20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267441 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #195 på: 02. Mai 2014, 17:08 »
Du som nevnte Adam Johnson... Han er Sunderlandspiller.... Vær litt realistisk....

Mitt namn e Zlatan. Har du hørt talas om Jack Colback din sprakskit ;)

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 02. Mai 2014, 17:18 »
For dere som nevner Snodgrass, hvordan i all verden skal han kunne forsterke oss til neste sesong? :koko:
Caulker er en interessant spiller som enda er ung og britisk. Men egentlig før vi snakker om spillere inn så bør vel spørsmålet om hvem leder laget neste sesong svares på. Ryker Pardew ut eller beholder han jobben? Med ny manager kan det jo komme helt andre navn på blokka. Artig med rykter uansett, men jeg mener vi bør se etter spillere som helt klart kan forsterke oss, noen som kan gå rett inn på laguttaket.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 02. Mai 2014, 20:28 »
For dere som nevner Snodgrass, hvordan i all verden skal han kunne forsterke oss til neste sesong? :koko:

Haha skal ikke så mye til for en ving å komme inn og forsterke et lag som mest sannsynlig kun har Obertan og Jonas som naturlige vinger. Har ikke sett så mye av Snodgrass i år, men syns han var tidvis veldig god forrige sesong. Ryker Norwich og vi får han til en billig penge så skal ikke jeg sutre over det. Går til helvette uansett

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Mai 2014, 09:08 »
Du som nevnte Adam Johnson... Han er Sunderlandspiller.... Vær litt realistisk....

Mitt namn e Zlatan. Har du hørt talas om Jack Colback din sprakskit ;)

Nå er dette 2 helt forskjellige ting.... Colback sin kontrakt går ut, og det er ikke Sunderland som velger å selge han... Om Sunderland rykker ned, og han ikke har hjertet i klubben er det nok fristende å gå til NUFC... At de derimot skal selge en av sine beste spillere til sin argeste konkurrent er noe helt annet....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 03. Mai 2014, 10:54 »
Caulker er en interessant spiller som enda er ung og britisk. Men egentlig før vi snakker om spillere inn så bør vel spørsmålet om hvem leder laget neste sesong svares på. Ryker Pardew ut eller beholder han jobben? Med ny manager kan det jo komme helt andre navn på blokka. Artig med rykter uansett, men jeg mener vi bør se etter spillere som helt klart kan forsterke oss, noen som kan gå rett inn på laguttaket.

Eg er heilt einig i at OPTIMALT sett er det ikkje ein spelar som er god nok for oss, men med dagens eigar so kjem ikkje denne berømte kjempa til å vakna. Og ingenting er optimalt eller slik det bør vera her i klubben. Ser ein i tillegg på våre 2 siste sesonger so er Snodgrass per dags dato meir enn god nok for oss. Kanskje ikkje for å starta fast, men likevel.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 04. Mai 2014, 19:02 »
Mine tanker på spillere ut og spillere inn

Ut: Sh. Ameobi, Coloccini, S. Taylor, Williamson, Gosling, Marveaux, Ferguson, Vuckic, Obertan og Jonas.
Sammy Ameobi har jeg ikke helt lyst til å gi opp ennå. En hel sesong på utlån i Championship på et lag der han kan få spille fast tror jeg kan gjøre han godt. Samme med Adam Campbell. De andre nevnte mener jeg ikke er god nok for å representere Newcastle.

Inn: Hvis Krul drar håper ser jeg for meg Fraser Forster eller Asmir Begovic kan ta hans plass. Og nå som Cardiff er klar for nedrykk er Steven Caulker meget interessant. Kan erstatte Coloccini og danne et stopperpar sammen med Yanga-Mbiwa. I tillegg er han engelsk så det scorer positivt. En annen litt glemt engelskmann jeg kunne sett for meg er Scott Sinclair. Koster neppe så mye og vil nok sikkert være positiv for en overgang. Gi han spilletid og han finner nok tilbake formen fra tiden i Swansea. Roberto Firmino er også en meget spennende spiller som kan dekke tomrommet etter Cabaye. En kreativ spiller i riktig alder, og som scorer mål. Av spisser tenker jeg på Finnbogason fra Heerenveen, Soriano og Alan fra Red Bull Salzburg, Rhodes fra Blackburn, Lasogga fra Hamburg. Ikke urealistiske spillere som jeg tror kan score en del mål. Kan jo også nevne Demba Ba, men tror ikke han er sugen på en retur og ned i lønn.

Dette er spillere jeg tenker er innenfor budsjettet og vil være interessert i å komme til klubben.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Mai 2014, 19:10 »
Scott Sinclair? Meh. Han har jo vært helt ute de siste årene.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Mai 2014, 19:28 »
Jeg sier igjen som jeg har sagt før om Coloccini. Han har to år igjen av kontrakten, og om han vil tilbake til sør amerika så er det ingen som kommer til å by den prisen nufc vil ha. Nufc kommer heller ikke til å terminere kontrakten hans sånn uten videre.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Mai 2014, 20:24 »
Sinclair er fortsatt bare 25 år og med tillit igjen tror jeg han kan ha mye å bidra med. Var jo en grunn til at selveste Man. City hentet han fra Swansea. Dyr blir han heller ikke tror jeg.

Når det kommer til Coloccini så har vist svakheter den siste halvdelen av sesongen, og fyren blir ikke yngre med årene. Å satse på han blir som om Man. United skulle satset på Ferdinand. Bedre å la spilleren forlate hvis han ønsker det og slippe til yngre krefter. Caulker inn er neppe noen dårlig erstatter.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 08. Mai 2014, 17:04 »
Nokon som veit kven han der Lee Charley er? Og kva i all verden han har som gjør han kapabel til å vere ansvarlig for overgangene våre?

Her er vertfall eit sitat fra han etter han blei utnevnt som MD:

"Looking ahead to future seasons, our primary focus will remain the Premier League."

Lover ikkje godt. Er dette nok ein fyr med null fotballkunnskap, og som berre er opptatt av økonomien vår? Nokon som veit noko meir om fyren?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 08. Mai 2014, 17:37 »
Vært i staben vår i mange år, før Ashley sin tid også.
Jeg vil tro han er en yes man/rævslikker som gjør som Ashley ber han om. Altså lite å samle på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 08. Mai 2014, 19:54 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9302431/transfer-news-newcastle-could-turn-to-pierre-michel-lasogga

Heilt klart ein interessant spiller. Las gjennom artikkelen og fant dette:

"Sky Sports understands that Alan Pardew's side have yet to decide on whether to take up their option on Borussia Monchangladbach striker Luuk de Jong - who has failed to score since joining on loan in January"

Skulle berre mangel at dei signerer de Jong med tanke på kor dårlig han faktisk har vore, tross for vanskelige arbeidsforhold.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 08. Mai 2014, 19:57 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-could-prepared-offload-7088053

Heilt greitt at han forsvinner, har vel vist at han ikkje holder nivået, og da er det like greitt å la andre prøve seg. (Dersom Pardew skulle tillate det da...)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 11. Mai 2014, 13:40 »
Ikke overraskende at Pardrew må selge spillere for å få kjøpe spillere. Mest sannsynlig vil tv rettigheter- penger ikke blir brukt til tranfers, men heller for å lage overskudd til klubben som Mike Ashley er herre over.

Ut:

Jonas £ 1  Mill.
Remy £ 0 Mill.
De Jong £ 0 Mill.
Ameobi £ 0 Mill.
Adam Champell £ 0,5 Mill.
Abeid £ 1 Mill.
Fergurson £ 0,5 Mill.
Tavernier £ 0,5 Mill.
Ben Arfa £ 8 Mill.
Marveaux £ 1,5 Mill.
Vuckic £ 0,5 Mill.
Krul £ 14 Mill

Tilsammen £ 27,5 Så blir det spennede å se hva Ashley er villig til å bruke på overganger av dette. Kanskje vi ser Sebastian Larsson og Bendtner på free tranfer til sommeren.   
« Siste redigering: 11. Mai 2014, 14:58 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.