Jeg føler at hvis vi i en periode i en kamp presser motstanderen inn i egen 16-meter, kommer scoringene. Sitter meg følelsen av at vi nesten alltid scorer hvis vi har en god periode, med en del sjanser. Men som i dag, når vi scorer to mål "tidlig", virker det som om vi ikke vil skape sjanser. Det er forferdelig trist å bevitne vår innsats i 2. omgang!
Er skuffet over de to byttene som ble gjort i dag (Shola var ikke synlig, så han telles ikke). Guthrie var i WBA-modus, og Ben Arfa gikk mer utover sidelinja enn inn i banen. Dog slakter jeg ingen av de, for begge hadde en dårlig dag. Håper Ben Arfa får flere lange innhopp fremover, så lenge det begrenser seg til innhopp. For formen er langt unna.
Ellers skuffer Jonas og gedigent, samt at Willy (tok seg bittelitt opp etter en elendig start), Simpson, Cabaye og Raylor også ikke er på topp i dag! Tiote spiller strålende i første, men ikke så bra i andre. Kan hende at det var fordi han måtte dekke mer rom, og ikke kom så nærme i presset. Må kvitte seg med sine balltap dypt i banen, selv om det ikke var mange av de i dag.
Krul er for meg vår beste, samt at Santon, Cisse og Tiote også var gode kampen gjennom.