20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 75324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« på: 12. Feb. 2012, 21:10 »
Lenge til kamp, men jeg vil gjerne glemme Spurs-matchen så fort som overhode mulig.

Wolves gikk på et braktap hjemme mot WBA i dag, og det spørs vel om ikke Mick the dick nærmer seg foten nå.

Vil se oss dundre ut mot Wolves og vise fansen at Spurs-matchen var en enorm glipp.

Håper på dette laget:

                            Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Santon

Ben Arfa   -   Tiote   -   Cabaye   -   Jonas

                       Ba - Cisse

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #1 på: 12. Feb. 2012, 21:17 »
Fyfaen så sexy det er med Cabaye og Tiote på laget igjen =)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #2 på: 12. Feb. 2012, 21:42 »
Laget støttes fullt ut, på tide vi får en kalasseier denne sesongen!

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #3 på: 12. Feb. 2012, 22:20 »
Laget til Daniel er etter min mening det beste lage vi kan stille, så lenge Taylor er ute. Så håper virkelig på det samme, det laget er veldig sterkt

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #4 på: 12. Feb. 2012, 22:55 »
Peisa på med det laget ja. Kunne nesten vært villig til å teste ut Fergie som venstreving siden Jonas var så grusomt laber mot Spurs, men har trua på at Jonas bounces back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #5 på: 12. Feb. 2012, 22:59 »
Stort sett einig i laget; hadde vore spennande med Ferguson på vensteback og Santon på høgre, men Pardew kjem nok ikkje til å prøva det.

StevieT

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #6 på: 12. Feb. 2012, 23:32 »
Håper på en helt ny midtbanefirer enn fra den som startet sist. Helst Barfa-Cabaye-Tiote-Ferguson. Hadde også vært en drøm å se Raylor på høyrebacken og det sure huet til Simpson på benken:)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #7 på: 12. Feb. 2012, 23:46 »
7-0! Jonas(2), Cabaye, Cisse, Ba, Simmy, Super-Colo.
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #8 på: 13. Feb. 2012, 00:01 »
Peisa på med det laget ja. Kunne nesten vært villig til å teste ut Fergie som venstreving siden Jonas var så grusomt laber mot Spurs, men har trua på at Jonas bounces back.


Jonas kopierer fjorårets møte, trust me ;) Er jo blitt en vane for han å goalle mot Wolves nå ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #9 på: 13. Feb. 2012, 00:08 »
Er egentlig litt redd her også jeg. Vi har absolutt ikke spilt bra den siste måneden, og Wolves er nok også gira på å vise seg frem igjen etter helgens fadese. Hvis Mick McCarthy fortsatt er manager bør det vel gå greit, men redd hvis de får inn en ny manager. Føler dessverre at vi er tilbake til det gamle Newcastle igjen, til tross for ok resultater i det siste. Vi får håpe at Tiote og Cabaye bidrar til å heve laget igjen, og Cisse må prestere bedre enn det han har gjort de to kampene han har fått.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #10 på: 13. Feb. 2012, 00:30 »
Ba og Cissé har ikke storspilt, men de har ikke fått så mye å jobbe med heller. Hele laget falt mot Tham, og mot Villa scora jo begge. Og det er jo det de er der for. Jeg tror ihvertfall Ba kommer til å fortsette å bøtte inn, og at han ikke var god mot Tham bekymrer meg ikke en smule da kampen ble som den ble. Har også troen på Cissé.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #11 på: 13. Feb. 2012, 08:00 »
Vil se oss dundre ut mot Wolves og vise fansen at Spurs-matchen var en enorm glipp.

Håper på dette laget:

                            Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Santon

Ben Arfa   -   Tiote   -   Cabaye   -   Jonas

                       Ba - Cisse

Heilt einig!. Her kan ikkje Pardew vera feig og defansiv. No har me 2 veke med "pause" der Ba, Cisse og Tiote kan slappe av og få trent med laget. Samtidig får me tilbake Cabaye. Heile laget bør og vera revansjesugne og det er på tide me spelar ein god kamp i 90min+overtid. Må vel tilbake til Scumskampen for å sjå at me har gjort det. Det vil sei at det har gått 6 kampar no utan at me har imponert. I nokre av dei kampane har me vore veldig svake (Fulham, Brighton,Blackburn, Spurs og delar av QPR og Villa-kampen).

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #12 på: 13. Feb. 2012, 10:26 »
Støtter laget til Daniel her. Dette skal være en 3-poengs match med sesongen hittil tatt i betraktning. Fantastisk med den sentrale midtbanen tilbake.

Det er absolutt ingen grunn til å stille med noen andre enn de aller beste spillerne våres her. Vi har en gyllen mulighet til å stille med vår (antatt) beste midtbane + spisser i samme kamp, og jeg forventer at Ben Arfa er tilbake i laget her. Sammen med Cabaye og Tiote selvsagt. Jeg tror det kan bli spennende, da får vi ekstra kreativitet i Ben Arfa og Cabaye, og vi kan virkelig se hvor gode vi kan være offensivt.

De bakre 5 sier seg selv! På tide å reise kjerringa og plukke 3 nye poeng!

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #13 på: 13. Feb. 2012, 10:50 »
 :thumbu:

Denne kampen må vi vinne! Jeg frykter en veldig hard kamp, der vi går av med seieren 2-1!
Men håper det blir en kamp der vi vinner med 3-4 mål og bare koser oss utpå der og får masse selvtillit tilbake!  :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #14 på: 13. Feb. 2012, 10:54 »
Jeg er enig i laget, men tror at Ryan Taylor starter i stedet for Ben Arfa.