20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00  (Lest 44194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 17. Mars 17:00
« Svar #270 på: 19. Mars 2013, 08:33 »
Vi kan også lage en tråd for de trangsynte som uansett hva som skjer på fotballen skal se det positive i det og vende det positivt ;)

Men fra spøk til revolver.

Alle forum og nettfora er alltid fulle av noen folk som bare kommer med småinnlegg i nuet og skriver ned det de tenker der og da. Om man velger å henge på slike forum må man også kunne ha egenskapen å kunne "filtrere" det man ikke bryr seg om eller mener bidrar for å oppnå det man selv vill på forumet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 19. Mars 2013, 09:48 »
newutd.no forumet har desverre tapt seg veldig i kvalitet sidan sommeren 2011, fra og med den sommeren har det vært veldig mange usaklige debatter og mykje dritt på forumet.

All high med tanke på kvalitet var nok championship sesongen.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 19. Mars 2013, 10:51 »
newutd.no forumet har desverre tapt seg veldig i kvalitet sidan sommeren 2011, fra og med den sommeren har det vært veldig mange usaklige debatter og mykje dritt på forumet.

All high med tanke på kvalitet var nok championship sesongen.
Enig med deg her Christian! Er nok ikkje den med flest innlegg her på forumet, men er ofte inne og ser ja.
Er mest irritert på uvettig "språkbruk"! på forumet. Burde vore unødvendigt med alle desse "fjesene" som står til rådighet :-[. Mangel på ordforråd kaller eg det :wink:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 19. Mars 2013, 11:40 »
Jepp, synest faktisk 95 % av alle smileysene som er tilgjengelig her er bare å fjerne:p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 19. Mars 2013, 11:41 »
Vi kan også lage en tråd for de trangsynte som uansett hva som skjer på fotballen skal se det positive i det og vende det positivt ;)

Alle forum og nettfora er alltid fulle av noen folk som bare kommer med småinnlegg i nuet og skriver ned det de tenker der og da. Om man velger å henge på slike forum må man også kunne ha egenskapen å kunne "filtrere" det man ikke bryr seg om eller mener bidrar for å oppnå det man selv vill på forumet.

Du vet at de fleste du diskuterer med nå kom hit lenge før deg når det faktisk var gøy å være på forumet?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 19. Mars 2013, 11:49 »

Du vet at de fleste du diskuterer med nå kom hit lenge før deg når det faktisk var gøy å være på forumet?

Og jeg klager ikke på hvordan forumet er eller drives, er andre som klage å kommer med negative bemerkninger ;)

Men de fleste kom ikke her før meg nei, det er kommet veldig mange "nye" den siste tiden.
« Siste redigering: 19. Mars 2013, 11:52 av snkz »

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 19. Mars 2013, 12:55 »
13 av de siste 18 innleggene det siste døgnet har ikke et fnugg med kampen eller dens omstendigheter å gjøre, men kun om sutring om hva som skal være lov å skrive i en kamptråd.  Det ser nå ut som vi også må begynne å opprette en ironisk kamptråd, i tillegg til den positive, den negative, den taktiske, og den trangsynte.  Og siden jeg syter om det her, så må vi vel ha en hyklersk kamptråd også.   :lol:

Det er ingenting i veien for at hver og en av dere kan gå foran med et godt eksempel i hvert eneste et av innleggene dere har.  Et forum man setter pris på starter ofte med seg selv.  Og dersom dere har reelle forslag til faktiske forbedringer på forumet her, så har vi en egen seksjon her der slike forslag kan skrives.
« Siste redigering: 19. Mars 2013, 12:56 av Hakiki »
Genius by birth. Slacker by choice.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 19. Mars 2013, 16:01 »
Enig, Hakiki! Blitt mye rart i trådene i det siste. Skrev et innlegg hvor jeg oppsummerer mine meninger i den lite brukte tråden du linker til, så får vi fortsette diskusjonen der!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 19. Mars 2013, 16:08 »
Carver har nå fått seg en smekk på pungen for sin oppførsel i pausen av kampen. Bra FA prioriterer det viktigtse først...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #279 på: 19. Mars 2013, 17:23 »
www.theFA.com er det en email adresse man kan rapportere hendelser hvor rasisme eller diskriminering er involvert. Vurderer sterkt å sende en mail hvor jeg rapporterer at Fa velger å straffe Carver som konfontrerer en annen hvit mann, mens dem lar Mcmanaman som overfaller en svart mann gå fri. Begge hendelsene ble jo observert av minst en dommer.
Lurer bare på om det er en litt for grov anklage?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 19. Mars 2013, 21:00 »
www.theFA.com er det en email adresse man kan rapportere hendelser hvor rasisme eller diskriminering er involvert. Vurderer sterkt å sende en mail hvor jeg rapporterer at Fa velger å straffe Carver som konfontrerer en annen hvit mann, mens dem lar Mcmanaman som overfaller en svart mann gå fri. Begge hendelsene ble jo observert av minst en dommer.
Lurer bare på om det er en litt for grov anklage?

Kjør på!

Er så forbanna jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 19. Mars 2013, 21:19 »
Tror det der er noe av det dummeste jeg har lest på forumet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 19. Mars 2013, 21:35 »
Haha! Tror ikke han var 100% seriøs da. :)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 19. Mars 2013, 22:32 »
At Carver får straff ser jeg ikke noe feil med, basert på det jeg har lest at skjedde ved pause, har ikke sett det selv. Hvis du gyver løs med munnbruk og aggressiv oppførsel mot en annen spiller/coach/manager/supporter på den måten det sies at Carver gjorde, så skal dem straffes. Å påstå noe annet hadde bare vært hyklersk, da jeg vet ihvertfall jeg hadde klikka hvis annet lags trener gjorde det mot en av våre, og slapp unna uten noe som helst ettervirkning.

Og joda, jeg ser dobbeltmoralen ose ut av det hele at Carver får straff for det han gjorde, men McManaman slipper unna med sine synder, men jeg skal være såpass ærlig at jeg sier FA fikk ihvertfall en situasjon rett.

Det er ikke dermed sagt jeg er uenig i reaksjonen til Carver. Skjønner mannen knallgodt! :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 19. Mars 2013, 23:02 »
Dette er helt klart verdt det. Viktig at en assistenttrener, som jo er bindeleddet mellom spillerne og manageren, står opp for en ung spiller som Haidara. Tipper Haidara setter stor pris på det.

God mann  :)