20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267442 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #225 på: 13. Mai 2014, 12:08 »
Det har tydeligvis jeg og. Visste ikke at han spilte fast engang!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #226 på: 13. Mai 2014, 12:45 »
http://talksport.com/football/german-striker-weighing-newcastle-switch-14051290827

Ikke hørt mye om denne mannen. Men ser han finner veien til mål iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 13. Mai 2014, 17:42 »
Kjenner ikke til denne Lasogga annet enn å ha sett navnet hans dukke opp som en "pling" i ny og ne.
Han slår meg hvertfall som en target spiller, med sine 189cm og 88 kg må jo han passe inn i Pardew sin lange baller strategi.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 13. Mai 2014, 17:50 »
@LukeEdwardsTele
#nufc have contacted me to dispute the fact they have pledged to spend £60m this summer. Happy to pass this info on. Budget is undisclosed

Alt over 10 mill pund netto vil være overraskende.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 14. Mai 2014, 12:20 »
Mark Douglas @MsiDouglas  ·  3 t
Remy move dead... #nufc have moved on after 'commitment issues'

Nørmer seg ny kontrakt på Shola nå!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #231 på: 14. Mai 2014, 14:00 »
Siden klubben sier at de skal kvitte seg med alle som er på lån + 6-8 spillere til (Shola, Gosling, Marveaux, Ben Arfa, De Jong, Taylor?! Obertan +++ så er vi jo nødt til å hente inn en drøss med spillere. Og siden vi ikke har tenkt å bruke penger så spør jeg:

Noen som har oversikten over free transfers/spillere som har kontrakter som løper ut denne sommere? Det er vel på denne oversikten vi finner våre transfer targets vil jeg tro.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 14. Mai 2014, 14:29 »
Fra PL er det disse tre gratisspillerne som kan være aktuelle for oss slik jeg ser det: Chamakh, Thomas Ince, Lescott

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 14. Mai 2014, 14:39 »
Ince som erstatter for Marveaux og Obertan er det eneste som frister på den lista der. Om Saylor forsvinner er sikkert Lescott en god erstatning, men ser ikke helt hvordan han skal passe inn i blueprinten vår - selv om det kanskje er akkurat noe sånt vi trenger.

Shola>>>>>>>>Chamakh.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #234 på: 14. Mai 2014, 14:49 »
Tja, alle de 3 der er jo en oppgradering spør du meg.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 14. Mai 2014, 14:54 »
Nei, takke meg til. Skal vi ha en ubrukelig spiss i stallen vil jeg mye heller ha Ameobi enn Chamakh.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 14. Mai 2014, 15:11 »
Jeg vil presisere at når jeg skrev "aktuelle for oss" snakket jeg ikke om hvem jeg selv ønsket til klubben. Men hvis dere mener at Ameobi er bedre enn Chamakh, har dere ikke sett mange Palace-kamper i år. Han er ikke til å kjenne igjen fra Arsenaldagene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 14. Mai 2014, 16:06 »
Han er i hvert fall langt mer brukelig enn Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 14. Mai 2014, 19:58 »
Der er jeg helt uenig. Har sett stort sett alle Palace-kamper som har gått på TV2 Premium denne sesongen, og Chamakh har på ingen måte imponert meg. Burde stille bak både Gayle, Murray og Jerome (!) i køen i CP også.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Mai 2014, 11:09 »
For et par dager siden var oddsene høye på at Pardew skulle bli. Nå får man knapt noen prosent rente på å satse på at han blir... Dessverre.. Dette er nok slutten for bla. Ben Arfa.. At han i tillegg har fremstilt det som at det han vil ha Arfa vekk og Arfa ikke er god nok for top 10 lag osv. Er bare en idiotisk måte å få mest mulig ut av han. Han har jo presset prisen ned maks nå. Med mindre vi får inn Messi, Iniesta, Ronaldo, Hazard eller Zlatan blir det en stor nedtur å miste Ben Arfa. En individuell artist som hadde enormt rykk, sinnsyk teknikk og mulighet til å drible 3 mann, god til å holde på ballen, fantastiske skuddben, gode innlegg og pasningsfot,, kanskje han ikke var verdens beste deffensivt eller lagspiller, eller så har all behandlingen av Ben Arfa vært feil... Nå trenger vi attpåtil en høyreving, selv om jeg aldri hadde sett for meg Pardew satse på Ben Arfa. Og vi trenger en Cabaye erstatter,, enten en som er brukbar defensivt og kan styre spiller,, eller en som kan slå noen avgjørende stikkere litt lengre opp i banen,, vi trenger en venstreving,, Cisse vil jeg gi en sjanse, men hadde vært greit med en ving som kunne spille spiss og ving, i tilfelle Cisse ikke finner seg selv igjen,, eller kanskje til og med to sentrale midtbanespillere som har litt pasningsferdigheter,, om vi spiller en 4-5-1,,,

Stoler på at vi finner de rette spillerne, men det blir mye å hente, og som sagt utrolig synd å beholde Pardew og miste Arfa(med mindre det skjer et mirakel)...

Bara for å fantasere: Sentralt:  Benega? Noble? Veloso? Shelvey? Kanter: McManaman, Ince, Zaha,