om debuchy blir solgt, noe jeg på en måte håper om psg eller noe gir oss overpris,, og jeg er rimelig sikker på at vi finner en bra erstatter,,, er umulig å spekulere i navn hvem vi kan hente, men skal jeg være realistisk, er vel clyne i southampon ikke alt for ettertraktet i forhold til shaw,,, og er/kan blir meget god,, vil gjerne vi henter spillere under 25 så vi kan få igjen pengene,,, når det gjelder stoppere begynner colocini og dra på årene, så vi trenger en stopper på sikt, som samtidig kan danne par med han,,, og denne douglas vi har fulgt så lenge regner jeg med er god,, hvis ikke har vi shawcross,,bare han har glemt at han var i sunderland noen år tilbake,,, på venstreback drømmer jeg om shaw, men det blir nok for stor kamp om han,, og vi har jo santon,, på deffensiv midtbane syns jeg m villa er en kvalitetspiller som en større klubb burde hentet lenge siden,, vi har anita som sikkert blir meget god, og tiote som er klasse,, men om vi skal spille en slags 4-2-3-1 er det godt å ha 3 gode spillere på 2 plasser,,, om vi spiller med en deffensiv og 2 sentrale i en 4-5-1 eller 4-3-3 ettersom hva man kaller det,,, føler jeg vi trenger 1-2 gode pasningspillere,,her må det punges ut for kvalitet,,, vet ikke noen realistiske,,, banega,, for mye å drømme om?,, mark noble er hvertfall bedre enn ikke noe,, han har vi vært linket med også,,, kuzmanovic? et tidligere stortalent som nå er en brukbar sentral midtbane med en meget bra pasningsfot,,, har stor tro på birigimana, men han er kanskje ikke helt klar,, på offensiv midtbane håper jeg arfa satses på på høyre,,, om ikke,,, calum mcmanaman fra wigan er god og sikkert ikke alt for dyr,, og er ung,, på venstre ser det ikke ut som palace satse på tom ince,,, kanskje zaha kan være til salgs,,, og har fått veldig sansen for dæhlie,,, er vi heldige har barca for mange vinger, og kanskje velger å selge tello,,, om vi spiller med en sentralt også,, hva med diego i atletico madrid, han er jo på utlån så tydlig de vil bli kvitt han,,ganso lurer jeg på hvor god er om dagen også,, dzagoev imponerte meg veldig under em,, spørs hvor god han er og hvor dyr han vil bli,,gaston ramirez har visst vært veldig god i southampton om jeg ikke tar helt feil, og gourgouff har etter hva jeg har hørt begynt å vise sin gamle klasse,,, vil gjerne kun spille med en spiss, og evt ha flere spisser som kan spille på kantene, så det ikke er en spiss som alltd blir sittende på benken, i og med jeg vil gjerne gi cisse en sjanse til å finne godformen,,, kommer ikke på noen i farta, men carr vet sikkert en del,,, og virker som vi har et par spennende spisstalenter,,,doumbia imponerte meg et par år siden men vet ikke hvordan han gjør det, og om han vil bli veldig dyr,,,ayew og ayew i marseille virker veldig gode og hurtige,,, og kan nok brukes både som spiss og ving,,, bortsett fra det burde det være mulig å fange opp noe kvalitet fra disse rike klubbene som sikkert får en del overflødige spillere,,, psg feks har jo så mange gode offensive spillere at noen må bort, barca for mange kanter,, men spørs først og fremst hvem klubber som chelsea, psg, city og de største klubbene henter,,,