20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00  (Lest 46192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00
« Svar #225 på: 17. Mars 2013, 19:00 »
Få den dommertrioen på bålet
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 17. Mars 2013, 19:00 »
Dommeren må være veldig stor rugby fan med Wigan som sitt favoritt lag. Trodde ikke jeg skulle klage mer på en dommer etter kampen mot Metalist, men her er det rett og slett ikke annet å gjøre. Det er jo SOLEKLAR hands? Jeg blir deprimert.
tenk tilbake på heimekampen.. Da fekk me 3p av dommeren så går jo bare opp i opp at han dømmer mot oss i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #227 på: 17. Mars 2013, 19:01 »
For en horribel dag. Det verste er uansett Haidara.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 17. Mars 2013, 19:02 »
Jeg gidder ikke mer, jeg bare ikke gidder mer...

Gjør hva du sier da vel ffs - for det er samme smørja hver eneste kamptråd når jeg har planer om å lese hva som sies underveis i matchene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 17. Mars 2013, 19:04 »
Jeg synes dette var et fantastisk resultat og en fantastisk dag for Newcastle og deres fans. Jeg håper vi får oppleve dette oftere.

NEI TIL NEGATIVITET PÅ FORUMET!
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 17. Mars 2013, 19:04 »
For en smørje av en kamp. Vi blir bortdømt temmelig mye her. Tiote er grusom!!!! Mister ballen på midten hele tiden. Jækla lei fyren. Mbiwa er jævla usikker i forsvaret. Det bedret seg litt i andre omgang, men det skulle nesten bare mangle.
Støtter virkelig snkz sin frustrasjon. Jeg blir til tider galen av å følge dette nufc laget!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 17. Mars 2013, 19:06 »
Vi ble stående mye å stange mot et Wigan-lag med 10 mann bak ballen - men det var vår egen feil. Det gikk altfor sakte når vi hadde mulighet til å ta overganger, og vi kom heller ikke med mange nok folk når mulighetene bydde seg. Skuffende oppvisning, skuffende matchday taktikk, skuffende prestasjoner. Wigan var langt i fra gode i dag, og et lag vi burde skape mye mer mot.
Sissoko elendig i dag, virker som om han trenger en pause. Tiote burde vært bytta ut i pausen. Håper Santon blir tvunget til å se situasjonen hvor han IKKE klarerer ut til corner men heller legger ballen igjen blindt bak seg 500 ganger i morgen mens de andre er ute og trener. Han var likevel blant våre beste offensivt, sammen med Marvaux.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #232 på: 17. Mars 2013, 19:06 »
Nesten så jeg håper Pardew legger ALL fokus på Europaligaen nå. For å ha fokus på to ting samtidig funker dårlig og jeg vil feire et trofe :)

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #233 på: 17. Mars 2013, 19:10 »
Jeg synes Pardew har all skyld i dagens kamp. Spillerne bør ha klar instruks om ikke å bli skadet...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #234 på: 17. Mars 2013, 19:10 »
Men pokkern da, vil ikke si at vi er på trygg grunn før vi har 40 poeng. Syns de laga under oss vinner i hytt og gevær om dagen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 17. Mars 2013, 19:12 »
Jeg er bare sinnsykt forbanna på dommeren i dag, jeg. Syns vi spilte en langt bedre andreomgang og kunne kjapt avgjort til vår fordel. Førsteomgang er horribel - men vi får to skadeslag i trynet, og en IDIOT av en dommer som presterer ikke dømme frispark etter en takling av reineste Roy Keane-merket. Fyfaen så forbanna jeg er. Og sistemålet mot er atpåtil hands.
Ellers - jada, Cisse med assist, men han skusler vekk gode sjanser og er særs svak i masse av banespillet. lgrinde sin kritikk er helt på sin plass. Sissoko er for meg dagens svakeste. Bleik som fy, massevis av unødvendige balltap og feilpasninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #236 på: 17. Mars 2013, 19:17 »
Alan Pardew tells Sky Sports referee Mark Halsey apologised at half time for missing Callum McManaman's challenge on Massadio Haidara
Søte, søte blekkspruter.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 17. Mars 2013, 19:17 »
Hvem er det som får godkjent idag egentlig. Jeg må bare spørre..fotballspillere som spiller i pl skulle klare å slå en pasning til hverandre uten problem. Jeg sitter å rister på hodet av pasningsspillet idag. Det er så dårlig! Cisse, tiote, sissoko, Mbiwa er langt unna hva jeg forventer av et pl lag. Såg kampen at med min far, og han var forbløffet over hvor dårlig og elendig dette nufc laget var. Herregud da mann. Det bedret seg litt i andre, men ja jeg blir skuffet over nufc om dagen..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #238 på: 17. Mars 2013, 19:21 »
Ein kamp som ein vil gløyme fort, men kjem til å ligge og murre litt...
Rett og slett ein heilsvart dag:
- Forferdeleg dømming som kostar oss poeng.
- 2 skader på Debuchy og Haidara.
- Sissoko, Cissé og ikkje minst Tiote kampens dårligaste. Rett og slett elendige.

Det positive:
- Santon med eit glimrande mål.
- Steven Taylor og Mbiwa er gode i midtforsvaret.
- Marveux glimtvis positiv.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 17. Mars 2013, 19:22 »
Jeg er bare sinnsykt forbanna på dommeren i dag, jeg. Syns vi spilte en langt bedre andreomgang og kunne kjapt avgjort til vår fordel. Førsteomgang er horribel - men vi får to skadeslag i trynet, og en IDIOT av en dommer som presterer ikke dømme frispark etter en takling av reineste Roy Keane-merket. Fyfaen så forbanna jeg er. Og sistemålet mot er atpåtil hands.
Ellers - jada, Cisse med assist, men han skusler vekk gode sjanser og er særs svak i masse av banespillet. lgrinde sin kritikk er helt på sin plass. Sissoko er for meg dagens svakeste. Bleik som fy, massevis av unødvendige balltap og feilpasninger.

Helt enig med alt! Skjønner ikke hvorfor folk kritiserer Tiote mer enn Sissoko her inne? Tror han mistet ballen hver eneste gang han fikk den. Touchene lå på mellom 5 og 10 meter. Pasningene bommet han med minst 3 meter hver gang, og de var enten for harde eller for svake. Jeg mener faktisk Tiote, som var rimelig dårlig, var noen hakk over Sissoko i dag. Virker som enkelte ikke vil kritisere han.
« Siste redigering: 17. Mars 2013, 19:24 av Eriksen »