20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live  (Lest 44376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live
« Svar #180 på: 14. Feb. 2013, 23:44 »
Problemet er jo at Hoofing ikke har gitt oss noe...
Vi får den bare i retur 70 ganger isteden, og overlater initiativet til motstanderen

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Feb. 2013, 23:45 »
Men syne det er vanskelig likevel, fordi at om linjedommeren var i tvil, så skulle han latt det gå...
Herregud. Man ser at det er offside, men det er så close at det må linjedommeren nesten bare godta? Enig med boris ...
Herregud... Så du at det var offside i sitiasjonen eller noen av reprisene under kampen? Var du i tvil?
Snøsokk

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Feb. 2013, 23:46 »
Hvis dommer/linjemenn er i tvil skal det gå tvilen til gode men skjer ikke ofte :thumbd:
Det er faktisk synd for da hadde det vært ennå morsomere å se kamper for hadde sikkert blitt flere mål..
« Siste redigering: 14. Feb. 2013, 23:49 av tigerstaden »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Feb. 2013, 23:46 »
At vi er dårlige på det, kan jeg være enig i. Det har til tider virka som man har siktet på spøkelset til Carroll.
Oscillons From The Anti-Sun

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Feb. 2013, 23:48 »
Men syne det er vanskelig likevel, fordi at om linjedommeren var i tvil, så skulle han latt det gå...
Herregud. Man ser at det er offside, men det er så close at det må linjedommeren nesten bare godta? Enig med boris ...
Herregud... Så du at det var offside i sitiasjonen eller noen av reprisene under kampen? Var du i tvil?
Snøsokk
Uhu ;)

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #185 på: 14. Feb. 2013, 23:48 »
Positiv før neste kamp! Stor tro på at vi kan score og klare minst uavgjort. Skuffende med alt som går i mot oss i dag, men i løpet av en sesong har vi minst like mye flaks som uflaks mener jeg. Går opp i opp  8)
To offside-mål til cisse i neste kamp er mitt tips  :wink:

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 14. Feb. 2013, 23:49 »
Mine syn på kampen:
Jonas var dritt, Obertan var bedre(begynner å komme seg nå!): Jonas burde bli bytta ut (egentlig ikke starta i det hele tatt)
Santon utfordra faktisk 2-3 ganger på utsiden av backen (hvem skulle tro, god stemning)
Sissoko viser igjen klasse, vår bestemann!
Cabaye er svak, Tiote er solid, men ingenting mer.
Cisse får 1 mål feilaktig annullert (det andre er offside, uansett hva dere sier, man ser jo det) Han er god, men klarer ikke gjøre det en spiss skal: SCORE MÅL, han sløser ALT FOR MYE for tiden. La Gouffran prøve seg.
Mbiwa med en over godkjent debut fra start, deilig å se!
Toon till I die.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 14. Feb. 2013, 23:50 »
Jeg steamet kampen fra espn hd og de så den flere ganger i reprise og begge komentatorene + meg konkluderte med at det var onside.er helt på linja i det ballen går fra sissoko.

Jeg streamet også kampen fra espn hd og er enig med McManaman og Hamann i studio om at det er en grei offsideavgjørelse. Man ser dem noen ganger bli avblåst, men andre ganger lar man dem gå. Blir helt feil å klandre dommerne for akkurat den avgjørelsen. Den første derimot, djeeez....

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 14. Feb. 2013, 23:50 »
Snøsokk

På den andre reprisen så synes jeg at Papiss er klart i offside. Var i tvil fram til da, men etter nevnte reprise var det jo helt greit. Kan ikke slakte linjedommer for å komme med riktig avgjørelse - selv om det er close.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 14. Feb. 2013, 23:50 »
Positiv før neste kamp! Stor tro på at vi kan score og klare minst uavgjort. Skuffende med alt som går i mot oss i dag, men i løpet av en sesong har vi minst like mye flaks som uflaks mener jeg. Går opp i opp  8)
Husker du borte mot everton :) 2-2.. Burde vel vært 4-2 til everton der:)

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 14. Feb. 2013, 23:53 »
Uansett konkluderer jeg etter denne kampen at det er tydelig hva som skal være fokus i sommerens vindu. Vi må ha inn en spiss som pusher Cisse.

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #191 på: 14. Feb. 2013, 23:54 »
Husker du borte mot everton :) 2-2.. Burde vel vært 4-2 til everton der:)
Tenkte spesielt på den kampen faktisk! Synd at vi skal få uflaksen tilbake i knock-out runden i ELeague da....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 15. Feb. 2013, 00:03 »
Uansett så må jeg si at jeg gleder meg til våren med dette laget.
Jeg vet ikke om alle har lagt merke til det, men nå har vi faktisk veldig mange pasninger i lengderetningen. (Altså ikke hoofball, for det er ikke pasninger)

Pasninger i lengderetningen er det som skal til for å skape ubalanse hos motstanderen, som Sissoko og Gouffran fort kan gjøre noe med. Cisse holder på å våkne ser det ut til, så tipper han iallefall får 10 mål før sesongen er over.

Forbedringspotensialet vårt for øyeblikket er at Santon og Jonas må få seg en pause. Haidara må prøves på venstrebacken så snart som mulig for å pushe Santon. HBA er snart klar, så da forsvinner Jonas fra startoppstillingen.

Da tipper jeg stort sett at Pardew kommer til å få en del skryt igjen fremover, for med dette laget er det mye lettere å lykkes enn det vi hadde før jul.
Simpson må grine seg i søvn hver jævla kveld fremover. Han er sjanseløs på å spille noe mer.

jeg elsker hvordan Sissoko og MYM viste fremdrift og robusthet i dag. Konge!
Enig i mye her. Selv om det var mye rot i dag så er det iallefall litt bedre ballspill enn før i sesongen. Det har gått vanvittig mye på tvers og Sissoko har vert veldig viktig her. Uten han hadde det gått frem og tilbake på midten, ut på kanten og tilbake igjen. Sissoko og Gouffran skal ha nesten all honør for at det har blitt bedre flyt i den offensive spillet. Man ser også at Mbiwa er kvalitet. Denne mannen her kommer ikke til å bli tatt på fart. Liker det jeg ser av han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 15. Feb. 2013, 00:05 »
Problemet med hoofingen vår denne sesongen er at vi ikke har klart holde på ballen - men istedet fått nye bølger med angrep mot oss. Cisse er så defintivt ikke spisstypen du ønsker hoofe opp på heller - og Ameobi er like pålitelig som yr.no.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #194 på: 15. Feb. 2013, 05:52 »
Hei Hei..

Fikk ikke sett kampen i går, hvordan gjorde mbiwa det?