20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #480 på: 25. Feb. 2012, 18:16 »
Prater ikke om den situasjonen. Der tabba Ben Arfa seg ut ja, rett og slett kløna han den ut med et elendig touch. Han så rett og slett rusten ut teknisk i dag. Tenker om når han sprang den over linja og samtlige andre medspillere står i ro og ser på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #481 på: 25. Feb. 2012, 18:16 »
Syns Ba var helt borte i dag jeg. Første kampen jeg føler han skuffer. Men han er langt fra den eneste.
FVM

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #482 på: 25. Feb. 2012, 18:17 »
E L E N D I G
Who else...... Alan Shearer

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #483 på: 25. Feb. 2012, 18:18 »
Jeg føler at hvis vi i en periode i en kamp presser motstanderen inn i egen 16-meter, kommer scoringene. Sitter meg følelsen av at vi nesten alltid scorer hvis vi har en god periode, med en del sjanser. Men som i dag, når vi scorer to mål "tidlig", virker det som om vi ikke vil skape sjanser. Det er forferdelig trist å bevitne vår innsats i 2. omgang!

Er skuffet over de to byttene som ble gjort i dag (Shola var ikke synlig, så han telles ikke). Guthrie var i WBA-modus, og Ben Arfa gikk mer utover sidelinja enn inn i banen. Dog slakter jeg ingen av de, for begge hadde en dårlig dag. Håper Ben Arfa får flere lange innhopp fremover, så lenge det begrenser seg til innhopp. For formen er langt unna.
Ellers skuffer Jonas og gedigent, samt at Willy (tok seg bittelitt opp etter en elendig start), Simpson, Cabaye og Raylor også ikke er på topp i dag! Tiote spiller strålende i første, men ikke så bra i andre. Kan hende at det var fordi han måtte dekke mer rom, og ikke kom så nærme i presset. Må kvitte seg med sine balltap dypt i banen, selv om det ikke var mange av de i dag.

Krul er for meg vår beste, samt at Santon, Cisse og Tiote også var gode kampen gjennom.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Christian

• Gjest
« Svar #484 på: 25. Feb. 2012, 18:18 »
Hvem styrer forumet her?? Vil gjerne melde inn den kommentaren fra christian. Jeg fikk 14 dagers utestengelse for å tulle. Så her regner jeg med christian blir utestengt .

Christian svarer kødd når du skriver kødd. Fair.. når du ble utestengt var vel det for å true en her med å banke ham opp eller no? Litt annet...
:nikke: Takk Peter.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 25. Feb. 2012, 18:19 »
virker ikke som om Ben Arfa har dårlig selvtillit. Vil heller si det motsatte. Jeg ventet på at Ben Arfa skulle bli matchvinner. Ben Arfa er uansett den siste som kan lastes etter dette poengtapet. Vi leda 2-0 og dreit oss loddrett ut. så kom ben arfa inn sammen med guthrie.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #486 på: 25. Feb. 2012, 18:19 »

Så du mener at Ben Arfa gjorde rett i de tre situasjonene der han roter bort ballen ved å velge det umulige, i stedet for å slå en enkel pasning utover som ville gitt garantert innlegg der halve laget vårt står? Så du mener at Ben Arfa spilte bra fordi han ikke slo en eneste pasning? Innse det, Ben Arfa vil bare briljere selv og velger derfor umulige løsninger på bekostning av alternativer som innebærer å gi fra seg ballen til andre enn motspillere. To skudd utenfor pga. gavepakke fra Wolves-forsvaret redder han ikke inn.
[/quote]

Han brukte overlapp fra simpson ved et par anledninger, spilte en god del en touch pasninger.. I tillegg var han den eneste som skapte sjanser etter han kom på. Jeg er ikke noen fanatisk Ben Arfa fan og mener at han er et soleklart 1. valg i 11ern, men syns folk har urealistiske forventninger til han. Raylor og Obertan kan løpe rundt og ikke bidra med noe som helst og det er helt ok, mens når Ben Arfa kommer inn og faktisk skaper noe så ser folk kun det negative.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 25. Feb. 2012, 18:20 »
Takk Salo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #488 på: 25. Feb. 2012, 18:22 »
Helt greit at du mener det Toon, men det mener du kun fordi du hater Barfa av hele ditt hjerte.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #489 på: 25. Feb. 2012, 18:22 »
Krul - 6
Simpson - 3
Colo - 5
Williamson -3
Santon - 7

Jonas - 6
Cabaye - 5
Tiote - 5
R. Taylor - 5

Cisse - 6
Ba - 2

Guthrie - 0
Ben Arfa - 3
Ameobi - 4
[/quote

Dette var bra børs. Stemmer nogelunde.
Ba Ba Ba!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 25. Feb. 2012, 18:23 »
Snakkast neste sundag kl13 folkens! Orkar ikkje teinkja på nufc på ei stund no. LEI!
 :snufs:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 25. Feb. 2012, 18:23 »
Helt greit at du mener det Toon, men det mener du kun fordi du hater Barfa av hele ditt hjerte.
Derfor jeg har Barfa drakt. Men ingen er større enn klubben og må si Barfa har vært årets store skuffelse.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #492 på: 25. Feb. 2012, 18:24 »
Blir svært forvirret av all dobbelt-moralen til enkelte.

Vi feiret signeringen av Ben Arfa. Endelig hadde man en spiller som endelig kunne senke et lag på egenhånd. Vi forventer magi av ham HVER GANG han kommer på banen. Og han vet det.

Etter å ha imponert i det lille han fikk med seg av sin første sesong (2 kamper + 5 minutter). Han er nå tilbake og har fått særdeles lite tillitt. Hvorvidt det er berettiget eller ikke tør jeg ikke si noe om da jeg ikke har sett ham på treninger. Men når han ENDELIG slipper til på banen må han ha en stemme i bakhodet som hvisker onskapsfullt "bevis noe eller slit benken".

Og han prøver og prøver og prøver. Han kommer veldig ofte NESTEN til noe. Han har ikke formen helt inne,  kanskje heller ikke selvtilliten - men han prøver. Og når det ikke går som vi håper og VET at han kan - da er han ego, dårlig, elendig, knapt salgbar osv.

Tror folket må roe forventningene til en spiller som knapt får prøve seg på banen og som har en forventning knyttet til seg fullstendig uten sidestykke. La mannen få puste og komme seg inn i ting og tang. Han kan bli utrolig verdifull hvis han får lov å komme tilbake med både form og selvtillit - eller vi kan knuse ham totalt ved å holde ham på benken, stille syke krav til ham og fortelle ham hvor ufattelig dårlig han er når han IKKE avgjør en kamp de andre på banen allerede har gitt opp...

:sukk:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Christian

• Gjest
« Svar #493 på: 25. Feb. 2012, 18:24 »
 :gp:

Simmi

• Gjest
« Svar #494 på: 25. Feb. 2012, 18:24 »
Takk Elevenkind.