20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267442 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #135 på: 07. April 2014, 19:03 »
Litt rart at han er linket til Juventus, med tanke på den formduppen han har hatt etter Tottenham-kampen der han sto som en levende vegg. Han er heller ikke lenger selvskreven i landslagstroppen til Nederland. Drar han i sommer så håper jeg vi kan hente Fraser Forster tilbake til klubben.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 07. April 2014, 19:11 »
Det finnes helt sikkert større klubber som er interesserte i Tim Krul, og jeg vil ikke utelukke muligheten for at han begynner å bli lei, og kan finne på å ønske seg bort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 07. April 2014, 23:34 »
wow, dette er å banne i kjerka! Men hva mener folket om å hente Adam Johnson hjem på billigsalg etter at Sunderland rykker ned. Han er jo local... og har mye av de egenskapene vi trenger. Jeg er heller ikke helt negativ til å hente en Michael Carrick tilbake. Carrick og Tiote kunne ligget lavt i en 4-2-3-1. Kunne det vært en måte å skape ny entusiasme i klubben på.... Mulig jeg er desperat her  :iik:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 08. April 2014, 09:51 »
Hadde ikke sagt nei takk til noen av de jeg. Men tror nok det finnes mange like interessante alternativer der ute. Liker virkelig Mané på RBS som vi ble linka til for en stund siden.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. April 2014, 14:19 »
På leit etter høyreback. Tipper Debuchy har sagt ganske klart fra om at han vil til PSG hvis de skulle være interessert i sommer.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/west-ham-newcastle-battle-sign-6932816

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #140 på: 08. April 2014, 14:40 »
Ser ut som me er kobla til Micah Richards idag. Kva trur dykk?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 08. April 2014, 15:30 »
Ja fra meg, men skadeforfulgt spiller og føler ikke det er helt realistisk heller. Om han i det hele tatt vil vet vi jo hvor streng Cashley er med lønningene.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 08. April 2014, 18:19 »
Micah Richards. Mannen som knapt har vært skadefri i en måned i strekk dette desenniumet. Hadde glidd rett inn, om ikke annet. Vil heller ha byllepest.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 08. April 2014, 18:24 »
Husker tilbake i tid da han var rundt 18-19 år (og ble brukt som midtstopper i ManCity, posisjonen jeg personlig synes han mestrer best) - da var han helt maskin av en spiller og ble kalt opp til landslaget.

Engelsk, fortsatt "bare" 25 år, kan bekle flere posisjoner og for £4m så sier jeg ja takk. Selv om skadeplager og at han sikkert skal ha høy lønn trekker ned.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. April 2014, 23:43 »
Random kommentar på Skysports.com angående saken der Pardew forteller om transferplanene for sommeren:

"What we'll end up with is Darius Vassell on a free and dragging John Carew out of retirement. Midfield will be "strenghtened" by the arrival of someone like Jamie O'Hara and the return of Fabrice Pancrate. We may get one random young player who is actually good, play him for half a dozen games, and then he'll end up in the reserves for three years before going out on loan to Rotherham"

:ler:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 08. April 2014, 23:45 »
Ryan Taylor tilbake fra skade. Like a new signing ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 08. April 2014, 23:47 »
Det er også en som kaller seg "Michael" som forsvarer Pardew på diverse kommentarfelt rundt om på skysports.com. Lurer på om det er mannen selv som står bak  :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. April 2014, 06:59 »
Richards kjem til å vera skada 75% av tida viss han kjem til oss.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. April 2014, 15:17 »
Til sommeren må vi  ihvertfall erstatte:

- Cabaye.

Andre mulige ut:

- Colo ----> Må erstattes
- Debuchy ----> Må erstattes.
- Ben Arfa ----> Må erstattes
- Marveaux ---> Bør erstattes
- Obertan ----> Bør erstattes med et talent.
- Cisse -----> Forsvinner han?
- Remy ----> Må er erstattes
- De Jong ---> Har ikke bevist en dritt, men må erstattes
- Shola Ameobi -----> La Adam Champell eller Adam Armstrong få sjansen

Opptil 10 (Ink. Cabaye) spillere kan forsvinne til sommeren. Ikke rart Ashley sier han da skal erstatte 6 av de.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. April 2014, 23:37 »
Richards kjem til å vera skada 75% av tida viss han kjem til oss.
90% tror jeg vi sier. Vi har et av de dårligste medisinske teamene i Premier League. Vi har hatt samme sjefsfysio i alle årene jeg har kjent klubben, og vi har med unntak av ett eller to år, alltid ligget i toppen av skadetabellen. Og alltid hatt mange spillere ute i fire til seks uker med muskelskader.

Uansett sier jeg ja til Richards hvis prisen ligger på rundt 4 mill. Han vil forsterke oss, både på backen og i midtforsvaret, om han finner tilbake til noe i nærheten av toppform.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon