20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #165 på: 20. April 2014, 19:45 »
Enig i mye her. Føler vi trenger såpass mange utskiftninger at vi helst bør kjøre noen "safe" kjøp med litt PL-erfaring, og starte litt fra scratch. Så kan man heller krydre med noen mer spennende spillere fra andre ligaer etter hvert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. April 2014, 19:53 »
Går en ut fra uttalelsen som ble lagt ut da Charnley ble presentert, har jeg liten tro på at vi verken kommer til å kjøpe flere PL-spillere eller briter. Da lukter det nok fortsatt innkjøp fra mindre ligaer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 22. April 2014, 00:43 »
Sunderland holder seg oppe så er ikke noe vits å snakke om Sunderlandspillere (selv om jeg hadde tatt Adam Johnson any day of the week, helt siden han var i Mboro)

Greit nok at Henderson har tatt seg opp, men at han forsvarer 22-25 mill pund er jeg langt fra enig i.

Henderson kostet strengt tatt £16m, ikke så mye som du hevder. Og han forsvarer definitivt den prisen.

Mellom £16m og £20m strengt tatt. Og de fleste hevder £20m. Jeg synes ikke han helt har forsvart hele prisen enda, og han har enda sine svakheter. Men for all del, han har tatt store steg.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 23. April 2014, 10:10 »
Jeg unner Krul å komme seg videre faktisk. Selv om han ikke har vært outstanding i år, har han vært lojal lenge og fortjener sjansen til å spille på et høyere nivå. Tror Forster kan være en god erstatter. Trygt og kjent valg iallefall.

http://www.thejournal.co.uk/sport/football/football-news/tim-krul-considering-future-newcastle-7020368

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. April 2014, 10:30 »
Jeg unner Krul å komme seg videre faktisk. Selv om han ikke har vært outstanding i år, har han vært lojal lenge og fortjener sjansen til å spille på et høyere nivå. Tror Forster kan være en god erstatter. Trygt og kjent valg iallefall.

http://www.thejournal.co.uk/sport/football/football-news/tim-krul-considering-future-newcastle-7020368

+1, her vil han aldri oppnå noe....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 23. April 2014, 10:53 »
Krul, Debuchy er spillere som holder høyt nok nivå inne. Vil nødig se de forsvinne. Dog - jeg kan forstå at Krul føler nok er nok etter å ha bevitnet mangelen på ambisjoner fra klubben.

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/shola-ameobi-set-new-contract-talks/

Seriøst - dersom jeg må være vitne til flere Shola-opptredener i Newcastle-drakta utover denne sesongen, så veit jeg ikke hva jeg gjør. Vær så vennlig å si at nok er nok NÅ!
« Siste redigering: 23. April 2014, 11:02 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 23. April 2014, 12:35 »
Krul, Debuchy er spillere som holder høyt nok nivå inne. Vil nødig se de forsvinne. Dog - jeg kan forstå at Krul føler nok er nok etter å ha bevitnet mangelen på ambisjoner fra klubben.

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/shola-ameobi-set-new-contract-talks/

Seriøst - dersom jeg må være vitne til flere Shola-opptredener i Newcastle-drakta utover denne sesongen, så veit jeg ikke hva jeg gjør. Vær så vennlig å si at nok er nok NÅ!

Ok. Nok er nok. For min del og. Skulle dei finna på å fornya kontrakten med Ameobi so er det berre nok eit bevis på kor ekstremt dårleg denne klubben verte styrt og at retninga klubben går i er so total feil, at eg veit ikkje om er orkar mykje meir.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #172 på: 23. April 2014, 13:14 »
Har lenge sagt at Krul er vår viktigste spiller. Stort talent, allerede kvalitet, hjerte i klubben osv. Skandale hvis dagens situasjon gjør at han går. Selv om jeg til dels forstår han, han har potensiale til å bli en av verdens desidert beste keepere.

Krul ut + Shola ny kontrakt = jeg boikotter klubben frem til Ashley forsvinner.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 23. April 2014, 14:42 »
Klart han skal få ny kontrakt! ::) Han har jo putta ett mål!

Eneste spissen i fotballhistorien som kan skåre en gang i skuddåret, bidra med målgivende pasninger enda skjeldnere, men samtidig få kastet kontrakter etter seg.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. April 2014, 16:31 »
Shola klarer vel å kritisere seg til ny kontrakt. Som tidenes første og siste under Ashley! :/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. April 2014, 17:49 »
"Both Tim Sherwood and Tony Pulis have been linked with the United manager?s job during Newcastle?s appalling sequence of defeats" - Chronicle Live

Så dypt har vi sunket....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. April 2014, 18:54 »
Hehe. Nå som han kom med noe i nærheten av kritikk av ledelsen er han som alle andre tidligere lederskikkelser i klubben på vei ut. Kim Il Arsle sørger nok for det.
Men jeg kan ikke tro at Shola Ameobi skal få ny kontrakt. Det vil være en vits.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 28. April 2014, 11:13 »
Får vi inn forster for krul så er det ikke helt krise. Kunne tenkt meg litt halvgode spillere inn nå som kan blø for drakten. Forster Carroll og Johnson er vel alle nufc supportere og ville garantert aldri synket så lavt som mange gjør om dagen. Ellers skulle gjerne sett abeid tilbake,skjønner ikke hvorfor han ikke ble satset på. Spillet vel fast og har puttet 7 mål i et lag som helt sikkert er på høyde med oss. Men er vel bare å syke seg godt ned før vinduet åpner for det blir vel nok et mareritt vindu med ny kontrakt på shola og de jong

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 28. April 2014, 16:42 »
Abeid var jo krise de gangene han fikk prøve seg i cupene for oss. Det skal sies at Pardew fant ut at det var lurt å sende ut et helt lag med urutinerte spillere på en gang, hvilke jeg ikke er spesielt stor fan av.
Men ser i dag at lokalpressen ser at Abeid kanskje vil få en ny sjanse i pre-season. Så tynt besatte som vi er er det vel ikke umulig at han blir værende hos oss.

For meg er disse folk som MÅ ut i sommer:
Pardew
Ameobi
Ameobi
Gosling
Vuckic
Obertan
Jonas

Dette er spillere og støtteapparat som ikke tilfører oss noe som er i nærheten av PL-kvalitet (muligens hard med Jonas her, men likefullt). Å få vekk disse vil frigi lønnsmidler og dunger med frustrasjon blant mange fans tror jeg.