20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00  (Lest 46042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00
« Svar #240 på: 17. Mars 2013, 19:26 »
Trur mykje hadde vore annleis hadde dommaren gjort jobben sin. Ser dessverre ut som at kampar helgi etter EL spel er nesten garantert 0 poeng. I vertfall borte.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 17. Mars 2013, 19:27 »
Kampen viser også hvor avhengige vi er av Cabaye. Skulle likt å se en statistikk på antall poeng per kamp med og uten Cabaye med fra start.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #242 på: 17. Mars 2013, 19:28 »
http://i.minus.com/iba88WdAqGnp90.gif

går ikke an å overse dette, ballen er der hvor ellers skal dommer firkløveret følge med???

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 17. Mars 2013, 19:29 »
Trur mykje hadde vore annleis hadde dommaren gjort jobben sin. Ser dessverre ut som at kampar helgi etter EL spel er nesten garantert 0 poeng. I vertfall borte.
Vi er for alvor med i nedrykks striden igjen. Vi har et spill som er på linje med de dårligste lagene i bunn. Vi har mye å rette på, og dette her med at vi er safe etter Stoke kampen er bare tull. Dette her er ikke over. Så spørs det hva man vil holde seg i pl, eller satse alt mot et Benfica som kommer til å filleriste oss. Vi ser jækla svake ut om dagen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 17. Mars 2013, 20:22 »
Jeg synes dette var et fantastisk resultat og en fantastisk dag for Newcastle og deres fans. Jeg håper vi får oppleve dette oftere.

NEI TIL NEGATIVITET PÅ FORUMET!

HOHO :D

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 17. Mars 2013, 20:35 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 17. Mars 2013, 21:47 »
Pardew: "? Det er vanskelig å snakke om nå. Vi var veldig uheldige som ikke fikk med oss noe. Utenom fellingen spilte Wigan en ærlig og god kamp, og det gjorde vi også." Seriøst? Tror han at han kan glatte over at vi spiller helt jævlig ved å påstå at vi spiller en god kamp? Alle ser jo at vi ikke får til noe som helst. Men det slår jo aldri feil. Uansett hvor dårlige vi er, har vi i følge Pardew vært gode og bare hatt uflaks. I dag har vi riktignok avgjørende dommeravgjørelser i mot, men det er ingen unnskyldning.

Er mannen dum?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 17. Mars 2013, 21:48 »
Cisse: Har vært forferdelig i hele år og fortjener virkelig ikke en startplass på laget. Gjør alltid feil valg og når han først gjør riktig valg er han i offside og/eller avslutningen er verdig 8div. Det som irriterer meg mest er at det ikke virker som han bryr seg når han gjør en feil. Han bare smiler og peker på andre. Kan godt se Ameobi i stedet der framme.

Tiote: Han tror han er sterkere en Hercules og spiller etter denne tankegangen. Balltap på balltap krydret med noen feilpasninger er nesten det eneste han har stilt opp med i det siste. Perch inn fra start neste kamp.

Gutierrez:?????.

Pardew: Å bytte ut Gouffran i stedet for cisse sier det meste. Han bare står der og skriver på den forbanna blokken og skryter av spillerne etter kamp.

Newcastle fortjener ikke å ligge på den plassen de ligger på. Har så vidt spilt en bra kamp i år!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 17. Mars 2013, 21:54 »
Newcastle fortjener ikke å ligge på den plassen de ligger på. Har så vidt spilt en bra kamp i år![/i]

Det same sa du på denne tida i fjor og. Mi spelte ein dårleg kamp, men kvifor let du deg blenda totalt av ein dårleg prestasjon? Ja, ta det med ro, det har vore mange av desse denne sesongen, men sidan mi forsterka i Januar so har det i vertfall gått oppover.
Det einaste du vil er å byta manager. Derfor er det nesten meiningslaust for min del å fortsetja diskutera dette med deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 17. Mars 2013, 22:01 »
Cisse: Har vært forferdelig i hele år og fortjener virkelig ikke en startplass på laget. Gjør alltid feil valg og når han først gjør riktig valg er han i offside og/eller avslutningen er verdig 8div. Det som irriterer meg mest er at det ikke virker som han bryr seg når han gjør en feil. Han bare smiler og peker på andre. Kan godt se Ameobi i stedet der framme.

Tiote: Han tror han er sterkere en Hercules og spiller etter denne tankegangen. Balltap på balltap krydret med noen feilpasninger er nesten det eneste han har stilt opp med i det siste. Perch inn fra start neste kamp.

Gutierrez:?????.

Pardew: Å bytte ut Gouffran i stedet for cisse sier det meste. Han bare står der og skriver på den forbanna blokken og skryter av spillerne etter kamp.

Newcastle fortjener ikke å ligge på den plassen de ligger på. Har så vidt spilt en bra kamp i år!

Gutierrez? Ja - han var i mine øyne blant vår bedre i dag. Latterlig at det er bestemt og gitt blant enkelte at han er rævva før kampen er spilt.

Bytte ut Gouffran fremfor Cisse? Om Cisse var svak i dag, så var også Gouffran helt fraværende. Og det er da enda slik at Cisse tross alt gjerne er en potensiell matchvinner som plutselig dukker opp og putter. Skal vi gi Wanker-spissen Ameobi plassen, som er blant ligaens minst målfarlige spisser?

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #250 på: 17. Mars 2013, 22:42 »
Vi må uansett få eit lag på plass som klarer å jobbe tettare saman med Cissé. I dag var Gouffran og spesielt Sissoko veldig tamme, og då blir nesten alt ansvar lagt på Marveaux (som eg synest var vår beste offensive spelar igjen). Eg synest det såg langt lysare ut i den perioden rett etter at Ameobi kom inn, og det var jo berre marginalt at ikkje kombinasjonen mellom dei to førte til at vi tok føringa 2-1.

Tviler på at vi går ut med to spissar i kampane framover, men det er i alle fall essensielt at vi vågar å stå opp med litt fleire enn berre Cissé. Han klarer ikkje å skape allverdens utanfor sekstenmeteren sjølv, så då må vi bistå han tilstrekkeleg til at han kan true frå 10 meter og ikkje frå 25 meter og inn. Flytt Sissoko lenger opp i banen, og la Marveaux ligge djupare sentralt (for å ta den playmakerrolla som Jonas og Tioté - som hadde fleire makabre ballmist i dag igjen - ikkje er kapable til å utføre).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 17. Mars 2013, 23:28 »
Støttes!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #252 på: 17. Mars 2013, 23:46 »
For ein drittkamp dette var. Me ser dårlig ut idag, også mykje på grunn av både Debuchy og Haidara ut. Som vanleg er det heilt urimelig kritikk på dette forumet av både Gutierrez og Pardew, men det har eg begynt å rekne med. Syns me er elendige offensivt idag, og at Santon bryter igjennom som vår beste offensive spelar seier alt! Sissoko og Cisse var latterlige idag.

Me taper på to drittmål frå Wigan. Håper dei rykker ned. McManaman og DiSanto ser eg gjerne i ein divisjon ned neste år.

Tilslutt. Man of the Match: John Carver.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #253 på: 18. Mars 2013, 01:07 »
Tilslutt. Man of the Match: John Carver.

Støttes!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #254 på: 18. Mars 2013, 11:25 »
Ikke meningen å være negativ boris, men etter å ha lest igjennom dette så merker jeg at jeg blir forbanna.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2294944/Callum-McManaman-horror-tackle-Massadio-Haidara-Linesman-Matthew-Wilkes-view-incident.html