20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live  (Lest 44447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live
« Svar #165 på: 14. Feb. 2013, 23:19 »
Det er så frustrerende og det føles som et tap. Cisse er ikke den mest kliniske spissen i verden akkurat, men han hadde en dårlig dag kombinert med uflaks og da blir det ingen goal desverre. Det vil selvfølgelig toppe seg om vi taper med ett mål i bortekampen..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 14. Feb. 2013, 23:21 »
Flere av våre spillere har blitt bedre etter det har blitt konkurranse på plassene etter januarvinduet.

Dessverre kom det ikke noe direkte konkurranse til Cisse og han virker litt preget av dette. Han var han har plassen og er komfortabel med det og virker ikke som han er konsentrert nok til tider dessverre.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 14. Feb. 2013, 23:21 »
Absolutt ikke. det første er 2 meter onside. det siste er helt på linje og da skal angripende lag ha tvilen til gode. Jeg har sett nr 2 ca 50 ganger nå og ingen av de viser offside. Noen ganger er det flaut være norsk!!!

Nei, den er ikke på linje. Det er offside på Cisse, og dommeren gjør rett. Kjøp deg briller eller hold kjeft.

Såpass! Klarer ikke ta deg seriøst med justin bieber bilde ditt. Gå legge deg nå, laangt over din sendetid. Man ber da ikke andre holde kjeft selv om man er uenig!!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 14. Feb. 2013, 23:22 »
Irriterte meg en periode grønn på avleveringene i dag.

Cabaye vil jeg faktisk si spilte en av sine svakeste kamper i dag. Når vår kreative ballsentral ikke fungerer, blir det utrolig mye stakato.

Som jeg påpekte tidligere i tråden vil jeg ha Cabaye og Sissoko tettere sammen på midten og la Tiote ta seg av det defensive. Nå føler jeg det blir for mye strekk mellom leddene og at pasningskvaliteten blir preget av at det er for store avstander offensivt.
Oscillons From The Anti-Sun

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 14. Feb. 2013, 23:26 »
Såpass! Klarer ikke ta deg seriøst med justin bieber bilde ditt. Gå legge deg nå, laangt over din sendetid. Man ber da ikke andre holde kjeft selv om man er uenig!!

At du ikke greier og ta meg seriøst pga. avataren min er helt greit. Jeg greier heller ikke og ta deg seriøst, men det har ingenting med avataren din og gjøre. Det har med ditt åpenbare rævdårlig syn og gjøre, eventuelt rævdårlige fotballkunnskaper og gjøre. Er ingen mester selv, men jeg har i det minste lært meg offside-regelen.
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #170 på: 14. Feb. 2013, 23:27 »
Uansett så må jeg si at jeg gleder meg til våren med dette laget.
Jeg vet ikke om alle har lagt merke til det, men nå har vi faktisk veldig mange pasninger i lengderetningen. (Altså ikke hoofball, for det er ikke pasninger)

Pasninger i lengderetningen er det som skal til for å skape ubalanse hos motstanderen, som Sissoko og Gouffran fort kan gjøre noe med. Cisse holder på å våkne ser det ut til, så tipper han iallefall får 10 mål før sesongen er over.

Forbedringspotensialet vårt for øyeblikket er at Santon og Jonas må få seg en pause. Haidara må prøves på venstrebacken så snart som mulig for å pushe Santon. HBA er snart klar, så da forsvinner Jonas fra startoppstillingen.

Da tipper jeg stort sett at Pardew kommer til å få en del skryt igjen fremover, for med dette laget er det mye lettere å lykkes enn det vi hadde før jul.
Simpson må grine seg i søvn hver jævla kveld fremover. Han er sjanseløs på å spille noe mer.

jeg elsker hvordan Sissoko og MYM viste fremdrift og robusthet i dag. Konge!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Feb. 2013, 23:28 »

At du ikke greier og ta meg seriøst pga. avataren min er helt greit. Jeg greier heller ikke og ta deg seriøst, men det har ingenting med avataren din og gjøre. Det har med ditt åpenbare rævdårlig syn og gjøre, eventuelt rævdårlige fotballkunnskaper og gjøre. Er ingen mester selv, men jeg har i det minste lært meg offside-regelen.

Uhu. Barnetimen for de minste er ferdig. Det gjelder også Toon. Natta!

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 14. Feb. 2013, 23:30 »
Ser man på stripene på gresset ser man vel at Cissé er offside på nummer 2?

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 14. Feb. 2013, 23:31 »
Men er det "luft" i mellom?
Ja heia gutta!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 14. Feb. 2013, 23:33 »
Det har ingenting å si om det er luft imellom. Nummer to er offside, men Cisse skulle likevel gått hjem med minst to mål i dag.
« Siste redigering: 14. Feb. 2013, 23:41 av DurinVIII »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #175 på: 14. Feb. 2013, 23:35 »
Men syne det er vanskelig likevel, fordi at om linjedommeren var i tvil, så skulle han latt det gå...

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #176 på: 14. Feb. 2013, 23:36 »
Men er det "luft" i mellom?

Regelen om luft imellom ble fjernet for sikkert over 20 år siden...

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 14. Feb. 2013, 23:38 »
Men syne det er vanskelig likevel, fordi at om linjedommeren var i tvil, så skulle han latt det gå...
Herregud. Man ser at det er offside, men det er så close at det må linjedommeren nesten bare godta? Enig med boris ...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 14. Feb. 2013, 23:40 »
Jeg steamet kampen fra espn hd og de så den flere ganger i reprise og begge komentatorene + meg konkluderte med at det var onside.er helt på linja i det ballen går fra sissoko.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 14. Feb. 2013, 23:42 »
Uansett så må jeg si at jeg gleder meg til våren med dette laget.
Jeg vet ikke om alle har lagt merke til det, men nå har vi faktisk veldig mange pasninger i lengderetningen. (Altså ikke hoofball, for det er ikke pasninger)

Pasninger i lengderetningen er det som skal til for å skape ubalanse hos motstanderen, som Sissoko og Gouffran fort kan gjøre noe med. Cisse holder på å våkne ser det ut til, så tipper han iallefall får 10 mål før sesongen er over.

Forbedringspotensialet vårt for øyeblikket er at Santon og Jonas må få seg en pause. Haidara må prøves på venstrebacken så snart som mulig for å pushe Santon. HBA er snart klar, så da forsvinner Jonas fra startoppstillingen.

Da tipper jeg stort sett at Pardew kommer til å få en del skryt igjen fremover, for med dette laget er det mye lettere å lykkes enn det vi hadde før jul.
Simpson må grine seg i søvn hver jævla kveld fremover. Han er sjanseløs på å spille noe mer.

jeg elsker hvordan Sissoko og MYM viste fremdrift og robusthet i dag. Konge!

Enig i at vi ser bedring i pasningsvalg i dag, selv om kvaliteten er særdeles laber. Når det gjelder "hoofing" skal vi ikke stikke under en stol at det i visse faser av kampen, kan være et smart trekk. Bl.a. når vi trenger å flytte laget høyere i banen, for å etablere høyt press. I dag stod vi så og si aldri høyt i banen og presset Metalist bakover. Mulig Pardew bevisst ga instrukser om å spille kynisk og litt "feigt" i dag, men jeg syns allikevel vi med hell kunne pumpa noen baller opp og trykka etter i visse faser av kampen.
Oscillons From The Anti-Sun