ut, en del inn...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 11. Mai 2014, 15:17 »
Om Pardew fortsetter som manager som en del nettsider sier [url]http://www.express.co.uk/sport/football/475134/EXCLUSIVE-Mike-Ashley-set-to-back-Alan-Pardew-as-he-hands-Toon-staff-10-per-cent-bonus/url]  så er det egentlig et fett hvem som kommer inn i sommer. Kan like gjerne bare gi ny kontrakt ti Ameobi og Gosling.

« Siste redigering: 11. Mai 2014, 15:19 av Thomas Beckheim »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 11. Mai 2014, 18:20 »
Meh. Ikke misforstå, Cabella hadde vært fett, men abella til Newcastle? Neppe. Og Cabella under Pardew? Hadde blitt omskolert til defensiv midtbane innen en sesong.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 11. Mai 2014, 18:27 »
Ser ikkje for meg at vi kan hente nokon spillere av godt kaliber så lenge vi holder på slik som vi gjer nå. Vi viser ingen tegn til ambisjoner, heller det motsatte om ein ser på uttalelsene til dei som styrer klubben. Selger våre beste spillere, henter ingen erstatterer. Vi har ein manager og eiger som har supporterne mot seg, og det er generelt dårlig stemning i klubben. Synes utvisningene i dag viser at ting ikkje er heilt som dei skal vere.

Tremblem

• Gjest
« Svar #215 på: 11. Mai 2014, 18:40 »
NUFC, siste regnskapsår som ble avsluttet for et år siden:

Omsetning: ca.900 mill
Overskudd: ca.100 mill
Lønnsbudsjett: ca.600 mill.
Andre utgifter: ca.200 mill.

For 1 år siden, gikk klubben med 100 mill i overskudd. Hva har så skjedd etterpå?

2013/2014:

Spillere kjøpt: 0

Spillere solgt: Cabaye, ca. 200 mill, Perch, ca. 5 mill

Overskudd på spillersalg: 205 mill
TV/plasseringsbonus 10.plass: minimum 750 mill
Publikumsinntekter: ca.250 mill?
Sponsorinntekter: ca. 100 mill?

Totale inntekter: ca. 1.300 mill
Utgifter: ca.800 mill ( kan ikke være store forskjellene her fra forrige sesong )

Overskudd: ca. 500 mill

Hvor mye av dette blir brukt på overganger inn?

Griner om vi ender opp med å hente stallfyll som Colback, Gomis osv. på free transfer...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2621731/Man-City-set-95m-TV-money-win-league-bottom-earn-United-season.html
« Siste redigering: 11. Mai 2014, 19:06 av Tremblem »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 12. Mai 2014, 07:43 »
At det no viser seg at Pardew verte verande so treng eg lang tid på å fordøya dette. Akkurat no driter eg langt opp i kven som kjem inn. Ha ein fin sommarferie, Alan og Mike.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 12. Mai 2014, 19:15 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-set-release-up-7108787

Intet nytt her forsåvidt. Men kan gjerne legge til Gosling på den listen. Cisse får tydeligvis fornyet tillit. Ben Arfa må vil vel bare regne som tapt....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 12. Mai 2014, 20:43 »
Remy er jo 100% sikkert på den listen der også, men en kan sikkert føre opp Debuchy også om PSG er keen.

Som om Ashley kommer til å handle 2 spisser av høy klasse i sommer :lol:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 12. Mai 2014, 22:37 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-set-release-up-7108787

Intet nytt her forsåvidt. Men kan gjerne legge til Gosling på den listen. Cisse får tydeligvis fornyet tillit. Ben Arfa må vil vel bare regne som tapt....

Mer enn noengang trenger vi en skikkelig opprensking i stallen. Vi trenger flere solide spillere inn, men like viktig om ikke enda viktigere er at det er spillere med en sterk personlighet og med skikkelig vinnervilje. Spillere som kan ta tak i garderoben, heve nivået på treningsfeltet og lede først an i kampene, ha den nødvendige respekten i gruppa. Da mener jeg ikke nødvendigvis store og sterke spillere, men spillere som tørr å si ifra når det ikke blir prestert godt nok og som har en slik vinnervilje og entusiasme at det vil smitte over på lagkameratene.
Jeg er drittlei av å se Cissè, m.fl. loffe rundt utpå gressmatta som om alt er i skjønneste orden, spillere som hever solid lønn uten å gjøre seg fortjent til noenting av den.

I tillegg til noen ordentlige vinnerskaller vil jeg se noen krigere komme inn. Vi har Tiotè men jeg mener vi trenger flere, i alle ledd. Spillere som er harde å møte å som ikke viker en tomme. Samme hvilke posisjon de spiller. Skal vi få et godt lag så må vi ha spillere med disse kvalitetene i tillegg til at de er gode fotballspillere.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 13. Mai 2014, 09:36 »
Det er en helt forferdelig følelse, og jeg vet at jeg skuffer meg selv, men jeg begynner å bli stoked for overgangsvinduet. :p

Inn med Cabella og Townsend, inn med en virkelig god spiss, og inn med en litt yngre spiss. Abeid tilbake for å ta rollen som Dan Gosling, og samtidig håpe at snakk om Shelvey ikke blir noe av slik at Hatem blir. Ut med Saylor, og etterhvert håpe at Yanga-Mbiwa får fast plass. Har trua på neste sesong!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 13. Mai 2014, 10:08 »
Sakset fra Sky:

Newcastle United are considering a move for highly-rated Stuttgart defender Antonio Rudiger, Sky Sports understands. With Hertha Berlin striker Pierre-Michel Lasogga and Tenerife front-man Ayoze Perez also on Newcastle's radar along with British talent Fabian Delph, Jack Rodwell and Wilfried Zaha.

Delph, meh....
Zaha begynte å vise takter mot slutten av sesongen, så han er jeg ikke udelt negativ til.
Rodwell, god knows? Men det bor jo mye fotballspiller i ham.
Lasogga har jeg hørt godt om, Perez og Rudiger kjenner jeg ikke til.

Også rykter om at vi skal by på Shelvey. Skal vi først kjøpe engelsk er ikke han den dummeste. Har hatt en god sesong.
« Siste redigering: 13. Mai 2014, 10:10 av lefsen »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 13. Mai 2014, 10:50 »
Har faktisk litt trua på Delph som eg syns har imponert denne sesongen.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 13. Mai 2014, 11:27 »
Ser Delph ble kåra til årets spiller i Villa. Er bare jeg som har fulgt med litt dårlig på det laget i år da:)