20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live  (Lest 44378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live
« Svar #150 på: 14. Feb. 2013, 23:07 »
Verte litt feil å kritisera Cisse når han skårar to, men får dei feilaktig annulert?

Kun ett som er feilaktid annulert. Det siste var korrekt. Men uansett, Cisse scorte det ene målet vi trengte i dag. Alle spisser bommer på store sjanser, selv RvP gjør det, og det er ikke hans skyld at Adecco-dommere får dømme utenfor Norge.
Absolutt ikke. det første er 2 meter onside. det siste er helt på linje og da skal angripende lag ha tvilen til gode. Jeg har sett nr 2 ca 50 ganger nå og ingen av de viser offside. Noen ganger er det flaut være norsk!!!

thomamkj

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #151 på: 14. Feb. 2013, 23:07 »
Synes virkelig ikke man kan skylde på Cisse for dette uavgjort resultatet. 2 feilannullerte mål er ikke hans feil. Han skulle kanskje ha satt en av de to andre gedigne mulighetene, men dessverre klarte han ikke det.

For en gangs skyld kan man klandre dommerne for at resultatet ble 0-0.

Et par mål på bortebane så ordner dette seg. Håper Pardieu åpner øynene for et annet bytte en det vanlige og uorginale byttet med Shola. Når han kommer på banen vet man jo at Newcastle ikke kommer til å score.

Ser ikke så altfor mørkt på dette, blir sikkert en morsomt retur-oppgjør.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 14. Feb. 2013, 23:07 »
Verte litt feil å kritisera Cisse når han skårar to, men får dei feilaktig annulert?
Han har sløst ENORMT de siste tre-fire kampene. Idag skal han ha et godkjent, men han sløser likevel.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 14. Feb. 2013, 23:09 »
Han har sløst ENORMT de siste tre-fire kampene. Idag skal han ha et godkjent, men han sløser likevel.

Sløser? Han setter 2 av 4 store sjanser, stort mer kan man egentlig ikke forvente.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #154 på: 14. Feb. 2013, 23:09 »
Norske dommere.  :grine:

Ellers en OK kamp. Vil påpeke at Metalist er et bra lag, og som jeg noe bedugget argumenterte for på puben i går så er 0-0 i første kamp (hjemme) et ganske bra utgangspunkt. Alle mål vi scorer i Ukraina teller dobbelt. Synes de 5 bak er bra i dag. Det er tydelig at backupvingene våre (Jonas og Obertan) mangler en del klasse, synes det er merkelig at Marve ikke starter. Cisse er uheldig, han bør putte den sjansen på overtid, men gutten mangler selvtillit og trenger noen avløsende scoringer.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 14. Feb. 2013, 23:11 »
Nå skal vi huske på at russiske og ukrainske lag tradisjonelt er veldig sterke hjemme. Vinner vi i Ukraina vil jeg si det er en meget sterk prestasjon. De to måla vi skulle hatt i dag, tror jeg vi hadde trengt.
Oscillons From The Anti-Sun

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #156 på: 14. Feb. 2013, 23:11 »
Metalist er et bra lag og det viste de i dag. Synes vi gjør en god kamp, og spesielt siste halvdel av 2. omgang er imponerende. Burde ha vunnet med minst ett mål med normal uttelling. Cisse er både udyktig og uheldig, men gjør mye bra synes jeg. Flott avslutning på den andre scoringen som var marginal offside.

Krul har lite å gjøre på, men varter opp med en fin parade i 1. omgang.
Colo og Taylor har for det meste full kontroll. Solid stopperpar.
Santon var grusom i 1. omgang, men kom seg i andre. Synes han roter litt mye med ballen i beina, og som allerede nevnt i denne tråden så MÅ han bli bedre med venstra om han skal spille VENSTREback.
Mbiwa - Flott debut fra start! Mye bedre enn det Debuchy har vist hittil, og jeg håper han blir å foretrekke på høyrebacken så sant ikke Colo eller Saylor blir skadde.
Gutierrez - Mye opp og ned. Gjør noe bra, mens andre ting er til å rive seg i håret av.
Tiote - Har et par dårlige pasninger, men kjemper bra og er en kriger på midten.
Cabaye - Noen fine pasninger. Hadde uansett forvnetet mer av vår firer.
Obertan - Åpnet bra, men falt av.
Sissoko - Spilte seg stort opp. Et monster, rett og slett. Mangler litt på den siste biten.
Cisse - Se over
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 14. Feb. 2013, 23:12 »
Absolutt ikke. det første er 2 meter onside. det siste er helt på linje og da skal angripende lag ha tvilen til gode. Jeg har sett nr 2 ca 50 ganger nå og ingen av de viser offside. Noen ganger er det flaut være norsk!!!

Nei, den er ikke på linje. Det er offside på Cisse, og dommeren gjør rett. Kjøp deg briller eller hold kjeft.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. Feb. 2013, 23:13 »

Ja og nei. Skulle stått med to mål i dag, og det er n til å vinne kampen. Samtidig blir de annullert, og han har 2-3 store sjanser utenom målene. En klassespiss må sette 1 av 3, og Cisse har en elendig sesong!

Når det er sagt, er det vel egentlig ikke Cisse sin feil at vi ikke vinner.. Det er tamt over hele fjøla i mine øyne.. Bortkastet å stille med så godt lag, når vi ikke vinner!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. Feb. 2013, 23:13 »
Jeg synes forresten at Obertan var god i dag, og har vokst jævlig mye siden forrige sesong. Mangler fremdeles mye, men når han får pasningene bak mann og kan bruke farten sin synes jeg han er glimrende. Ja til mer av dette!
Nei.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 14. Feb. 2013, 23:14 »
Fordelen er jo at vi ihvertfall ikke slapp inn mål - det kunne skjedd dersom vi virkelig hadde vært uheldige i dag. Men vi er jo ikke skremmende gode borte heller...

Brukte kvelden på å fikse nettverket mitt, så fekk ikkje sett kampen.

Men 0-0 er jo definitivt ikkje eit draumeresultat for Metalist heller. Scorar vi i Ukraina, så må dei uansett score fleire enn oss for å gå vidare. Hugsar då Ferguson kom heim att frå Monaco og var nøgd med målaust borteoppgjer i CL, og fekk kjenne Ikpeba si vrede på Old Trafford i returen.

Tippar Cissé blir vår Ikpeba neste torsdag. Han fortener det, om nordmenn øydela for han i dag.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 14. Feb. 2013, 23:14 »
Cisse skulle fått godkjent 1-2 mål idag. Liker fyren, men syns ikke han viser in-game iq ofte nok! Kunne heller tenkt meg en annen spiss, som enten herjer pga fysikken, eller som er smart/ kjapp. Cisse blir liksom ingen av delene. INGEN kunne scoret et par av de målene han blåste inn i fjor, men tenker veeeeldig mange kunne gjort det bedre enn han i år... Er han en "one-hit wonder"? Syns det blir litt planløst ala Obertan altfor ofte. Tror Gouffran er en slik smart spiller, gi meg ham på topp, når Ben Arfa kommer tilbake.
Ja heia gutta!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 14. Feb. 2013, 23:15 »

Sløser? Han setter 2 av 4 store sjanser, stort mer kan man egentlig ikke forvente.
Sløser kanskje ikke enormt idag, men han har nok av sjanser til å score idag. Det første er dommerfeil, den andre er pittelitt offisde. Han har headingen på slutten på kloss hold. Han er alene spillt gjennom av Sissoko. Ja det kaller vi litt sløsing. Kan jo ramse opp kampene mot Reading, Chelsea og City kampen der ballene blåser over eller han skyter på keeper. Mye sløsing i det siste!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #163 på: 14. Feb. 2013, 23:15 »
Jeg synes forresten at Obertan var god i dag, og har vokst jævlig mye siden forrige sesong. Mangler fremdeles mye, men når han får pasningene bak mann og kan bruke farten sin synes jeg han er glimrende. Ja til mer av dette!

Viktig å trekkje fram. 100% einig!

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #164 på: 14. Feb. 2013, 23:17 »

Nei, den er ikke på linje. Det er offside på Cisse, og dommeren gjør rett. Kjøp deg briller eller hold kjeft.

Enig i at nr. 2 ikke kan kalles en dommerfeil. Den er veldig close, men ingen feil fra dommeren sin side.

Oppi all frustrasjonen av at vi ikke klarer å score mål idag, er jeg også sjeleglad at ikke metalist putta en av sine sjanser. Vi slapp dem mye til i første omgang, og kunne lett fått både en og to baklengs med til østen. Får bare være mer kliniske i returoppgjøret!