20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #180 på: 28. April 2014, 16:59 »
Abeid var jo krise de gangene han fikk prøve seg i cupene for oss. Det skal sies at Pardew fant ut at det var lurt å sende ut et helt lag med urutinerte spillere på en gang, hvilke jeg ikke er spesielt stor fan av.
Men ser i dag at lokalpressen ser at Abeid kanskje vil få en ny sjanse i pre-season. Så tynt besatte som vi er er det vel ikke umulig at han blir værende hos oss.

For meg er disse folk som MÅ ut i sommer:
Pardew
Ameobi
Ameobi
Gosling
Vuckic
Obertan
Jonas

Dette er spillere og støtteapparat som ikke tilfører oss noe som er i nærheten av PL-kvalitet (muligens hard med Jonas her, men likefullt). Å få vekk disse vil frigi lønnsmidler og dunger med frustrasjon blant mange fans tror jeg.

Mannen får jo ikke spille for Norwich engang..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 28. April 2014, 17:01 »
Verdsetter dog Jonas høyere enn de andre nevnte. Men ja, ikke god nok lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 29. April 2014, 18:20 »
Da kan vi selge Debuchy i sommer :toon:

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #184 på: 30. April 2014, 08:08 »
om debuchy blir solgt, noe jeg på en måte håper om psg eller noe gir oss overpris,, og jeg er rimelig sikker på at vi finner en bra erstatter,,, er umulig å spekulere i navn hvem vi kan hente, men skal jeg være realistisk, er vel clyne i southampon ikke alt for ettertraktet i forhold til shaw,,, og er/kan blir meget god,, vil gjerne vi henter spillere under 25 så vi kan få igjen pengene,,, når det gjelder stoppere begynner colocini og dra på årene, så vi trenger en stopper på sikt, som samtidig kan danne par med han,,, og denne douglas vi har fulgt så lenge regner jeg med er god,, hvis ikke har vi shawcross,,bare han har glemt at han var i sunderland noen år tilbake,,, på venstreback drømmer jeg om shaw, men det blir nok for stor kamp om han,, og vi har jo santon,,  på deffensiv midtbane syns jeg m villa er en kvalitetspiller som en større klubb burde hentet lenge siden,,  vi har anita som sikkert blir meget god, og tiote som er klasse,, men om vi skal spille en slags 4-2-3-1 er det godt å ha 3 gode spillere på 2 plasser,,,  om vi spiller med en deffensiv og 2 sentrale i en 4-5-1  eller 4-3-3 ettersom hva man kaller det,,, føler jeg vi trenger 1-2 gode pasningspillere,,her må det punges ut for kvalitet,,, vet ikke noen realistiske,,, banega,, for mye å drømme om?,, mark noble er hvertfall bedre enn ikke noe,, han har vi vært linket med også,,, kuzmanovic? et tidligere stortalent som nå er en brukbar sentral midtbane med en meget bra pasningsfot,,, har stor tro på birigimana, men han er kanskje ikke helt klar,, på offensiv midtbane håper jeg arfa satses på på høyre,,, om ikke,,, calum mcmanaman fra wigan er god og sikkert ikke alt for dyr,, og er ung,, på venstre ser det ikke ut som palace satse på tom ince,,, kanskje zaha kan være til salgs,,, og har fått veldig sansen for dæhlie,,, er vi heldige har barca for mange vinger, og kanskje velger å selge tello,,, om vi spiller med en sentralt også,, hva med diego i atletico madrid, han er jo på utlån så tydlig de vil bli kvitt han,,ganso lurer jeg på hvor god er om dagen også,, dzagoev imponerte meg veldig under em,, spørs hvor god han er og hvor dyr han vil bli,,gaston ramirez har visst vært veldig god i southampton om jeg ikke tar helt feil, og gourgouff har etter hva jeg har hørt begynt å vise sin gamle klasse,,, vil gjerne kun spille med en spiss, og evt  ha flere spisser som kan spille på kantene, så det ikke er en spiss som alltd blir sittende på benken, i og med jeg vil gjerne gi cisse en sjanse til å finne godformen,,, kommer ikke på noen i farta, men carr vet sikkert en del,,, og virker som vi har et par spennende spisstalenter,,,doumbia imponerte meg et par år siden men vet ikke hvordan han gjør det, og om han vil bli veldig dyr,,,ayew og ayew i marseille virker veldig gode og hurtige,,, og kan nok brukes både som spiss og ving,,, bortsett fra det burde det være mulig å fange opp noe kvalitet fra disse rike klubbene som sikkert får en del overflødige spillere,,, psg feks har jo så mange gode offensive spillere at noen må bort, barca for mange kanter,, men spørs først og fremst hvem klubber som chelsea, psg, city og de største klubbene henter,,,

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 01. Mai 2014, 16:07 »
leser at javier hernandez er linka til aston villa. det er en spiller jeg personlig kunne sett i den nye grå drakta våres. tror han kunne hevet nivået vårt blandt klubbens spisser etter sesongen(remy og de jong forsvinner jo)
« Siste redigering: 01. Mai 2014, 16:10 av orderud85 »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 01. Mai 2014, 21:14 »
Får prøve meg på en scout-report selv:

Her har dere to up and coming spisser vi kunne gått for i sommer:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/basics/spielervergleich/basics_140579_46415.html

Drmic har jo virkelig mange fått øynene opp for nå, men man skal ikke se bort ifra at kunne ha blitt lokket av fast plass. Han er jo tross alt ikke en etablert toppspiller enda.

Skal vi ha kreativitet fremover er midt førstevalg Roberto Firmino i Hoffenheim. Utrolig slepen og og kanskje også litt undervurdert playmaker som jeg tror kan erstatte Cabaye. http://www.transfermarkt.co.uk/en/roberto-firmino/profil/spieler_131789.html?from=direktErgebnis

Siem De Jong har jo blitt nevnt flere ganger før og selv om han ikke scorer altfor mye mål så tror jeg han kan være en ledertype som kan tilføre oss mye. Jeg blir veldig glad hvis Siem kommer hit.

Av potensielle kupp vil jeg for eksempel nevne en Alvaro Vadillo i Real Betis. Litt Ronaldo-light og vil garantert være et spennende kjøp, med gode muligheter for videresalgs-profitt. Burde være tilgjengelig nå.

Mange etterspør local lads og får vi Adam Johnson for en ok sum så ser jeg gjerne han i NUFC!

Frankrike har fortsatt masse value og hvis vi skulle miste Debuchy har man i Sochaux en glimrende erstatter i Sebastien Corchia. Han vil i tillegg kunne komme knall-billig!
http://www.franskfotball.com/franskfotball/?p=22755 Fin artikkel om han her.

Valencia er vel fortsatt i en vanskelig økonomisk situasjon og Pablo Piatti har vel også i følge mine spanske kilder variert en del der. Jeg tror han kunne vært en særdeles spennende type for riktig pris!

Og hehehe, jeg nevner han igjen!  :koko: Jeg har ikke mista trua på John Guidetti selv om han har fått begrenset med spilletid i Stoke. Prisen har sikkert sunket ytterligere og det kan da ikke skade å hente han for 2-3 mill. En gamble ja, men det er en grunn til at Pellegrini snakker så varmt om han.

« Siste redigering: 01. Mai 2014, 21:21 av kung_zlatan »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 01. Mai 2014, 22:08 »
Caulker og Snodgrass.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Mai 2014, 22:50 »
Caulker ja takk! Snodgrass blir for snevert for min del. Grå og kjedelig arbeidsving med god fot. men det stopper der.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Mai 2014, 23:38 »
Ja. Caulker trur eg kunne vore bra uansett kva som skjer på manager-fronten, mens Snodgrass er vel ein som Pardew hadde sagt ja til. Uff, grøssa nettopp av tanken på at Pardew verte sitjande og alt er ved det same gamle ein sommar og ein sesong til. Djises. Då gidd eg ikkje følgja mykje med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 02. Mai 2014, 00:02 »
Tror at dersom Pardew hadde fått kjøpt egne spillere, så hadde vi også fått sett flere slike grå, arbeidsmaur også da. Men grøsser litt når jeg tenker på at Pardews egne funn heter Rob Elliot og Gabriel Obertan da.
Caulker er jeg helt enig i at hadde vært en god tilvekst. Snodgrass hadde vært grei å ha i stallen også - men jeg fråder ikke av tanken heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 02. Mai 2014, 08:45 »
Caulker ville vært en klassesignering. God på det Williamson er god på, god på en del andre ting, og har sine beste år foran seg.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #192 på: 02. Mai 2014, 13:13 »
Caulker syns eg har vore ein av Cardiffs beste iår, kanskje ilag med Møller Dæhli. Zaha syns eg og har vore eit lyspunkt. Hadde ikkje sagt nei til nokon av dei tre. Men om Pardew hadde klart å utnytte Dæhli? Nei. Mulig eg er heilt på jordet, men om både Solskjær og Dæhli hadde tatt turen til Newcastle hadde eg vore svært fornøgd.

Forøvrig heilt einig med lista over spelarar me bør kvitte oss med som var nevnt før her. Kanskje med unntak av Jonas. Slik som ting ser ut no saknar eg både han og Ryan Taylor. Ikkje spesielt gode spelarar, men for ein arbeidsmoral for laget! (Om eg husker riktig har Taylor 18-20 i lagmoral på FM? ;))

Eg er ikkje spesielt oppdatert på potensielle gode signeringar for oss, men er Grenier framleis aktuell? Han er den typen eg trur kunne erstatta Cabaye (sjølv om det kanskje var akkurat det han ikkje ville bli?)

Og ut av ingenting. Er ikkje Zakaria Bakkali på veg vekk frå PSV?  :drool:

(og apropos, føl dykk heilt frie til å latterliggjere alle forslag herifrå)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 02. Mai 2014, 16:13 »
Caulker hadde vært spennende, Snodgrass kunne også vært bra. Minner meg om en Gutierrez med god innleggsfot. Hardt arbeidende og mye løpskapasitet, men bare med mer sluttprodukt enn Jonas.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #194 på: 02. Mai 2014, 16:52 »
Du som nevnte Adam Johnson... Han er Sunderlandspiller.... Vær litt realistisk....